איזה שרירים כדאי לפתח...

Not so special

New member
איזה שרירים כדאי לפתח...

בשביל הגלישה? עד עכשיו לא הייתי מתאמנת בחדר כושר אבל בזמן האחרון נחלשתי ואני רוצה להתאמן במכון כושר בשביל לחזק את הפלג גוף העליון [וגם כדי לרדת במשקל:)] על איזה שרירים כדאי לעבוד? וגם איך אני יכולה לגרום לכתפיים שלי להתרחב כמה שפחות? מהגלישה ברור שהן יתרחבו וזה כבר קרה אבל כשאני עושה כושר - איזה מכשירים לא לעשות? וסתם עצות אני אשמח לקבל בקשר לכושר ולהשאיר את הכתפיים שלי נשיות :)
 

b m x

New member
חחחחחחחחחח

אני מכיר כמה נשים עם כתפיים כמו של מתאגרף
הכי פשוט את רוצה כושר ,תתאמני רק סיבולת לב ריאה , ואיזה מכשירים לא לעשות כל מה שקשור בלהרים או לדחוף משקולות עם הידיים. למידע יותר מוסמך את מומנת לפנות לפורום "מכון כושר" או משהוא כזה.
 

קרנו

New member
תראי

נתחיל מזה שאלף לפחות לפי דעתי בת שברירית ענוגה ונוגה הרבה פחות מושכת ממישהי עם מראה אתלטי בריא ובעלת גו זקוף אבל זה עניין של טעם . תנסי להתמקד בתרגילי גב כמו מתח עם אחיזה רחבה וחתירה עם משקולית אחת , קצת תרגילי כתפיים וידיים , אם את רצינית תפני בפרטי ואני יתן לך קישורים טובים והמלצות מניסיון הו לגבי תזונה והן לגבי תרגילים .
 

JACKASS 4 LIFE

New member
D-:

אם תתאמני בחדר כושר על מכשירים את ממש לא תרדי במשקל, להפך הרי שריר שוקל יותר משומן. ואני הייתי מציע לך דבר יותר טוב, למה שפשוט לא תרדי לים עם הגלשן ותתאמני על חתירה?! גם תקבלי אחלה יציבות וגם תתאמני בדיוק על אותם שרירים שצריך וסיבולת לב ריאה...
 
מממממ מניסיוני.......

הייתי גולש די רציני ולפני כמה שנים והייתי יכול להיות שעות על גבי שעות בים גבוה... עכשיו חזרתי לגלוש שאני בכושר מצויין(7:20 באלפיים שרירי גב כתפיים וחזה מפותחים) ועדיין אני מרגיש הרבה יותר חלש מפעם. בשורה התחתונה עזבי מכון ושטויות, תגלשי הרבה וזהו בהצלחה:)
 

קרנו

New member
שגיאה נפוצה

אין שום דבר שעדיף על חדר כושר אם!! אתה יודע מה אתה עושה , היתרון של שחייה הוא בכך שהשריר מקבל טווח אירובי (שלא לדבר על נזק שנגרם מטכניקה לא נכונה בשחייה) עם עבודה נכונה אפשר להגיע לזה גם בחדר כושר , אבל בשחייה אי אפשר להגיע לחצי אחוז מהפוטנציאל שלך בחדר כושר , בלי להכנס ליותר מדי פרוט השילוב בין אימוני אנאירובי (ח"כ) לאירובי (שחייה ריצה...) זה הכי טוב .
 

PinkyRaSta

New member
את לא צכה לפתח שרירים

במיוחד בשביל גלישה. הם יתפתחו בעצמם עם הזמן <שתגלשי> ובאמת הבעיה העיקרית היא שהכתפיים מתרחבות, אבל אני לא חושבת שזה משמעותי <?>. אני מקווה שזה לא. ועזבי אותך חדר כושר, תלכי לרוץ... לא מרחיב כתפיים, משפר סיבולת לב ריאה ועושה הרגשה טובה <במיוחד אם רצים בים>. :]
 
למעלה