איזה שקט פה היום..

איזה שקט פה היום..../images/Emo5.gif

אגב בנות שבוע הבא הסקירת מערכות מוקדמת שלי אצל ד"ר בורנשטיין, ממש ביום הבחירות הבדיקה אחרי צהרים...מתוחה קצת לקראת הבדיקה. מקווה שתעבור כמו שצריך
יאללה זזתי לנוח צהרים..אני אחרי ארוחת צהרים דשנה.. להשתמע..
 

מירבי*

New member
דרדסית, בהצלחה בסריקת המערכות

הכל יהיה בסדר, אין סיבה שלא.
 

ס י ג ל י

New member
דרדיייייייייייייייייייייייי

ב ה צ ל ח ה!!!!!!!! נשמה שלי ועד היום אני זוכרת את הסקירת מערכות שעשיתי בתאומים שלי... בשבת אני אספר לכם
 
למעלה