הדרדסית הנשית
New member
איזה שקט פה היום..../images/Emo5.gif
אגב בנות שבוע הבא הסקירת מערכות מוקדמת שלי אצל ד"ר בורנשטיין, ממש ביום הבחירות הבדיקה אחרי צהרים...מתוחה קצת לקראת הבדיקה. מקווה שתעבור כמו שצריך
יאללה זזתי לנוח צהרים..אני אחרי ארוחת צהרים דשנה.. להשתמע..
אגב בנות שבוע הבא הסקירת מערכות מוקדמת שלי אצל ד"ר בורנשטיין, ממש ביום הבחירות הבדיקה אחרי צהרים...מתוחה קצת לקראת הבדיקה. מקווה שתעבור כמו שצריך