איזה שיר באמת יכול להיט?

V e n g a

New member
איזה שיר באמת יכול להיט?

סתם עברתי על השירים שוב וניסיתי לחשוב איזה שירים בעתם יוכלו להצליח מחוץ לאירווזיון, במידה וינצחו כמובן. נראה שבשנים האחרונות הקהל בוחר בשירים כאלה (כן גם למרות האנגלית של רוסלנה, ותוכןם המילים העמוק של הלנה) שהצליחו באיזשהיא מידה בתחרות. המסקנה שהגעתי עכשיו היא שרק שוודיה, פינלנד והונגריה יוכלו לעמוד במשימה. אולי גם ספרד, רוסיה ובלרוס באיזשהי מעלה, כל שאר השירים סתם יעלמו להם בתור עוד שיר שזכה באיזווזיון , במיוחד אוקריאנה שהבדיחה תגמר יחד עם ההצבעה, ויהיה סתם עוד זכייה מבוזבזת (ע"ע הזכיות של אסטוניה ולטביה). אז בואו נקווה שהקהל יעשה את הבחירה הנכונה ויצביע היום לשוודיה או הונגריה! אבל על מי מנסה לעבוד?
 

Flendy

New member
אני דווקא חושב שאוקראינה יכול להיות להיט ענק

בעיקר להיט קיץ כזה שישכח אחרי כמה חודשים. כמו שיר הקטשופ, כמו השיר הרומני, כמו הולי דולי. לגבי הנקודה שלך-אוקראינה הצליחה מחוץ לאירוויזיון בעיקר במקום אחד המערב אירופה-בלגיה. בשאר המקומות היא די כשלה ולא הצליחה יותר מדי. כנ"ל הלנה רק הפעם בשוודיה. אם כבר שיר שהצליח בקנה מידה יחסית מרשים זהו מי אמורה שזכה להרבה זמן ברדיו (גם בישראל) וגם זכה להיות שיר השנה בבולגריה. גם הארד רוק הללויה הצליח מאוד יפה בעיקר במערב אירופה עם הצלחות בכל סקנדינביה, בגרמניה, ובאי הבריטי ברמה מסוימת. אני מאוד מסכים לגבי שוודיה והונגריה-שני שירים שנשמעים מאוד UP TO DATE (בעיקר שוודיה) לסצינת המוזיקה האירופאית של היום. ברמה מסוימת גם רוסיה יכול להיות שיר MTV לגיטימי. השאר-לא נראה לי.
 

V e n g a

New member
כן אבל עדיין

רוסלנה הגיעה לטופ 50 בבריטניה למשל והצליחה קצת גם בעוד מקומות (שוודיה, גרמניה) , אני לא רואה שום לייבל בריטי מוציא את השיר של אוקריאנה השנה למשל. לשיר של רוסלנה היה קצת יותר אפיל לצופה הממוצע. באמת שאתה שם את השיר בלי ההופעה - אין בו כלום, אפילו להיפך זה שיר שאנשים יאהבו לשנוא.
 

M a g n u s

New member
אכן, אם שיר הקטשופ ודץ עושה לי תה

הצליחו לשגע את העולם, אין סיבה שוורקה סרדיוצ'קה לא תצליח לעשות את זה גם
 

Atticus Finch

New member
שבדיה, פינלנד, רוסיה, אוקראינה

שבדיה ורוסיה במצעדים הישראליים, פינלנד רק ברדיוס, אוקראינה בתור להיט מועדונים
 

meital f

New member
יוון../images/Emo99.gif

התאהבתי בשיר הם כל כך מקבלים אס אמ אס ממני אגב זה פעם ראשונה שאני מצביעה לתחרות
 

M a g n u s

New member
בראש ובראשונה פינלנד../images/Emo47.gif

קלי קלארקסון איז ריטן אול אובר איט. גם רוסיה, שוודיה, ליטא והונגריה יכולות לעשות חיל במצעדים (גם בגלגל"צ), ולקפריסין יש פוטנציאל ענק להיות להיט קיץ אייטיזי אה- לה VOYAGE VOYAGE....
 

Sir Terry Wogan

New member
יש משהו שאתה שוכח...

האירוויזיון הפך להיות אירוע שהאפיל שלו הרבה יותר חזק למזרח אירופה ולא למערבה (השיר של Lordi במובן הזה הוא יוצא הדופן בכך שהצליח קצת מעבר גם במערב). מספיק לראות את העולות מהסמי כדי להבין איפה נמצא המפתח העיקרי להצלחה, והתפיסה שאם זה לא הצליח בבריטניה או בגרמניה פירושה כישלון מחוץ לתחרות, כבר לא ממש רלוונטית. אנחנו צורכים בתכל'ס מה שמגיע ממערב אירופה, לכן נראה לנו כ"כ מובן מאליו שהצלחה בינלאומית פירושה הצלחה מערבית. אם ורקה סרדוצ'קה תצליח הערב לזכות, מה שאני מהמר עליו מאז אמצע מרץ, זה יהפוך ללהיט ענק (הרבה יותר מלורדי, הלנה ואפילו רוסלנה- ביחד), אחד מלהיטי השנה במזרח אירופה בדגש על מדינות ברית המועצות לשעבר. זוכה מבוזבז? ייעלם? לא חושב, גם אם בבריטניה ישכחו מהשיר הזה אחרי הערב. כן, זה קרקס, זה בדיחה, זה "לא רציני", הכל בסדר. אבל כבר אמרתי לפני כמה זמן, זה קטע הנובלטי הכי חזק והכי משמעותי שהיה אי פעם באירוויזיון, הוא אמור לזכות, ראוי לזכות וגם יעשה את זה. אין שום סיבה שהוא לא יהפוך ללהיט שמזוהה עם האירוויזיון בעתיד- במזרח אירופה. אגב, לדעתי במדינות במרכז אירופה כמו שוויץ וגרמניה גם ורקה סרדוצ'קה יכולה להצליח, צדק פלנדי כשהזכיר את כל השירים המטופשים, משנאפי עד הולי דולי. זיבן זיבן איילולו יכול להיות הבא בתור. כל זה בהנחה שהיא אכן מנצחת היום
 

tanision

New member
אוי ואבוי

אני רואה כבר את הכותרת בעיתון "זה כבר ממש נהיה קירקס" עם התמונה של ורקה. אני לא רוצה!
 

Sir Terry Wogan

New member
וכששלחנו טרנסווסטייט עם נוצות לפני עשור

זה לא היה קרקס? נזכרתם קצת מאוחר מדי עם התלונות שלכם. זה האירוויזיון, קרקס. אף פעם לא התייחסו לאירוע הזה כאל מופת מוזיקלי, אפשר לחשוב שכל הדיגילו-דיגיליי-לה-לה-לה-לה-דינג-דונג לא נחשב גם הוא לקשקוש. בואו לא ניתמם.
 

tanision

New member
יש 3 שירם כאלו השנה

באמת הזוכים של השנים האחרונות מצליחים לא רע, סטארב נכנסה ל-MTV, אותו הדבר רוסלנה, הלנה פאפריזו מושמעת עד היום ברדיו של ישראל ובכלל בתחנות טלווזייה בעולם, לורדי הם הדבר החם של השנה האחרונה. שירים שבאמת יכולים להפוך ללהיטים השנה: - מולדובה ללא ספק, שיר עוצמתי עם לחן אדיר. אני רואה את השיר הזה מושמע בקיץ המון. - רוסיה, השיר הזה כבר הייתה לו השמעה באמטיוי, אם יזכה הוא הולך להצליח ובענק. - ספרד, זה מסוג השירים שהישראלים חולים עליהם, אני מאמין שאם הלהקה הזו תזכה הם יצליחו לא רע. - סלובניה, ללא ספק אופרה קיצבית עם מוזיקת דאנס יכולה לעבוד.
 
אבל אין מצב שישראל תתן דוז לספרד../images/Emo10.gif

אני דיי בטוחה שישראל תתן נק' למדינות חבר העמים בעיקר. חבל. אגב אנחנו מה זה חייבים לצרפת לפחות נקודה שתיים.
 
למעלה