איזה רכב מומלץ לתאומים + 2 ?

ronivri

New member
איזה רכב מומלץ לתאומים + 2 ?

שלום, בשעה טובה אנחנו הולכים לגדול בשניים. לאחר הלידה המצב יהיה: 2 תינוקות + ילד בן 4 + ילד בן 6 הינו שמחים לקבל המלצות ו/או ביקורות על רכבים שונים שדע איך להתארגן. תודה, רון
 
אם יש לכם אפשרות כלכלית אז אומרים

שהפז'ו 307 (אם אני לא טועה בשם) מצוינת, יש 7 מושבים, מרווחת וטובה להרבה ילדים... יחסית למכוניות שאינן מיני-ואן כמובן, אם עוברים למיני-ואן אז יש עוד הרבה אפשרויות, אבל זה כמובן יותר יקר.
 

רות333

New member
אנחנו עברנו לספארי GMC

מרוצים מאוד, חוץ מצריכת הדלק, אבל הרכב מרווח מאוד ותא מטען ענק, 2 מזגנים, (וקנינו משומש) בקיצור איכות חיים ונוחות מירבית לילדים (5) ולהורים!!!
 
לנו יש פז'ו 307 SW

הוא רכב נפלא. יש בו מקום ל6 נוסעים. רק צריך לקחת בחשבון שכאשר כל המושבים פתוחים אין לאוטו תא מטען ולכן יש להתקין לו גגון.
 
לנו יש קאיה קרניבל../images/Emo73.gif

מרווחת הרבה יותר מהפג'ו 307. יחסית למיני וואן יש לה את הביטוח הזול ביותר וצריכת הדלק החסכונית ביותר. אפשר לקנות קארניבל 2003-2004 במחיר דומה ל307 חדשה ועלות האחזקה תהיה דומה (אבל עם הרבה יותר מקום). בבגאז' נכנסת בקלות עגלת תאומים ומשאירה מקום לעוד הרבה ציוד בן בבגאז' עצמו והן בין המושבים. הרכב עובד על דיזל ולא על בנזין כך שמעל 35,000 קילומטרים בשנה הוא משתלם יותר מאשר כל אוטו בנזין.
 

גלי88

New member
גם אנחונ עם הקאיה קרניבל

ומאוד מרוצים. היא מרווחת, נוחה, יש מקום לעגלה, בקיצור מומלצת.
 
גם לנו היתה קאיה קרניבל

לפני הפז'ו ונפלנו איתה בגדול. האוטו התקלקל לעיתים תכופות וההוצאות על התיקונים בדיזל אסטרונומיות. אכן, הוא גדול ומרווח אבל ממש לא מעבר לכך.
 
אנשים מרוצים מהיונדאי Trajet שנראית

מעולה וכנראה גם טובה. לנו יש מהעבודה סיטרואן ג'מפי. סוס עבודה לכל הדעות
אבל הנאה בנסיעה אין ממנה...
 

מ י ר ב ו

New member
גם לנו יש את היונדאי טרג'ט

והיא נהדרת. מרווחת, נוחה, יש מקום לעגלת תאומים+ שתי מזוודות בתא המטען, ובנוסף אפשר לשים ציוד בין המושבים. ממולצת.
 
למעלה