איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?
איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?
מה שהביא אותי לשאלה, זאת הכתבה הזו מעיתון תל אביב משנת 98 על הקמת שתי תחנות חדשות לאורך האיילון בהגנה וליד גני התערוכה, בתמונה מופיעים יגוזלביים נמשכים ע"י BOBO??? עד כמה שאני זוכר ה-BOBO הגיעו רק ב-2001, אז איזה קטר זה? והמשך לשאלה, אילו קטרים שימשו ברכבות נוסעים מאמצע שנות השמונים ועד סוף שנות ה-90 ?
איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?
מה שהביא אותי לשאלה, זאת הכתבה הזו מעיתון תל אביב משנת 98 על הקמת שתי תחנות חדשות לאורך האיילון בהגנה וליד גני התערוכה, בתמונה מופיעים יגוזלביים נמשכים ע"י BOBO??? עד כמה שאני זוכר ה-BOBO הגיעו רק ב-2001, אז איזה קטר זה? והמשך לשאלה, אילו קטרים שימשו ברכבות נוסעים מאמצע שנות השמונים ועד סוף שנות ה-90 ?