איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?

מצב
הנושא נעול.

promter

New member
איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?

איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?
מה שהביא אותי לשאלה, זאת הכתבה הזו מעיתון תל אביב משנת 98 על הקמת שתי תחנות חדשות לאורך האיילון בהגנה וליד גני התערוכה, בתמונה מופיעים יגוזלביים נמשכים ע"י BOBO??? עד כמה שאני זוכר ה-BOBO הגיעו רק ב-2001, אז איזה קטר זה? והמשך לשאלה, אילו קטרים שימשו ברכבות נוסעים מאמצע שנות השמונים ועד סוף שנות ה-90 ?
 
ממש לא...

איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?
מה שהביא אותי לשאלה, זאת הכתבה הזו מעיתון תל אביב משנת 98 על הקמת שתי תחנות חדשות לאורך האיילון בהגנה וליד גני התערוכה, בתמונה מופיעים יגוזלביים נמשכים ע"י BOBO??? עד כמה שאני זוכר ה-BOBO הגיעו רק ב-2001, אז איזה קטר זה? והמשך לשאלה, אילו קטרים שימשו ברכבות נוסעים מאמצע שנות השמונים ועד סוף שנות ה-90 ?
ממש לא...
הבע-בע הראשונים הגיעו לארץ בשנת 1998ובאותה השנה הם החלו לפעול. הקרונות הננוסעים אז נגררו ע"י G-26 G-12, יכול להיות שגם ע"י G-16 Uע-8. תקנו אותי חבר'ה אם אני טועה. כמו כן בתחילת שנות ה-90 הגיעו ה-IC3 לארץ.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif ייתכן שברק התבלבל עם קרונות

ממש לא...
הבע-בע הראשונים הגיעו לארץ בשנת 1998ובאותה השנה הם החלו לפעול. הקרונות הננוסעים אז נגררו ע"י G-26 G-12, יכול להיות שגם ע"י G-16 Uע-8. תקנו אותי חבר'ה אם אני טועה. כמו כן בתחילת שנות ה-90 הגיעו ה-IC3 לארץ.
ייתכן שברק התבלבל עם קרונות
הקומתיים. הם נכנסו למדינה בשנת 2001 ולא קטרי הבובו.
 

קובי לו

New member
נכנסו לשירות, הקומתיים, בדיוק

ייתכן שברק התבלבל עם קרונות
הקומתיים. הם נכנסו למדינה בשנת 2001 ולא קטרי הבובו.
נכנסו לשירות, הקומתיים, בדיוק
כשהייתי במלבורן. זה היה בחודשים מאי או יוני (בודאות אחד משני החודשים הללו) 2001.
 
ע"י G-16 וG-8...סליחה על הטעות

ממש לא...
הבע-בע הראשונים הגיעו לארץ בשנת 1998ובאותה השנה הם החלו לפעול. הקרונות הננוסעים אז נגררו ע"י G-26 G-12, יכול להיות שגם ע"י G-16 Uע-8. תקנו אותי חבר'ה אם אני טועה. כמו כן בתחילת שנות ה-90 הגיעו ה-IC3 לארץ.
ע"י G-16 וG-8...סליחה על הטעות
 

urilei

New member
ואיפה המדרגות הנעות?

איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?
מה שהביא אותי לשאלה, זאת הכתבה הזו מעיתון תל אביב משנת 98 על הקמת שתי תחנות חדשות לאורך האיילון בהגנה וליד גני התערוכה, בתמונה מופיעים יגוזלביים נמשכים ע"י BOBO??? עד כמה שאני זוכר ה-BOBO הגיעו רק ב-2001, אז איזה קטר זה? והמשך לשאלה, אילו קטרים שימשו ברכבות נוסעים מאמצע שנות השמונים ועד סוף שנות ה-90 ?
ואיפה המדרגות הנעות?
עפו ברוח...
 

קובי לו

New member
סליחה? סליחותיים? סליחותלתיים ??

ואיפה המדרגות הנעות?
עפו ברוח...
סליחה? סליחותיים? סליחותלתיים ??
מה זה המדרגות הנעות שגם עולות ובמקביל אליהן יורדות מהמאבטח שליד מסוף האוטובוסים ועד המנהרה שמתחת לאיילון (ומוליכה ללובי של תחנת האונ' מרכז הירידים) ??? הם הן, עיזים ? אז נכון שזה לא ממש מהאונ', אבל בערך רבע מהפרש הגבהים, אולי אפילו כמעט חצי, נעשה בדרגנועים. דרך אגב, המעליות שם, כבר קיימות כ-6 שנים וטרם החליטו להפעילן...
 

קובי לו

New member
הם הן צ"ל מה הן, (מה הן, עיזים)

סליחה? סליחותיים? סליחותלתיים ??
מה זה המדרגות הנעות שגם עולות ובמקביל אליהן יורדות מהמאבטח שליד מסוף האוטובוסים ועד המנהרה שמתחת לאיילון (ומוליכה ללובי של תחנת האונ' מרכז הירידים) ??? הם הן, עיזים ? אז נכון שזה לא ממש מהאונ', אבל בערך רבע מהפרש הגבהים, אולי אפילו כמעט חצי, נעשה בדרגנועים. דרך אגב, המעליות שם, כבר קיימות כ-6 שנים וטרם החליטו להפעילן...
הם הן צ"ל מה הן, (מה הן, עיזים)
 

urilei

New member
קרא היטב

סליחה? סליחותיים? סליחותלתיים ??
מה זה המדרגות הנעות שגם עולות ובמקביל אליהן יורדות מהמאבטח שליד מסוף האוטובוסים ועד המנהרה שמתחת לאיילון (ומוליכה ללובי של תחנת האונ' מרכז הירידים) ??? הם הן, עיזים ? אז נכון שזה לא ממש מהאונ', אבל בערך רבע מהפרש הגבהים, אולי אפילו כמעט חצי, נעשה בדרגנועים. דרך אגב, המעליות שם, כבר קיימות כ-6 שנים וטרם החליטו להפעילן...
קרא היטב
"מדרגות נעות יעלו את הנוסעים מהתחנה אל הקמפוס" (לא ציטוט מדוייק כי אין לי כוח לפתוח עוד חלון אבל זה מה שכתוב שם) מהמקום שבו המדרגות מסתיימות ועד הקמפוס הו הו כמה שעוד יש לטפס אני מכיר אנשים שנמנעים מלהגיע לאוניברסיטה ברכבת בין היתר בגלל הטיפוס הזה. חוץ מזה מה רצית? שלא יהיו מדרגות בכלל? שהסטודנטים ירימו יד, המכוניות יעצרו, והם יעברו לצידו השני של האיילון? מן הסתם משם הם יוצאים איכשהו... המדרגות שם אפילו נראות כמו מדרגות של מטרו שזה בכלל מגניב.
 

קובי לו

New member
הקטרים מסוג bobo הגיעו כבר בשנת 97'

איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?
מה שהביא אותי לשאלה, זאת הכתבה הזו מעיתון תל אביב משנת 98 על הקמת שתי תחנות חדשות לאורך האיילון בהגנה וליד גני התערוכה, בתמונה מופיעים יגוזלביים נמשכים ע"י BOBO??? עד כמה שאני זוכר ה-BOBO הגיעו רק ב-2001, אז איזה קטר זה? והמשך לשאלה, אילו קטרים שימשו ברכבות נוסעים מאמצע שנות השמונים ועד סוף שנות ה-90 ?
הקטרים מסוג bobo הגיעו כבר בשנת 97'
או 98'. בוודאות באחת מהשנים הללו. אני עוד זוכר תמונה שלהם בידיעות אחרונות בפריקה מהנמל. הכותרת היתה, כמה בנאלי ונדוש ונפוץ, 'הנה באה הרכבת'.
 

mucool2

New member
לפי "חדשות הרכבת"

איזה קטרי נוסעים היו בשנת 98?
מה שהביא אותי לשאלה, זאת הכתבה הזו מעיתון תל אביב משנת 98 על הקמת שתי תחנות חדשות לאורך האיילון בהגנה וליד גני התערוכה, בתמונה מופיעים יגוזלביים נמשכים ע"י BOBO??? עד כמה שאני זוכר ה-BOBO הגיעו רק ב-2001, אז איזה קטר זה? והמשך לשאלה, אילו קטרים שימשו ברכבות נוסעים מאמצע שנות השמונים ועד סוף שנות ה-90 ?
לפי "חדשות הרכבת"
קטרי הבובו הספרדיים נמצאים בשרות משנת 1998.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה