איזה קטעים שם וואוו ואווו

איזה קטעים שם וואוו ואווו../images/Emo6.gif

רק בעזה קיבלתי באי מייל סרטון שמראה, שני גברים מעזה הנמצאים בקומה השלישית של בניין, מרימים מקרר ע"י מנוף והמקרר קשור (ככה בערך) לחבלים. איך שהמקרר מגיע , בשעה טובה, הם מנסים להכניס דרך החלון והופס המקרר צונח ישר לרכב חונה, הבחור שהמכונית שייכת לו, דופק את הראש בזעם. צחקתי כמו שלא צחקתי בחיים. חבל שאי אפשר לשלוח לכאן, שגם אתם תצחקו מהם.
 
חחחחחחחחחחחחח במציאות

אני יכולה לסדר לראות במציאות כאלה...שהם פה לא בעזה. עבדאללה אחד אני אומרת לו "לך תוציא את הקלטת מהרדיוטיפ באוטו ותביא לי. מחכה 5 דק´ לא בא מחכה רבע שעה. אני אומרת איפה הלך העבדלו הזה. בא לי עם כל המערכת פירק אותה הדפוק והביא. כולה רציתי קלטת.
 
חחחחחחח ואני נסעתי עד לשם

היית אומרת לי שזה כזה קרוב, היית חוסכת לי חחחחחחחחחחחחח
 
למעלה