איזה פרק הכי אהבתם?

Lockergnomie

New member
אכן...

באמת רוב הפרק הםמבזבזים על הרקע והוא נפתר בזמן קצר מאוד, ועוד לחשוב שזה הסוף של הסדרה שאנחנו כל כך אוהבים (אני לא מתייחסת לעונה החמישית). אוווף, אני ממש לא אוהבת סופים פתוחים, המון דברים נשארו לא פתורים..:(
 
נכון!! זה באמת מוזר

איך המערבולת "עוקבת" אחרי הרכבת... היה עוד פרק נראה לי שזה היה ככה.
 

ברינסלי

New member
היה פרק שהם גלשו לתוך מטוס באוויר..

ובאמת התפלאו מאוד... אבל מיד אח"כ התברר שזו היתה רק תפאורה של חדר הכניסה למשחק שדה-הקרב הקטלני (בפרק הראשון בעונה השלישית).
 

haunter

New member
היה גם פרק

שהם היו בתוך מטוס או כלי טיס אחר, וממנו פתחו מערבולת למטה (מתחת למטוס), וזה היה ממש מוזר שהם קפצו אחד אחרי השני לתוך המערבולת.
 

DviRincewind

New member
השערה מלומדת

לפי חוקי המכניקה של ניוטון, אין הבדל בין גוף שנמצא במנוחה לבין גוף שנמצא בתנועה במהירות קבועה. מכיוון שהם ישבו על הרכבת שנעה במהירות קבועה, גם החלון שנפתח היה חלון שנע במהירות קבועה, ואין הבדל בין חלון כזה לבין חלון רגיל. אני חושב
 

Nir of GondoliN

New member
אל תגיד סתם

יש הבדל פשוט תלוי במה. בתאוצה אין הבדל. בשניהם ה תאוצה היא אפסית. עכשיו השאלה אם החור נשאר נייח יחסית לשלט או יחסית לכדור הארץ. אני לא רואה סיבה שישאר נייח יחסית לכדור הארץ לכן יש כאן הגיון.
 

DviRincewind

New member
הממממם

עכשיו כשחושבים על זה- תמיד כשהחבורה פותחת חור תולעת, הוא נשאר באותו מרחק מהם, וזאת למרות שכדור הארץ מסתובב כל הזמן. זה רומז לנו שאכן חור התולעת תמיד נשאר נייח יחסית למד הזמן- ואני בכל זאת אסתכן ואוסיף שהוא נשאר נייח יחסית למד הזמן כאשר הוא נמצא במצב שיווי משקל- תאוצה 0.
 

nitzan9

New member
מה הקשר?

זה ממש ממש לא קשור, כי לא מרגישים בכלל את הסיבוב של כדור הארץ, כי הרי אם היו רואים אותו, אז הכל היה בתנועה כל הזמן..
 

DviRincewind

New member
אתה גם לא רואה אוויר

זה אומר שהוא לא קיים? כדור הארץ מסתובב כל הזמן, וכל עצם שמונח עליו ובאטמוספירה שלו מסתובב. אבל חור התולעת הוא לא עצם, הוא חור במרחב, ואם המיקום שלו היה קבוע הוא היה אמור לזוז ביחס לגולשים.
 

Nir of GondoliN

New member
אני מניח שהקטע של הנייחות כשהתאוצה

שווה לאפס הוא נכון אחרת כיצד אפשר להסביר את העובדה שהשלט נכנס לתוך חור התולעת.
 

neta18

New member
נראה לי שצריך לשאול משהו אחר...

לדעתי זה לא קשור לתאוצה, לרכבת אמרוה להיות מהירות קבועה , תאוצה=0 אבל השאלה היא אם הטיימר פותח את המערבולת כשהוא מתייחס לסביבה עליה הם נמצאים במהירות אפס כך שהמהירות היחסית ביניהם למערבולת שנפתחת היא אפס וכך הם נמצאים באותו מקום אחד ביחס לשני כלומר המרחק ביניהם תמיד נשמר כי שניהם נעים באותה מהירות... הבנתם? ולגבי ניוטון אין הבדל בין גוף במנוחה לגוף שנע במהירות קבועה רק בעניין שעל אף אחד מהם לא פועל כח ולכן המצב ישמר כמו שהיה כלומר גוף במנוחה ישאר במנוחה וגוף שנע במהירות קבועה ישאר במהירות קבועה כל עוד לא פועל עליהם כח חיצוני... אבל בקטע של הרכבת אלא אם הסברה שלי ממקודם נכונה במערבולת אמרוה להשאר באותו מקום בעוד שהם זזים על גג הרכבת, לפחות ככה אני רואה את זה
 

NIMRODEL

New member
הפרקים האהובים עליי:

לא לפי סדר העונות!: הפרק עם ה-"קיו", המחלה החולנית הזאת..., פרק פשוט טוב! כמובן הפרק עם ההיפים! הפרק שהם גלשו לאיזה מקום והיה את הנסיף שהתאהב בוויד ואת הקומוניסטית הזאת שהתאהבה בקווין, הפרק שבו קוין מגי קולין ורמי הגיעו למלון הרדוף רוחות הזה.., אחלה פרק! הפרק עם ה"משחק" הזה שקווין משחק בכדור וצריך לענות על שאלות תוך כדי זה, הפרק עם המטאור כשבניש גילה משהו עם איזה פצצה, הפרק שוויד קוין ורמי נגיעים ליער הזה שמלא בנחשים, הפרק עם הזאת שרואה רוחות או אנשים בלתי ניראים או משו בסגנון, הפרק שרמי מגיע לעולם שכולם חושבים שהוא רמברנט שחזר מהמוות או משהו בזמן שהרמי האמיתי עדיין חי. קיצר היו המון.
 

ברינסלי

New member
*לראשות עיריית סן פרנסיסקו.

וזה היה הפרק The Weaker Sex בעונה הראשונה, בעולם שבו הנשים הן המין השולט והמוביל בחברה.
 

JaWbreaker15

New member
קליפורניה ריץ' בעונה 4

הפרק שבו הופכים אנשים ליצורים כחולים כאלו, מוטציות מוזרות. שזה עולם שמתקימת בו מלחמת העולם השניה בעצם, שלא התקימה בעולם שלהם. זוכרים? אה, ואני חדשה. יעל
 

neta18

New member
זה לא ריץ'...

זה רייך כמו הרייך בגרמניה, אכן פרק משובח, גם האיפור היה לא רע
 
למעלה