איזה פרק הכי אהבתם?

Plok2

New member
איזה פרק הכי אהבתם?

אחד הפרקים הטובים ביותר הוא הפרק שמורכב מכמה חלקים, הוא מתחיל בכך שבארה"ב שולטים ספרדים, אחר כך קווין מכיר מישהי מהעבר שהיתה בעולם הקודם, ואחר כך יש את הענין שהזמן הולך אחורה עבורם שאותו אהבתי הכי הרבה.
 

The tooth Fairy

New member
אאמממ...

אהבתי את הפרק שבו לפרופסור היו מלא פצעים מגרדים על הידיים בגלל איזה שיח שהוא נפל עליו. במיוחד אהבתי את הקטע שהביאו להם מן פרי כזה שנראה כמו תפוז ואז כשהם אוכלים אותו וחושבים לדוגמא על המבורגר אז הם מרגישים את הטעם של ההמבורגר בפה..... זה ממש מגניב......!!!
 

Plok2

New member
זה הפרק שארטורו שיחק אחרי שכבר מת

זה קטע מוזר. אחרי שהרגו את ארטורו הוא עדיין שיחק, נראה לי שהם כאילו חלמו. כנראה זה פרק קודם שמשום מה לא גמרו אותו עד הסוף אז שמו אותו בתור חלום לאחר מכן.
 

GreeCheeMan

New member
או שפשוט יותר

בערוץ 6 התבלבלו ושכחו לשים אותו, וכשהם שמו לב לטעות שלהם זה היה כבר אחרי הפרק שהוא מת
 

rocket

New member
אלה זכרונות של וויד נראה לי

ככה זה היה אמור להיות. הפרק האהוב עלי זה כמעט כל הפרקים של העונה הראשונה fever ' הפרק עם ההגרלה , הפרק על המטאור (קווין ו וויד !!! נשיקה !!!)
 
אני זוכרת את זה../images/Emo70.gif../images/Emo117.gif

זה לא היה חלום ולא כלום הפרק היה אמור לבוא לפני מות הפרופסור וערוץ 6 התבלבלו בסדר של הפרקים.
 

DviRincewind

New member
לא לא לא

לא ראיתם את הפרק מההתחלה? בהתחלה ווייד מספרת שהיא נזכרת בפרופסור, זה הכל
 
כן...

אבל מה - זה הלך ככה: היה הפרק שהפרופסור מת אח"כ היה פרק שהוסיפה את קארי ווריר (מגי- השם משפחה לא ממש יצא לי טוב בעברית) לפתיחה. ואז היה הפרק הזה. נראה לי שזה גם היה בלבול וגם חלום...
 

Lockergnomie

New member
הממ..

אני נורא אהבתי את הפרק הזה שהם הגיעו כאילו לשנות ה-60 (הם הופרדו) לרק קוראים Summer of Love. וויד ורמי היו אצל ההיפים וויד לימדה אותם כל מיני דברים (ההיפים ייחסו להם חשיבות של אלים ממש). וקווין והפרופסור שכרו עליית גג. חח, אני זוכרת שכשהם הגיעו לעולם הזה, אז קודם הם היו בעולם שבאו מלא דבורים ענקיות וקטלניות כאלה, ואז כשהם עברו בחור התולעת גם כמה דבורים עברו. כשהם הגיעו לעולם של ההיפים אז דבורה ענקית ישבה על הגב של הפרופסור, וקווין ניסה לפגוע בה עם אבן, אבל הוא פגע בראש של הפרופסור, וזה היה צריך ללכת עם סרט כזה כמו של ההיפים (ואז גם שוטר אחר אמר "גם אנשים מבוגרים מתדרדרים?!" או משהו בסגנון). וחוץ מזה גם אהבתי את הפרק עם העולם הזה בו "תרופות" (סמים) הם חוקיים ומשמשים ל"טיפולים".
 

igurman

New member
אולי יש משהו יותר טוב

אבל אני לא מצליח להזכר בהרבה ממש ממש טובים כרגע, אהבתי את כולם, אז היה פרק טוב שהם הגיעו לבית מלון רדוף רוחות? פרק ממש מצוין.. שבסוף קולין גם נכנס לעולם של הרוחות..
 

GreeCheeMan

New member
הפרק שהכי אהבתי שאני נזכר בו כרגע

הוא הפרק שהם מגיעים לעולם שהוא בעצם משחק קטלני כזה שצריך להגיע ראשונים לסיום בלי להיהרג.
 

Nir of GondoliN

New member
היו כמה

בייחוד המטאור והמשחק של קוין עם השאלות טריוויה.. או נוסטלגיה.. הסדרה בהתחלה הייתה כל כך טובה.
 
הפרק הטוב ביותר לדעתי...

הפרק האחרון של העונה הרביעית כשהחבורה מגיעה לעולם שהם בטוחים שהוא העולם של ההורים של קווין וקולין ובסוף מתברר שהוא עולם שבו הקרומאגס הם המסכנים והם עוברים שואה כמו יהדות אירופה. הבנייה של הפרק היתה מדהימה עם כל הסיפור שבהתחלה הם מגיעים לאיזה עולם זניח שבו הם פוגשים סופר מדע בדיוני שכותב סיפורי מד"ב (שלהם כמובן ברור שהם לא מד"ב) על קרומאגס, והסיום הגאוני עם החסיד אומות עולם שמראה להם את הקרומגס עם המדי אסיר והמספר שמקועקע על הזרוע... פשוט ח-ז-ק-!
 

Charmed 4ever.

New member
לדעתי ../images/Emo54.gif|מיוחדת|

הפרק היה בנוי בצורה מעצבנת. לכל אורך הפרק העלילה מסתבכת יותר ויותר ורק בשתי דקות האחרונות הם מגלים פרק שמשנה אותה לגמרי והופס! בדקה הכל נפתר כאילו כלום. ומה שהיה עוד יותר עצוב הוא שלא היה המשך מזה לשומקום בגלל שג'רי וצ'רלי עזבו...
בכל מקרה, פרק שתמיד החשבתי כאהוב עליי הוא הפרק בעונה הראשונה בו קווין פוגש את עצמו כנער. פרק מתוק ביותר. ועוד פרק שתמיד החשבתי כאחד שאני שונאת ובצפייה אחרונה גיליתי את הגאוניות בו וכמה הוא טוב - מכשפי החלומות, פרק אחרי הפרק עם קווין הנער. אני אוהבת מאוד את הפרק עם התהום. אני ידועה כאוהבת פרקי דרמה עם בכי, וזה בדיוק מה שאהבתי בפרק.
 

SaberTooth

New member
פרק מטומטם...

הם ביזבזו כל כך הרבה זמן על הרקע בפרק ובסוף פתרו אותו ב-10 דקות. הייתה לי הרגשה של אנטי-כלאמאטיות סוף הפרק והדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו כשהוא נגמר זה "What the fuck just happened
" הסוף היה נורא מסובך ונורא מעצבן בגלל שהם נורא מתהרו עם העלילה. הם היו צריכים לעשות את הפרק הזה בחלקים (חלק א' ו-ב'). נניח, שחלק א' מסתיים כשהם גולשים לעולם שהם חשבו שהוא של ההורים של קולין וקווין ובדיוק שם מתחיל חלק ב'. הרעיון של הפרק הזה נחמד, לא גאוני, אבל נחמד. אהבתי את הקונוטציות ההיסטוריות (השואה וכל זה). הפרק בהחלט לא מתאים לפרק סיום עונה ולדעתי היו צריכים לעשות אותו קודם, לא בתור פרק סוף עונה. דבר אחד הציק לי בפרק - בסוף החבורה גולשת מגג הרכבת. עכשיו, הרכבת בתנועה, אבל המערבולת לא. בכל זאת, המערבולת שומרת על מרחק שווה מהרכבת אשר נמצאת בתנועה כל זמן שהיא פתוחה. למה
האם יש מנגנון בטיימר שמשאיר את המערבולת במרחק מסוים
 
למעלה