איזה פרטים אני צריך למלא פה?

איזה פרטים אני צריך למלא פה?

ברצוני לחדש את היכולת לעדכונים שלי לתוכנת נורטון סיסטם וורק,,,, כמובן תוכנה חוקית שרכשתי לפני שנה והזמן העדכונים שלה נגמר נכנסתי לאתר שלהם ברשת כדי לחדש דרך האינטרנט את היכולת לחדש את העידכונים אני לא מבין איזה סיסמי לאימייל הם רוצים באתר שלהם -שמתי את זה בקישור למטה אם מישהו יכול להסביר לי איזה סיסמא לאימייל הם רוצים פה,,,,?
 
זה ניראה ככה:

card statement. For credit card verification, please ensure that your first and last name are entered as they appear on your card. *E-mail Address: *Password: *Re-type E-mail Address: *Re-type Password: This password keeps your information safe and is required if you need to contact us regarding your purchase. Your password must be 6-15 characters in length. *First Name: *Last Name: Company Name: *Address: Apartment/Suite: *City: *State/Province: *Country:
 

tvckrmhbh

New member
כן! יש להם משוב ישראלי

עובדים באירלנד, ימים שני עד שישי כולל משעה 11 עד שעה 7 בערב שעון ישראל. טלפון - שכחתי
מצטער אבל נטוזיון נתנו לי אותו אז הם בטח יודעים. תתקשר לנטוזיון מה שסימנטק רוצים ממך זה את הכרטיס אשראי שלך, כתובת, וכו'.
 

dudi4321

Member
תעשה לעצמך טובה

ותרד מהעץ של נורטון. תשתמש באנטיוירוס קליל אחר (אני מעדיף nod32). הבעיה איך להסיר אותו מהמחשב.
 

Athina1

New member
מספר הטלפון של התמיכה לנורטון

1809454814 והם עובדים שם בימי שני עד שישי בין השעות 9:00 עד 5:00 אחר הצהריים נעזרתי בהם והם היו מאד אדיבים ואפילו הוסיפו לי עוד תקופה לשימוש בתוכנה בחינם.
 
למעלה