איזה פוקט הכי חזק להרצת סריקה ב PDF

אולי פאלם TX?

אני לא בטוח כי לא באמת בדקתי אבל קח בחשבון גם את רזולוציית הצפיה במסמך הגבוהה יותר בTX מברוב הפוקטים.
 

ronencohen34

New member
יותר פרטים בבקשה

איפה אני יכול למצוא את הדגם הנ"ל וכמה הוא עולה ?
 

amitp

New member
לדעתי עבור צפייה בPDF

כראוי יש צורך ברזולוצייה גבוהה ככל הניתן --> מסך VGA. אם תפרט יותר על השימוש אפשר יהיה לנסות ולהתאים מכשירים (סריקת PDF = הכנת קבצי PDF על מחשב כף היד??)
 

AYELET1

New member
דווקא כאן אני מסכימה בנושא VGA...

גם ככה PDF זו מכה על מחשב כף יד...
 

ronencohen34

New member
איילת מה את חושבת?

פוקט של דל X50 הוא יהיה טוב ל PDF יש לו מסך VGA וגם מעבד 620 וזיכרון 192 דעתך חשובה לי מאוד יש לציין שבפוקט של פוגיסימנס הרבה סימולטורים נעלמים בתוך קבצי ה PDF
 
מערכת ההפעלה של הX50V ושל

הפוג'יטסו (אם מדובר על LOOX720) היא זהה וכיוון שהבעיה שאתה מתאר בנוגע לPDF לא נשמעת בעיית חומרה אלא בעיית תוכנה היא צפויה להופיע גם בX50V. ככלל מדובר במכשיר מצויין אך קח בחשבון שהסוללה בעלת ביצועים בינונים. (מתנצל שהתפרצתי למרות שהשאלה הופנתה לאיילת).
 

amitp

New member
--->

1. אין הבדל בין מכשיר של FSC למכשיר של DELL בתחום התוכנות שהם מריצים 2. שים לב שאתה מדבר על X50V. לX50 אין מסך VGA 3. הקורא הטוב ביותר לPDF שמצאתי לפוקט הוא זה של ADOBE עצמם. הוא אינו תומך בJS ועל מנת שיעבוד במצב VGA יש להשתמש בתוכנה חיצונית. עם זאת, אני חיפשתי קורא למסמכים ארוכים. אם לך חשובות יותר הFEATURES שבקורא אולי תמצא קורא שיתאים יותר (PALMXPDF??, ClarVUE) 4. סימולטורים??
 

mol3

New member
הניסיון שלי מעט שונה

יש לי ASUS 730 עם מסך VGA. המכשיר הקודם היה 1930 HP. מסך ג'יפה. דווקא אחת ההשוואות שערכתי מיד, היו מסמכי PDF בשניהם. להפתעתי, ההבדל לא היה כל כך קיצוני והרבה פחות משמעותי ממה שציפיתי לו. אבל אני חייב לציין שהיה זה קובץ שהוכן במחשב כמצגת ולכן יכול להיות שמכאן נבע העניין. השתמשתי במסמך עתיר גרפיקה ואיורים מדוייקים של מוח ומערכת העצבים. דווקא אני מוצא את ה VGA הרבה יותר אפקטיבי במסמכי וורד. שם הלבן ברקע הוא לבן חלק והקריאה לא מעייפת את העין (כמו במסכים פחות טובים). בכל מקרה, VGA מומלץ בחום.
 

mol3

New member
הבדל נוסף משמעותי גם ב EXEL

שם אפשר לראות הרבה יותר נתונים, ברזולוציה גבוהה.
 

matanZ

New member
ל NOKIA 770

יש מסך 800x480, ומרגישים את ההבדל, גם מול VGA (השוויתי ל Loox720). אבל המעבד האיטי (OMAP ב-250MHz), ומעט הזיכרון הפנוי בעיתיים קצת אם יש לך מסמכים סרוקים ברזולוציה גבוהה, ואתה אוהב לדפדף.
 

amitp

New member
../images/Emo99.gif

אם זה רק היה יודע לעשות משהו חוץ מזה, והיתה לזה איזשהו סוג של תמיכה בעברית ובאופיס, ו-BT, וזה היה מריץ WM או PalmOS (או אפילו Symbian, למען השם...) - אז אולי... הייתי קונה
 

matanZ

New member
זה יודע לעשות עוד הרבה.

אני לא יודע למה אתה מתנגד דווקא ללינוקס, אבל ל-770 יש תמיכה בעברית, יש תוכנות אופיס, יש BlueTooth.
 

amitp

New member
אין לי שום בעיה עם לינוקס

פשוט בשום מקום באתר נוקיה לא מצאתי שהוא מריץ לינוקס... כנ"ל לגבי אופיס. אתה יכול לתת לינק למפרט?
 

udifpalm

New member
נו באמת...

לומר על ה- 770 "אילו לפחות הוא היה מריץ PalmOS או Symbian"... http://www.maemo.org/ וכדי לחסוך ממך בושות בעתיד, גם ה- Mylo של סוני מריץ לינוקס.
 

ronencohen34

New member
האים זה נכון

האים זה נכון שכמה שיותר זיכרון ה PDF ירוץ יותר מהר בסריקת ובחיפוש?האים יש אפשרות להעביר קובצי PDF לקובץ וורד למשל ושם כן יהיה אפשרות לראות תרשימים או תוכנה אחרת במקום וורד הכוונה שלי לערוך את המסמך שהפוקט יראה לי רק את התרשימים (כרגע הוא מראה 2 מתוך 8 )ב PDF מה דעתכם על פוגיסימנס החדש נדמה לי גדם 540N? תודה על העזרה ושמח שאתם פה רונן
 
למעלה