איזה עצבים עם הגן הזה!

איזה עצבים עם הגן הזה!

כזכור לפני חודשיים בערך גמלאי את אגם ממוצץ בגלל שהיא הייתה מעורב אליו והתעוררה מיליון פעם בלילה בגללו. בגן הסברתי להם את המצה ואמרתי להם שאם היא בוכה כי משהו כואב או מפריע אפשר לתת מוצץ אבל לא לשינה! וביומיים האחרונים אגם פתאום עושה לי טרור כשהיא הולכת לישון עד שאני מכניסה מוצץ ואז היא שותקת ונרגעת, התוצאה היא שהערב היא הלכה לישון ב19:30 ומאז כבר התעוררה פעמיים למוצץ! מילדה שישנה 12 שעות כמו נסיכה שוב החזירו לי אותה אחורה! היום כשהגעתי לגן ראיתי אותה על השטיח משחקת עם המוצץ בפה! מה זה??? למה הם עושים מה שהם רוצים ולא מקשיבים להוראות שלי??? עכשיו אני בבעיה! מצד אחד אני לא רוצה להגיד להם שיפסיקו לה שם בבת אחת כי היא תבכה שם ואף אחד לא יתייחס אליה ולא ככה אני רוצה להחזיר את המצב לקדמותו ומצד שני אין לי כוח שוב למלחמות איתה ואין לי כוח ללילות ללא שינה בגלל זה. אחותה כבר לוקחת מוצץ יפה יפה ולבד והיא למרות שמסתדרת במהלך היום להכניס אותו במיטה היא מתעצבנת שאני נותנת לה אותו ביד וזורקת אותו! היא רוצה שרק אני אכניס לה אותו ואין אין לי כוח!!! אחרי שעמלתי קשה כדי לעבור איתה את השלב הזה שוב חזרנו אחורה. אני עוד שבוע חוזרת לעבוד ואין מצב שהיא חוזרת לקום לי 10 פעמים בלילה. מה לעשות?????
 

רק ריקה

New member
למה שהיא תבכה ואף אחד לא יתייחס???

זה שזה מה שאת מרגישה את זה , יותר מטריד אותי מהמוצץ....מוצץ לא מחליף יחס! ד"א, אצלנו הגננת החליטה על דעת עצמה שהם לא צריכים מוצץ וכחודש אחרי תחילת השנה , אמרה לי שהם בכלל לא מבקשים מוצצים ונתנה לי את כולם...בבית הם כן רוצים מוצצים גם כשערים וגם כשישנים...
 

במבית5

New member
אל תחששי להגיד כלום

זכותך המלאה כאמא וכ"מעסיקה" של הגננת לדרוש מה שאת רוצה וחושבת לנכון. אצלי למשל לוקחים מוצץ רק לשינה וביום אני בכלל לא אוהבת ורוצה שיהיו עם מוצץ. אמרתי את זה בגן ונראה שמיישמים את זה. גם הגננת לא אוהבת שלוקחים מוצץ בזמני העירות. ואם כל זה לא יצלח מסיבה כלשהי - אפשר לחזור שוב לעבוד איתה על לקחת לבד את המוצץ בלילה. למרות שעדיף בלי אם היא כבר התרגלה בלעדיו. שלי למשל כן לוקחים מוצץ לבד בלילה ולפעמים מתעוררים ומחפשים אותו ועד שמוצאים הם בוכים דקה-שתיים, אז אמנם אני לא קמה אליהם, אבל עדיין מתעוררת מזה... המוצצים האלה! עדיף בלעדיהם.. לדעתי..
 
אוף

אני יודעת שזו זכותי המלאה, אבל אני מקבלת תחושה בגן הזה שבגלל שזה נעמ"ת אז שאין לי הרבה ברירות. לגבי המוצץ בלילה- עדן לדוגמא בדיוק כמו ילדייך, היא לוקחת לגמרי לבד והיא יודעת בדיוק איפה הם נמצאים, לפעמים היא בוכה דקה שתיים עד שמוצאת ואז נרגעת. אגם אפילו לא מחפשת את המוצץ, וכשאני מביאה לה אותו ביד (כדי שתתרגל בלילה להתחיל לשים לבד) היא זורקת אותו בעצבים וצורחת ובגלל זה אני מעדיפה שהיא תישן בלי מוצץ, בלי מוצץ היא ישנה נהדר! כל הלילה ברצף בלי אוכל ובלי כלום. ועכשיו הכול מתדרדר.
 
את צודקת אבל

זאת באמת בעיה שזו התחושה שלי, אבל זה מה שאני רואה שם. כשהם שמים ילדים אחרים בלול כדי שילכו לישון אני רואה שהם בוכים שם ומתנגדים לזה. אז למרות שלא ראיתי את שלי בוכות אני מתארת לעצמי מהיכרות עם אגם שבטח גם היא בכתה כששמו אותה לישון ובגלל זה נתנו לה מוצץ כדי שיהיה לה איך להירגע. נניח וכן יתייחסו אליה, מה יעשו? ירדימו בידיים? יוציאו מהלול? הרי היא צריכה לישון.... אני ממש מבואסת. הלילה בכל מקרה החלטתי שאין מצב שהיא הולכת לישון עם מוצץ ויהי מה. אולי היא תלמד להפריד בין הגן לבין הבית, שבגן ישנים עם מוצץ ובבית בלי. הרי היא יודעת ויש לה את היכולת לישון בלעדיו. נקווה שיעזור.
 
רק עכשיו אני רואה שהאייפון תיקן לי חצי הודעה!

גמלאי= גמלתי מעורב= מכורה המצה= המצב
 
למעלה