איזה עולם איזה עולם ...
אני יושב בעבודה מנסה למכור מוצר לאנשים ... המאגזין הזה של נשיונל ג`יאוגראפיק ... יושב יושב יושב ... חמש שעות ולא הצלחתי למכור אפילו אחד ... אז מה אם זה היום הראשון שלי ??? מה רבאק אזרחי מדינת ישראל לא מבינים שעל כל מוצר שאני מוכר אני מקבל בונוסים ??? ... יאללה כבר שיקנו ממני כבר את המאגזין כדי שאני אהיה עשיר !!! אוחחח ... החופשה בהוואי לא נראית כל כך קרובה
אני יושב בעבודה מנסה למכור מוצר לאנשים ... המאגזין הזה של נשיונל ג`יאוגראפיק ... יושב יושב יושב ... חמש שעות ולא הצלחתי למכור אפילו אחד ... אז מה אם זה היום הראשון שלי ??? מה רבאק אזרחי מדינת ישראל לא מבינים שעל כל מוצר שאני מוכר אני מקבל בונוסים ??? ... יאללה כבר שיקנו ממני כבר את המאגזין כדי שאני אהיה עשיר !!! אוחחח ... החופשה בהוואי לא נראית כל כך קרובה