איזה עולם איזה עולם ...

קספר

New member
איזה עולם איזה עולם ...

אני יושב בעבודה מנסה למכור מוצר לאנשים ... המאגזין הזה של נשיונל ג`יאוגראפיק ... יושב יושב יושב ... חמש שעות ולא הצלחתי למכור אפילו אחד ... אז מה אם זה היום הראשון שלי ??? מה רבאק אזרחי מדינת ישראל לא מבינים שעל כל מוצר שאני מוכר אני מקבל בונוסים ??? ... יאללה כבר שיקנו ממני כבר את המאגזין כדי שאני אהיה עשיר !!! אוחחח ... החופשה בהוואי לא נראית כל כך קרובה ;-)
 

*Efrat

New member
יאא קספרון !!!!

התקבלת לעבודה !!! מזל טוב... כל הכבוד לך !! המממ.. ת`אמת, זו עבודה לא הכי כייפית, לשכנע אנשים לקנות מוצרים, אבל ברגע שתפעיל את הקסם האישי שלך... זה יצליח.. בכל מקרה רק בשביל הסיפתח... אני מוכנה לקנות כמה גיליונות.. (רק ... תסדר לי מחיר טוב..) חה... בהצלחה..מתוק.. מווואאאאהההה אפרת
 

קספר

New member
אוי אפרת אפרת אפרת ...

אם רק היית יודעת כמה הקסם האישי שלי הביא עלי ברכה ... בצבא בעיקר ... אוחחח אין לך מושג כמה הייתי צריך לתחמן את מפקדי בכל מיני דברים ... כל מבצעי הגניבות שלי ... כל משחקי הפוקר שארגנתי התבססו רק על תחמנות ... וכן קצת קסם אישי ... כמובן שהכי היה קשה עם החיילות ... טעות אחת וחבל על הזמן ...
 

*Efrat

New member
חחחח קספר...

יאא שועל .. יאא נחש צפע שכמותך.. אז מה הבעיה.. נשיונל ג`אוגרפיק - תפור עליך... פשוט תלך אחרי אנשים ו... תתחנן !!! חחחח סתתתאאאם לא ! רק תחייך . או שזה בכלל טלפוני ואז... מממ בעייתי קצת עניין החיוך. בכל מקרה - בהצלחה ! אפרת
 

מורני !

New member
יא נעלול...

למה ניתקת???? לא דיברתי איתך בכלל... וחוץ מיזה... למה אתה לא זמין עכשיו????
 

קספר

New member
מורני ... ;-)

דיברתי באותו זמן עם בדויה ואם הייתי מנתק חס וחלילה את השיחה איתה ... הייתי חוטף הרחקה מפורום סטודנטים לכל החיים ... ;-)
 

קספר

New member
בדויה ...;-)

יום טוב לך בייב :) שיהיה מלא חיוכים כמו שאת יודעת לעשות :)
 

CRAZYIT

New member
קספרון?????

הממממממממממממממממממממ אתה מדבר על המנויים דאמט?????
 
למעלה