איזה מעצבנת הנופר הזאת.. כמה רועה שיש לה

sheli11l

New member
דחוף נופר הביתה

הבחורה בלתי נסבלת, אי אפשר לשמוע אותה כבר, תת רמה, כל היום צועקת ועוד אומרת על אחרים שהם צועקים, איך משאירים דבר כזנ בבית, באיזה סרט היא חיה ? מי בדיוק היא חשה עצמה?
מילא היה בה איזשהו משהו יופי, חן, חכמה, תבונה, כלום הבחורה הזאת רק מחפשת על צה לצעוק כל היום,
מקווה שתעוף מהר
 

mtrx1

New member
במה היא רעה? לא ראיתי שהיא עשתה משהו רע לטל, לאחי, למרטין?

וגם לא לאף אחד..
זה שהיא לא ''לב'' ולא ''טובה באופן חריג'' זה משהו אחר. אבל רובם שם הם לא ''לב''...
אבל לא ראיתי שהיא עשתה רע למישהו
 

niva99

New member
היא נוהגת

לדבר ברשעות אל האנשים, להגחיך אותם, להתנשא (הזכר בריב עם לינור לדוגמא או יחסה לטל, שאיני נמנית עם אוהדיה, ועדיין יש דרך להתנהג עם אנשים).
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

hericane

New member
אני רואה האח הגדול, מבינה למה אליזבל רע

מבינה למה עינב רעה
מבינה למה לינור רעה

נופר? עצבן, אבל לא רעה
 

Limorlimor2

New member
איך אפשר להגיד על נופר שהיא לא רעה?

ראית איך היא מדברת על אנדים ואל אנשים שם? איזה זבל יוצא לה מהפה? איזה מילים אלימות? הרבה הרבה יותר גרוע מאיך שטל דברה אליה אז במשימת הגמדים.
עצם זה שנכנסה והחליטה להכנס בין דנית לאליאב מראש כבר עושה אותה רעה, ואפשר היה להבין את זה מהת.ז שלה
היא עצבן זה נכון, וכשהיא מתעצבנת היאלא חושבת על מה שיוצא לה מהפה... גועל נפש, חסרת כבוד, אלימה, רעה, דוחה.
אני חייבת להגיד שעם כל זה שדנית "סמרטוטה" "חסרת עמוד שדרה" אני מעדיפה שהיא תהיה שם ולא נופר, ואם מדברים על הורים שמתביישים אז נופר מביישת לא פחות. פשוט לנופר (משום מה ועל שום מה?) יש עדת מעריצים ומעריצות שאוהבת את השפה שבה נופר מדברת.
 

hericane

New member
תתרכזי - למרות השפה, לא בגלל השפה

נופר עצבן ונופר כשהיא מפחדת או פגועה מוציאה את זה בלצעוק ולא בלהכנס למיטה ולהפעיל מניפולציות רגשיות.
נופר לא רעה, אבל דנית - בהחלט כן. רעה וטיפשה. את חושבת שלהשיג משהו דרך - גם על חשבון אחרים טוב יותר מסתם להוציא עצבים, אבל לתת לאחרים לחיות?
(ואחרים - זה *כל* אחד אחר שם בבית, החל מאליזבל ונופר אבל גם דרך טל, אלדד, וכל מי שניסה להיות לצידה כשהיא הייתה "מדוכאת" (ולא, אני לא מאמינה לה))

אז את מעדיפה נשים כנועות וטיפשות. או כפי שכבר נאמר
well behaved women seldom make history
 

דף חדש4

New member
עצבן=רע

מעצם זה שמרשה לעצמה להשתלח באנשים ולתקוף אותם- היא רעה.
 
נופר ממש לא רעה! היא, עינב וטל טובות בלבבן רק מה?

מה שמקשר ביניהן זה הפיוז שמשתחרר מהר מאד והן אומרות בדיוק מה שחושבות. לא צבועות. נכון גם אני לא אוהבת את נופר צעקנית אבל לומר עליה רעה???? ממש לא ממש ממש לא. גם עינב מאד מהירה בלשונה וצועקת בקולי קולות אבל אין זה אומר שליבה רע. כמו טל שרכה מבפנים אך שלוחת רסן בעליל. יש בעיה חמורה בפורום הזה וזה כבר עונה שישית ככה. מספר רב של משתתפי הפורום לא רואים תמונה רחבה ומושפעים מספקולציות ומתנועת "העדר". אני נהנית לקרא אנשים שמתייחסים עניינית להתנהלות של הדיירים ומודים שהם מנחשים ועושים ספקולציות בהתאם לארועים המתרחשים. ואני כל כך שוללת את המתלהמים בגרוש. אבל כמו שאומרים האנשים מתחלפים וכל עונה מחדש זה חוזר.
בוקר טוב עולם שפוי
 

mtrx1

New member
עינב קצת יותר רעה מנופר, פה ושם אמרה דברים לא יפים על בע''ח

 

the last DODO

New member
עינב לא מתוחכמת ולא נעליים

&nbsp
שתיהן למדו איך לדבר ולהתנהג מול המצלמה ולהסוות טוב את עצם היותן ניאנדרטליות.
 

niva99

New member
כדי להסוות נדרש תכחום מה...



 

דאגני16

New member
יש תהום שפעורה בין טל לבין עינב ונופר

עם כל הכבוד, אי אפשר להשוות ביניהן בכלל. לטל יש לב ענק!!! למרות שהיא מתנגחת בהרבה אנשים, אולי אפילו מקנאה קצת, היא אדם טוב ומיוחד כי היא מעמידה את המוסר שלה מעל לרגשות האינסנקטיביים. למשל לפעמים נדמה שהיא מקנאה בלינור - למשל אמרה לה "תמיד את מקבלת את התחפושות הכי יפות", במשימת האגדות. אבל היא לא נותנת לרגש הזה לנהל אותה וכשיש בעייה/קונפליקט היא תמיד תבחר בצדק גם אם הוא מכאיב לאחרים. לקבי נופר ועינב, נו טוב! אחת ממש צדיקה, צדקת. אנשים פה כותבים הרבה יותר טוב ממני תיאורי המגחיכים את הטיפוס הזה, שומרת השבת והמצוות אך נופלת בגדול ביחסים של בן אדם לחברו. ונופר - נופר לדעתי היא דמות מאד לא ברורה. היא צעקנית, כל כך צועקת שקשה להבין מה היא רוצה. היה נחמד אילו הייתה עוצרת פעם וחושפת את האני האמתי שלה. בעיני היא כל כולה הצגה ופוזה והיא אפילו לא התחילה לחשוף את עצמה. קשה לי להגדיר אדם טוב שכל היום צווח ומנסה להשפיט אנשים. נראה לי שהבחורה הזאת עובדת כל ימיה על פוזת האישה האגרסיבית-אסרטיבית-אשת העולם הגדול (פוזת העישון, פוזת הכעס, פוזת הנונשלנטיות) עוד לא ראיתי את פוזת נופר מור האמתית.
 
למעלה