איזה מן פורום אתם?! אפחד לא מתייחס אלי!! אני

איזה מן פורום אתם?! אפחד לא מתייחס אלי!! אני

אהלן אני כותבת וכותבת ואתם לא רואים אותי בשיט. נפגעתי :(
רפרפתי על הפורום ונדלקתי. קבלו!!!! מקווה שזה באמת תמיד כזה אקשן.. מה דעתכם: אני מצידי רק אלירז צריך לקבל תמיליון!! אבל מצד שני חבל לי על מליון שקל שילכו להימורים (כדבריו. ולכן בזמנו גם פחדתי שבובליל המהמר יזכה) אבל הכי חשוב שגואל המגעיל הזה לא יזכה כי חוץ מהכל הוא גם אמר שלעולם לא יביא ילדים. לא חבל על מיליון ש"ח לאדם בודד שבטח יתרום אותם בסופו של דבר לאיזו אגודה עלומה והזויה.... מה 'תם חושבים, חברים??????????
 

התמכרות

New member
אני מתייחס ../images/Emo13.gif

לא חושב שמגיע לאלירז לזכות במיליון ממה שראיתי עד כה ואל תדאגי - גואל לא יזכה.
 

התמכרות

New member
באובייקטביות - אולי הוא מתבלט יחסית לשאר

לפעמים, אך זה בגלל שגם האחרים לא מעניינים במיוחד. מיליון צריך לקבל אחד שממש יש לו את זה. לא ראיתי שם מישהו שממש יש לו את זה עדיין. אולי בדיירים החדשים יהיה (למרות שלא יהיה להם מספיק זמן במה כמו הראשונים)
 
הוא לא מתבלט זה מהשממון הסביבתי שם

וכן כן בהחלט יש לו קסם אישי + קסם צברי שזורק אותנו אחורה נוסלגית סטייל מומו מאסקימו לימון. תוסיפו את זה שהוא כל הזמן בעניינים בצורה כיפית. חוש הומור אחחח
 

מיק101

New member
טוב מה את רוצה לדעת?

אלירז צריך לקבל ת'מיליון וה"חבל" שלך ממש מיותר, מי את שתחליטי עבור אנשים אחרים מה לעשות בכספם ולגבי גואל - שוב! יש לך חוצפה לזלזל בהחלטה של בני אדם אם להביא ילדים לעולם או לא! למה מי את - אלוהים?
 

Tapudy

New member
הנה קבלי קצת צומי

הבעיה שלך היא שאת אומרת את דעת רוב הפורום. אם את רוצה לקבל קצת תשומת לב זה להגיד שאלירז צריך להשרף ולרצות שגואל יקבל את המיליון. זה ישיג כמה תגובות טובות.
 
בחיים לא. דעתי היא דעתי

נכון שאפחד לא מסמפט את גואל אבל הוא מסומן מצד ההפקה כזוכה סטייל שפרה אז לקראת הסוף יהיה איזה סיפור שערורייתי שגואל יעמוד וידבר "יפה" כפי שיצפו ממנו וידריכו אותו (ככה היה עם היומולדת של שפרה שיצאה כאילו אנדרדוג) חכו תראו אוףףףףףףףף
 

Tapudy

New member
אין דבר כזה חביב ההפקה בעונה הזאת

גם ג'י וגם אביב עפו והם היו דיירים "חשובים". כל דבר שהשתבש בעונה הזאת השתבש. ההפקה כבר לא שולטת על העניינים.
 
יש ויש הם מחשבנים הכל קדימה

וגם את אביב הוציאו כי רצו שסער ואיילה יתקרבו. אחרי שרא שלכאורה זה קורה עם אביב למה מי בדיוק השאיר את יוסף? אחותו אולי
 
למעלה