איזה לינוקס הכי כדי להתקין

SimSimon

New member
איזה לינוקס הכי כדי להתקין

אני לגמרי מתחיל עם זה אז מה הכי כדי מנדרייק רד הט freebsd ואיזה גרסה מהם? כרגע אני יכול להסיג מנדרייק 7 ורד הט 6.3 מה עדיף מאלה?
 

ofcourse

New member
התכוונת ל 7.3

ומפני שהוא הכי חדש מהאופציות שציינת, הייתי ממליץ עליו. freebsd היא יותר קשה להתקנה. רון
 

SimSimon

New member
לא התכוונתי ל6

יש לי גרסאות ישנות של לינוקס וכנראה שאני יסתדר עם ההתקנה אני קודם צריך רק להשיג אז מה עדיף ממה שיש לי רד הט 6.3 או משהו לא זוג\כר איזה גרסה בדיוק של שש או מנדרייק 7?
 

ofcourse

New member
תראה

אני לא כל כך מכיר את מנדרייק הישנות, אבל רד האט חברה רצינית יותר ולכן הייתי ממליץ עליה. לא ברור לי למה לא תנסה להוריד הפצה יותר חדשה, יהיה לך יותר נוח ואם יותר תאימות כנראה. בכל אופן על איזה מכונה אתה מתכנן להתקין ?
 

SimSimon

New member
....

על amd athlon xp 2100+ שזה 1733 MHZ 256 מגה זכרון DDR אני מתכוון להקצות 10 גיגה מהרד דיסק של 40 גיגה 30 ישארו לוינדוס 98 הישן והטוב ולמה אני לא מוריד חדש יש לי מודם 56K שמוריד מקסימום 3-4 K ואין לי שום אפשרות לשים אדסל בזק המסריחים האלה ואני גם ככה מוריד מלא דברים אחרים אז להוריד עכשיו 2 דיסקים או יותר אני לא ממש משועמם וגם ראיתי אתר טוב שאפשר להוריד בו אבל יש שם כמה גרסאות שאני לא מבין מה ההבדל בינהם יש i586 ויש PPC מה ההבדל ודרך אגב הנה אתר טוב להורדה http://www.linuxiso.org
 

beitar

New member
נדמה לי שבקבצי README

שבסיפריות של ההורדה זה רשום (אין לי כוח לבדוק כרגע) בגדול, זה דבר בסיסי יחסית, שבד"כ אנשי לינוקס יודעים, או לומדים במשך הזמן.
 

beitar

New member
מה עדיך OS/2 או חלונות 3.22 ?

סליחה, לא חושב שיש דבר כזה חלונות 3.22 כמו שאין ראד האט 6.3.
בכל מקרה, שתי המערכות שהזכרת די מיושנות (אני מניח שאתה מתכוון לראד האט 6.2). שתי המערכות הנ"ל עבדו אצל רבים כאן בפורום ימים ולילות, והן הוכיחו את עצמן כמעולות... אני יכול לאמר שאישית מאוד אהבתי את מנדרייק 7.0 שהיה חדשני בתקופתו, ועדיין יציב ביותר. לא פחות אהבתי את ראד האט שהייתה שמרנית יותר, אבל יציבה יציבה יציבה.... (ממש ככה). ולשאלתך: אני לא רואה סיבה להתקין מי מהן היום, בעיקר אם מדובר במחשב חדיש.... (וחדיש יוכל להיות פנטיום 3 למשל) . אני מציע להשקיע בהורדת גרסא חדשה יותר של הראד האט או של מנדרייק. באופן אישי --> אני ממליץ על ראד האט 7.3
 
למעלה