איזה כיף עוד שבת עם הילדים../images/Emo70.gif
אחרי שבוע וחצי אצלו בפסח השתבשו השבתות שבת שעברה הם היו כאן ואפילו לא הספיק לי להתמלא אז השבת הוחלט שישארו כי הבן צריך עוד לשנוח ואיפה הכי נכון אם לא כאן בבית בפיקוח שלי?! יש עוד קצת ילדים פעם הייתי מלאה בהרגשה הזאת שאני זקוקה לאויר פתאום אפילו לרקוד לא תמיד נחוץ לי כי אין מה לפרוק פשוט זורם בנחת מה צריך יותר מזה?! ישששששש וחוץ חזרו לי השבתות קסם עכשו את רגועה?
אחרי שבוע וחצי אצלו בפסח השתבשו השבתות שבת שעברה הם היו כאן ואפילו לא הספיק לי להתמלא אז השבת הוחלט שישארו כי הבן צריך עוד לשנוח ואיפה הכי נכון אם לא כאן בבית בפיקוח שלי?! יש עוד קצת ילדים פעם הייתי מלאה בהרגשה הזאת שאני זקוקה לאויר פתאום אפילו לרקוד לא תמיד נחוץ לי כי אין מה לפרוק פשוט זורם בנחת מה צריך יותר מזה?! ישששששש וחוץ חזרו לי השבתות קסם עכשו את רגועה?