איזה כיף-סוף שבוע- חופש

איזה כיף-סוף שבוע- חופש

אפשר לצאת, להנות, לבלות עם חברים. נכון???!!!!!! אבל לא
למה ???!! כי לי יש אמא מטומטמת ומפגרת (שאני שונאת נורא) שקבעה לי תור לדיאטנית בשעה -21:30 !!!! שעה נסיעה לישוב הזה שהוא חור בסוף העולם, ועוד שעה לשבת ולא לעשות כלום!!! למה אני צריכה ללכת אליה ??!! כדאי להגיד - יופי אני הולכת לדיאטנית, איזה כייף ?!? אני 8 חודשים אצלה ו... כ ל ו ם !!! כלום כלום כלום!!! בזבוז זמן, בזבוז כסף ובזבוז עצבים !!! אז לחברה מאוד מאוד מאוד טובה שלי יש יומהולדת ביום שבת, אך ביום שבת היא טסה לשבועיים, לכן אנחנו יוצאים היום לחגוג לה יומהולדת. אבל - לא !!! אני לא יכולה לבוא!!!!!!! ובנוסף, הייתי אמורה ללכת לישון אח"כ אצל חברה ולסיים איתה איזה עבודה דחופה מאד, ובבוקר היינו אמורות לנסוע לת"א לעשות שופינג ולפגוש חברה. אבל - לא !!!!!!! אני לא יכולה.. אני ילך לדיאטנית בתשע בערב וכל השופשבוע לא יעשה כלום...!!!!!!! כי חייבים ללכת לדיאטנית, נכון ?!? אלוהים ישמור, שחס וחלילה לא נדחה את זה. אוי ואבוי, אסון טבע יקרה. ויש לציין כי התקשרתי ודיברתי עם הדיאטנית, מבחינתה- נדחה את זה. אבל לא... אמא שלי נהנת להתעלל בי. אז רבתי עם אמא שלי.. צעקנו אחת על השנייה, צרחנו והתעצבנו! כרגיל- היא מנפחת הכל, מתחילה עם הסרטים שלה, צועקת עלי. בא לי להרוג מישהו (אותה!!!) אני שונאת אותה!!!! וגם בניתי עליה את השופינג. אבל לא צריכה מהאישה הזאת כלום, אני ילווה מאח שלי כסף או משהו, ויחזיר לו כשיהיה לי. אני שונאת אותה!!!!!!!!! איזה כייף להתחיל אץ החוםש.
 

actress22

New member
מריונטה יקרה

חבל לי לשמוע שאת כל כך עצבנית והסופשבוע אפילו לא התחיל. אולי תנסי לראות את הטוב שבזה? הפגישה עם הדיאטנית מאוד חשובה. ואני בטוחה שאמא שלך לא רוצה ברעתך....תחשבי על זה. אני מאמינה שבסופו של דבר את עוד תודי לה על זה. קחי את זה בקלות , יהיה בסדר.
 

קליאו2

New member
אפרת נשמה!../images/Emo23.gifקחי אויר../images/Emo121.gif

אני מקווה שהעצבים נרגעו קצת ואם לא.. רעיון, שימי מוסיקה ודפקי תראש ברמקול.. כלומר תרקדי עד שכל האנרגיות השליליות יעופו להן, ועכשיו לאמא.. מתוקה אמא דואגת, יש לה בבית ילדה עם הפרעת אכילה!! את יודעת איזה קשה זה להיות הורה של ילד עם הפרעת אכילה? איזה דאגה גדולה זו? רק לא מזמן ניהלתי שיחה על הנושא עם הורי.. והם שיתפו אותי בדאגה ובחרדה התמידית שהם היו שרויים... חמודה היא דואגת לך ולכן לא מתפשרת על ענין הפסיכית.. תאמיני לי אם לא היה אכפת לה היא היתה מסכימה שתדחי את הפגישה.. עצם ההתעקשות שלה רק ממחישות עד כמה היא אוהבת אותך, ועד כמה היא דואגת לך!! אני בטוחה שהחברכה תבין כי היא אוהבת אותך! אמא לא רוצה להתעלל בך.. היא מנסה לעזור לך! שולחת חיבוק ענק ענק!
ונשיקה על המצח!
 
למעלה