איזה כיף להיות פה ../images/Emo6.gif
שלום לכולם!!! איזה כיף למצוא 2 דקות פנויות להיות שוב בפורום. אז.. שלומנו ט-ו-ב. נוש-נוש שלנו פשוט מדהים הוא כזה תינוק משגע!!! הברית מחר ואני מנסה להדחיק את הדאגות והחששות מהברית!! הלילות קצת מתישים אבל השלווה שאנחנו שרויים בה (ובעיקר שהבן שלי משרה) נותנת לנו המון כוחות. ואולי אפילו כוחות שלא הכרתי בעצמי!! והכי הכי... איתי פשוט מקסים, הוא כל כך מתרגש שזה כיף!
שלום לכולם!!! איזה כיף למצוא 2 דקות פנויות להיות שוב בפורום. אז.. שלומנו ט-ו-ב. נוש-נוש שלנו פשוט מדהים הוא כזה תינוק משגע!!! הברית מחר ואני מנסה להדחיק את הדאגות והחששות מהברית!! הלילות קצת מתישים אבל השלווה שאנחנו שרויים בה (ובעיקר שהבן שלי משרה) נותנת לנו המון כוחות. ואולי אפילו כוחות שלא הכרתי בעצמי!! והכי הכי... איתי פשוט מקסים, הוא כל כך מתרגש שזה כיף!