איזה כיף להיות פה

hilae

New member
איזה כיף להיות פה ../images/Emo6.gif

שלום לכולם!!! איזה כיף למצוא 2 דקות פנויות להיות שוב בפורום. אז.. שלומנו ט-ו-ב. נוש-נוש שלנו פשוט מדהים הוא כזה תינוק משגע!!! הברית מחר ואני מנסה להדחיק את הדאגות והחששות מהברית!! הלילות קצת מתישים אבל השלווה שאנחנו שרויים בה (ובעיקר שהבן שלי משרה) נותנת לנו המון כוחות. ואולי אפילו כוחות שלא הכרתי בעצמי!! והכי הכי... איתי פשוט מקסים, הוא כל כך מתרגש שזה כיף!
 

tonti

New member
הילהההההההה../images/Emo24.gif

איזה געגועים!!!! ואיזה כיף לנו שנראה אותכם מחר!!
 

hilae

New member
ישששששש!!

מה עם מתן?? איזה כיף!! הברית מחר בבוקר בכוכב יאיר. בבית הכנסת.
 
איזה יופי לראות אותך כאן ../images/Emo6.gif

ועוד יותר יופי שלמוע שהכל בסדר ואתם נהנים לכם מהאוצר החדש. שיהיה מחר שבשעה טובה ומזל טוב ושיעבור בקלות
 

ברוריהה

New member
איזה כיף לראות אותך פה !

וממש נפלא לקרוא מה שאת כותבת. נשמע שאתם ממש נהנים ממנו ואחד מהשני. שיהיה בהצלחה מחר !
 

shirka

New member
כיף שאת איתנו. איך את מתאוששת?

ומה עם סיפורי הלידה? מותר לך כבר לגלות לנו את שם העולל?
 

hilae

New member
הבטחנו סיפורי לידה... ונקיים

בנתיים מנסים לשרוד עם התפרים המעיקים (רעיונות להקלה התקבלו בברכה) את סיפורי הלידה נכתוב בקרוב. ואת שם העולל תדעו מחר, אחרי הברית
 

shirka

New member
שטיפות ומשחת קלנדולה לתפרים

של חב´ WELEDA עובד כמו
 

scalar

New member
מזל טוב../images/Emo95.gif, ובהצלחה מחר../images/Emo57.gif

היי הילה, וכמה נחמד לקרא הודעה כ"כ
ממך כשבוע אחרי הלידה - כל הכבוד לנוש-נוש ואיתי.... מחכה לעדכון (עם השם החדש, אני אוספת רעיונות מהפורום ל´שוני´
) אחרי הברית - לשמוע שהכל עבר בשלום! להתראות!
 

עדי 4

New member
הילה ,איזה כיף לראות שאת כבר פה

איתנו. שיהיה בקלות היום בברית, מחכה לשמוע איך קוראים לנוש נוש. נשיקות עדי
 
הילה, את נשמעת מעולה!

שיהיה בהצלחה בברית והמון מזל טוב! את באמת נשמעת יופי. תמשיכי להנות!
 
למעלה