איזה כייף לחזור

איזה כייף לחזור ../images/Emo9.gif

היה כל כך מחמם את הלב לקבל כל כך הרבה זרועות פתוחות... אתם עוד עושות מפגשים מהסוג המיתולוגי?
 
אגב, משהו ../images/Emo7.gif

לפני שנה בדיוק משה ואני היינו בתאילנד, גם באיזור ההוא שנפגע (האיים). להסתכל בתמונות ולהצטמרר, פעם שניה בחיי קורה לי שאני נמצאת במקום שאח"כ קורה בו אסון (הייתי בתאומים גם), תודה לאל, טפו טפו...
 

uti

New member
אכן....מקוה מאוד שישתקמו שם מהר

ככל שניתן. בדיוק בעלי ואני חשבנו אתמול בלילה על האנשים שהתחברנו שם איתם...עצוב
 

keren1877

New member
הי מיכל ../images/Emo24.gif

רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך... ועושים לא מעט מפגשונים פה ושם... (רק שעכשיו אני לחלוטין לא יכולה להשתתף באף אחד מהם- כי אני גרה בארה"ב...) ולגבי תאילנד-אני יודעת בדיוק למה את מתכוונת- אנחנו התארסנו באיים המדהימים האלווכ"כ כואב הלב מלראות את זה ומלחשוב על כל המסכנים שם... פשוט אסון נוראי...
 
למעלה