מסכימה איתך, כיורי נירוסטה נראים
טוב בעיקר בתצוגות, אחרי מגע עם מים, האבנית נותנת מראה זרוע כתמים לבנים, ישנם אלה שהמצב לא מפריע להם וישנם שמנקים את הכיור אחרי כל שימוש בחומרים מורידי אבנית. למי שרוצה חיים קלים, החרסה היא הפתרון הקל והעמיד ביותר, אולם אין חרסה בהתקנה שטוחה. יום נפלא..