איזה יום שמח לי היום, איזה יום!

רונאל1

New member
איזה יום שמח לי היום, איזה יום!

שרון הולך לפסגה עם אבו מאזן, מבית מדרשו של ערפאת. הבורסה עולה ב 6%. הדולר צונח... והליכוד מיישם את מצע מפלגת העבודה (למעשה נראה לי שהוא בדרך למרץ) מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים!!! אני מחכה לימים הקרובים ששרון יתחיל לפנות מתנחלים מהגבעות במסגרת המו"מ המתקרב...אח איזה תענוג!.
 

EverMan

New member
הלוואי.

בנתים מה שאני רואה זה מחסור בביטחון. כלכלה קורסת. אבטלה בשמיים. אולי הוא לא כל כך מתפקד.
 

יוֹאב

New member
אני מקווה שאתה צודק

בינתיים אני לא רואה איך מפת הדרכים עוברת בממשלה.
 

רונאל1

New member
היא תעבור בממשלה...

ולמען הכסתח וכמה שרי ליכוד ימניים מדי יוספו כמה הסתייגויות תאורטיות, אזיוטריות ולא רלוונטיות. אני מסכים שהוא לא מתפקד בשום תחום וכבר כתבתי אינספור פעמים את דעתי על ראש הממשלה הגרוע הזה, אבל כשהוא מתחיל לזוז שמאלה צריך לדחוף אותו מאחור (והוא כבד!) בסוף הוא יגשים את מצע מפלגת העבודה, השאלה היחידה היא כמה דם יישפך בדרך.
 
מפת הדרכים עברה בממשלה

אבל השאלה היא האם שרון מתכוון ליישם את כולה או שהוא ילך מסביב ויעשה בעיות. ממשלה עם המפד"ל והאיחוד הלאומי לא יעשו שלום ויקימו מדינה פלסטינית. אם נראה התקדמות משמעותית וכשהאיחוד הלאומי והמפד"ל יהיו בחוץ אז מצדי שמפלגת העבודה תכנס. אבל שוב אני אומר שאני לא בטוח.
 

רונאל1

New member
שלא יהיו בממשלה - רק שיתמכו ויגבו

אני חושב שיש יותר מדי סיבות כמו התוכנית הכלכלית הגרועה, לא להצטרף לממשלה הנוראית הזאת. אבל גיבוי למהלך המדיני חייבים לתת למרות הצביעות הימנית ולמרות שבמצב הפוך הם היו יוצאים עם ארונות קבורה לצומת רעננה.
 

Moledet972

New member
אתם לא שמים לב לעובדה אחת פשוטה

שרון אישר את המפה הזו בשל לחצים. אין זה אומר דבר על יישומה. עוד מעט - בחירות בארצות הברית. בוחריו של בוש, השמרנים, מתנגדים ברובם למדינה פלשתינית; ל"כוח היהודי" יש השפעה מעטה בארצות הברית; שרון בונה "גדר הפרדה" אשר מחלקת את איו"ש לשני חלקים גדולים, כאשר יותר משליש מהשומרון, יותר ממחצית מיהודה, וכמעט כל בקעת הירדן(למעט אזור יריחו) מסופחים למעשה לישראל. מדובר בסך הכל בצעד דיפלומטי של ישראל. ההחלטה של הממשלה תגרום לתקוות גדולות, תפסיק את הלחצים על ישראל אולי למשך חודש(ואף יותר) ובסופו של דבר, הצהרה ממשלתית לא גורמת לשום ישום של המפה. ואגב, ירידת הדולר היא דבר לא נשגב כל כך, ואם הנגיד לא ימהר להוריד את הריבית, בסופו של דבר ייגרם לנו נזק לא מועט.
 

רונאל1

New member
מולדת מכדור הארץ...דו יו ריד מי?

"עוד מעט בחירות בארה"ב" ??? מתי בדיוק זה עוד מעט? עד שיהיו בחירות בארה"ב שרון כבר יגמור לפנות את ההתנחלויות המיותרות. אני תמיד זוכר שאנשים מהימין יצאו נגד התקפלות בפני ארה"ב והנה עכשיו התקפלות היא תירוץ - כאילו אין ברירה ואי אפשר לעמוד על שלנו יותר. תודה שחזרתם לכדור הארץ, ומקווים שנהניתם מהמסע בחלל! (ואגב הנגיד יוריד את הריבית בקרוב לשמחת כולנו אם שרון לא יקלקל כמו בסיבוב בקודם עם סילבן האפס ושרון הנפל בדצמבר 2001)
 

Moledet972

New member
תגובה

"עוד מעט" זה אומר שעוד שנה מתחילה מערכת הבחירות שם. שרון לא יגמור לפנות שום התנחלות עד אז. תפוננה במקרה הרע מספר נקודות האחזות קטנות, בפינוי כדוגמת פינוי חוות גלעד(שבה אתה יכול לבקר ולראות שהיא עדיין קיימת). הגדר ששרון בונה תגרום לסיפוח מחצית מאיו"ש, ולא לפינוי. אפשר לעמוד על שלנו. עמידה כזו תעלה לנו 0.5-2 אחוזי תוצר, וזה משהו שכדאי להמנע ממנו. (ואני מבטיח לדווח על חוויות מהביקור במאדים).
 

יוֹאב

New member
הבחירות בארה"ב

אמורות להתקיים בנובמבר 2004, שזה עוד שנה וחצי. ממש עוד מעט...
 

Moledet972

New member
כידוע לך, לפני הבחירות יש קמפיין.

ה"בחירות" מתחילות בעוד כשנה, ואף לפני כן.
 
למעלה