איזה יבול דל מהבוקר משוגעים ! רדו מהגגות ! אריה
ש שרון-ב- New member 1/6/01 #2 משוגעים יורדים מהגגות.... מדרגה מדרגה...ומדברים עם כל מדרגה...ומספרים לה למה עלו.. לפעמים מתבלבלים ומתפסים בחזרה.... אז...כנראה עלו לגג של עזריאלי או משהו כזה... ולוקח להם קצת זמן.... תמתין בסבלנות או לך לרקוד שרון, העדיפה לקפוץ
משוגעים יורדים מהגגות.... מדרגה מדרגה...ומדברים עם כל מדרגה...ומספרים לה למה עלו.. לפעמים מתבלבלים ומתפסים בחזרה.... אז...כנראה עלו לגג של עזריאלי או משהו כזה... ולוקח להם קצת זמן.... תמתין בסבלנות או לך לרקוד שרון, העדיפה לקפוץ
ש שרון-ב- New member 1/6/01 #5 אם לקפוץ ??? פתח זרועות (חסונות בלבד !) ואני קופצת בעיניים עצומות ואז נרקוד שרון חזרה מוקדם
ש שרון-ב- New member 1/6/01 #11 אז יאללה בוא כנס מתחת לשמיכות בלי יותר מדי דיבורים שרון מורידה את הכפפות