איזה יבול דל מהבוקר

ariegur

New member
איזה יבול דל מהבוקר

משוגעים ! רדו מהגגות ! אריה
 

שרון-ב-

New member
משוגעים יורדים מהגגות....

מדרגה מדרגה...ומדברים עם כל מדרגה...ומספרים לה למה עלו.. לפעמים מתבלבלים ומתפסים בחזרה.... אז...כנראה עלו לגג של עזריאלי או משהו כזה... ולוקח להם קצת זמן.... תמתין בסבלנות או לך לרקוד שרון, העדיפה לקפוץ
 

ariegur

New member
מאיפה צץ ה ``לך תרקוד``

ואני בכלם לא ידעתי . ארלארקדן
 

שרון-ב-

New member
אם לקפוץ ???

פתח זרועות (חסונות בלבד !) ואני קופצת בעיניים עצומות ואז נרקוד שרון חזרה מוקדם :-(
 

שרון-ב-

New member
או קיי...רק תזהר לא

לסגור אותן עליי חזק מדי שרון קלסטרופוביה
 

ariegur

New member
אני עדין, רגיש וספונטני (ועם חוש הו

מור) ארמור
 

שרון-ב-

New member
אני ספונטנית

אכזרית, צינית וחסרת רגישות לחלוטין שרון ניגודים נמשכים
 

שרון-ב-

New member
אז יאללה בוא

כנס מתחת לשמיכות בלי יותר מדי דיבורים שרון מורידה את הכפפות
 
למעלה