איזה טעות עשיתי
אזהרה: "המרכז לאיכות השינה" בתאריך 27.1.08 עשיתי טעות גדולה הזמנתי מיטה מ"המרכז לאיכות השינה" . בזמן ההזמנה המוכר היה אדיב ונחמד מאוד עשה הנחה גדולה המליץ על מזרון שיתאים למיטה וחצי. בקיצור הצליח לשכנע אותי,קניתי את המיטה בסכום של 2900 ש"ח. נאמר לי שיש לי אחריות 15 שנה על המזרן ושנה על המיטה. שמחתי מאוד והיתי מוכן לשלם את הסכום הגבוה אפילו שהיו הצעות זולות בהרבה. "המרכז לאיכות השינה"זה גוף עם שם ואמינות ועל אמינות ואחריות אני מוכן לשלם יותר. כעבור שבועיים נאמר לי שהמיטה מוכנה נסעתי לאסוף אותה וכאן התחילו הבעיות המוכר בחנות נתן לנו את המיטה ללא חלקים מסוימים. שהיתקשרתי הוא טען ששכח. יום למחרת נסענו שוב עם אוטו גדול שאבא שלי הביא במיוחד כדי לאסוף את החלקים הנותרים. קיבלנו את החלקים ונאמר לנו שאין ברגים (ברגים יש רק למוביל), הגעתי לביתי הרכבתי את המיטה וגיליתי שהחלקים עקומים ולא מנוסרים מדויק. כמובן שהיתקשרתי לחנות הרי יש אחריות לשנה. ענה לי בחור בשם אלכס שהתחיל לצעוק ולאשים אותי שהבעיות המיטה נוצרו בגלל שלא הזמנתי הרכבה. הסברתי לו שזה בגלל שהחלקים עקומים הוא אמר שאין מצב ושאני אשם שהצעתי לבטל את העיסקה כקבוע בחוק הוא צחק ואמר שזה לא אפשרי ושאני תלוי לחסדיו עכשו. הצלחתי לשכנע אותו שישלח נגר (בתשלום כמובן-"אחריות").אחרי שבוע הגיע הנגר שגם לא הצליח למרות כל מאמציו. הנגר דחף ברגי 10 עבים למיטה ואפילו הרס אותה יותר העיקר לא לקחת אחריות היום חודשיים אחרי התשלומים יורדים אני ישן על מזרון בריצפה מתקשר כל יום "למרכז לאיכות השינה" ומתחנן שיעזרו לי ונתקל בתרוצים כמו: "עוד עובדים על החלק", "המשאית התקלקלה" וכו'. עצה שלי אל תקנו מהם מיטה או כל מוצר אחר "המרכז לאיכות השינה"בראשל"צ סחרוב שרות גרוע יחס מגעיל
אזהרה: "המרכז לאיכות השינה" בתאריך 27.1.08 עשיתי טעות גדולה הזמנתי מיטה מ"המרכז לאיכות השינה" . בזמן ההזמנה המוכר היה אדיב ונחמד מאוד עשה הנחה גדולה המליץ על מזרון שיתאים למיטה וחצי. בקיצור הצליח לשכנע אותי,קניתי את המיטה בסכום של 2900 ש"ח. נאמר לי שיש לי אחריות 15 שנה על המזרן ושנה על המיטה. שמחתי מאוד והיתי מוכן לשלם את הסכום הגבוה אפילו שהיו הצעות זולות בהרבה. "המרכז לאיכות השינה"זה גוף עם שם ואמינות ועל אמינות ואחריות אני מוכן לשלם יותר. כעבור שבועיים נאמר לי שהמיטה מוכנה נסעתי לאסוף אותה וכאן התחילו הבעיות המוכר בחנות נתן לנו את המיטה ללא חלקים מסוימים. שהיתקשרתי הוא טען ששכח. יום למחרת נסענו שוב עם אוטו גדול שאבא שלי הביא במיוחד כדי לאסוף את החלקים הנותרים. קיבלנו את החלקים ונאמר לנו שאין ברגים (ברגים יש רק למוביל), הגעתי לביתי הרכבתי את המיטה וגיליתי שהחלקים עקומים ולא מנוסרים מדויק. כמובן שהיתקשרתי לחנות הרי יש אחריות לשנה. ענה לי בחור בשם אלכס שהתחיל לצעוק ולאשים אותי שהבעיות המיטה נוצרו בגלל שלא הזמנתי הרכבה. הסברתי לו שזה בגלל שהחלקים עקומים הוא אמר שאין מצב ושאני אשם שהצעתי לבטל את העיסקה כקבוע בחוק הוא צחק ואמר שזה לא אפשרי ושאני תלוי לחסדיו עכשו. הצלחתי לשכנע אותו שישלח נגר (בתשלום כמובן-"אחריות").אחרי שבוע הגיע הנגר שגם לא הצליח למרות כל מאמציו. הנגר דחף ברגי 10 עבים למיטה ואפילו הרס אותה יותר העיקר לא לקחת אחריות היום חודשיים אחרי התשלומים יורדים אני ישן על מזרון בריצפה מתקשר כל יום "למרכז לאיכות השינה" ומתחנן שיעזרו לי ונתקל בתרוצים כמו: "עוד עובדים על החלק", "המשאית התקלקלה" וכו'. עצה שלי אל תקנו מהם מיטה או כל מוצר אחר "המרכז לאיכות השינה"בראשל"צ סחרוב שרות גרוע יחס מגעיל