איזה חלק אתם הכי אוהבים בטקס יום

montgomery

New member
איזה חלק אתם הכי אוהבים בטקס יום

העצמאות? אצלנו במשפחה כל שנה יושבים מול הטלויזיה וצופים בטקס כשכל אחד מחכה למשהו אחר. אני אישית מחכה לחיילים עם הצורות, אמא שלי מחכה למקהלה, ואבא מחכה שייגמר ויוכל ללכת לישון. אז מה החלק האהוב עליכם? מה שעצוב לי זה שהשנה אני אפספס את הטקס וייהרוס מסורת של עשרות של שנים
 

giba70

New member
הדלקת המשואות

מעבר לזה הכל די חוזר על עצמו. די מרגש לשמוע את מדליקי המשואות והסיפור שלהם.
 

אטיוד5

Active member
הכי אני אוהב את הפרסומות לפני

זה סימן שאפשר לכבות את הטלויזיה וללכת להשתולל קצת בפורומים.
 
למעלה