montgomery
New member
איזה חלק אתם הכי אוהבים בטקס יום
העצמאות? אצלנו במשפחה כל שנה יושבים מול הטלויזיה וצופים בטקס כשכל אחד מחכה למשהו אחר. אני אישית מחכה לחיילים עם הצורות, אמא שלי מחכה למקהלה, ואבא מחכה שייגמר ויוכל ללכת לישון. אז מה החלק האהוב עליכם? מה שעצוב לי זה שהשנה אני אפספס את הטקס וייהרוס מסורת של עשרות של שנים
העצמאות? אצלנו במשפחה כל שנה יושבים מול הטלויזיה וצופים בטקס כשכל אחד מחכה למשהו אחר. אני אישית מחכה לחיילים עם הצורות, אמא שלי מחכה למקהלה, ואבא מחכה שייגמר ויוכל ללכת לישון. אז מה החלק האהוב עליכם? מה שעצוב לי זה שהשנה אני אפספס את הטקס וייהרוס מסורת של עשרות של שנים