איזה הארדטייל כדאי לבחור?

  • פותח הנושא Pommi
  • פורסם בתאריך

Pommi

New member
איזה הארדטייל כדאי לבחור?

רציתי לדעת איזה הארדטייל לאורבן בעיקר כדאי לי לקחת בתקציב של כ-7000-8000 ש"ח. חשבתי אולי לקחת ש"מ, אבל בינתיים אני רוצה חוות דעת על ההארד טיילים. האופציות שאני חשבתי עליהם: נורקו 604 כרומולי- היו לי נוחות בטירוף!! קונה קוואן- לא רכבתי עדיין עליהם אירון הורס פורטר פרו- גם עליהם לא רכבתי מה אתם מציעים?
 

kobi x2

New member
קח את הנורקו ולא תיתחרט!

פשוט אופנייים מעולות לא מרגישים שהם הרד טייל.
 

npod

New member
טוב הבנו אותך .יש לך נורקו עם מנסטר

ואתה חושב שנורקו הכי טוב , כי יש לך מונסטר ואתה קופץ 5 מדרגות .. אורי- לפי דעתי תקנה רק שילדה חדשה , יש לך חלקים מעולים !
 

Big bear

New member
כנס

דבר ראשון, אורבן רוכבים עם הארדטייל, זה הכי קלאסה... אז עצה שלי אל תחשוב על ש"מ במיוחד עם תקציב כמו שלך...
דבר שני, זה מאד תלוי איך אתה מגדיר אורבן... אם זה דאבלים גדולים, דרופים גבוהים לפלאט וכו' או יותר לכיוון של סטריט? אם יותר לכיוון של סטריט, ה604 באמת אופניים מעולים, אומנם יצא לי לקחת אותם לסיבוב ממש קצר אבל הם עשו רושם ממש טוב. אם אתה מחפש משהו יותר אגרסיבי לדאבלים וכאלה, אתה יכול לבדוק את הפי 3 גם נראים טוב. ראיתי גם בהרים יש למכירה אויל מאובזרות דיי טוב בתקציב שלך פחות או יותר, תבדוק אותם. שיהיה בהצלחה, אסף.
 

ATOMIK

New member
אחי כך תנורקוווו אופניים חיותת

או את האסלוט של דימונבק אבל עדיף את ה 604 !!!!!!!!!!11 אליררן
 

Pommi

New member
אמממ........ כנס...

אמממ, אני לא רוצה אופניים כמו איוול שיהיו "פרירייד הארדטייל", ת'אמת המשקל מאוד חשוב לי, והקלות שבה אפשר להשתפר ולעשות תרגילים עם האופניים. אני יותר בקטע של סטריט כזה, אבל זה גם העניין, חשבתי על ליסוע גם דאון היל, ובגלל זה חשבתי על ש"מ- ואם ש"מ אז זה סטינקי 05. מה אתה אומר?
 

npod

New member
כנס !~

דבר ראשון , בדוק מסרים ! דבר שני ! אל תקנה אופניים ! יש לך אופניים מעולות !
 

Big bear

New member
כנס

אממ, מצד אחד אתה רוצה אופניים לסטריט, מצד שני אתה רוצה אולי גם לנסות דאון היל... לדעתי הפתרון הוא לקנות שלדה שעושה הכל, משהו כמו 243, או באנשי מורפין, ברור שהם לא לדאון היל, אבל אני מניח שהם הרבה יותר נוחות בשטח מ604 נגיד, שכמו שהם מאובזרות הם בכלל לא יכולות לרדת לשטח... או שבאמת תקנה נגיד סטינקי, שהם יהיו טובים לאורבן, דאון היל וכל זה אבל סטריט לא תוכל לעשות איתם... אסף.
 

npod

New member
מה אתה קשור ?

"אמממ, אני לא רוצה אופניים כמו איוול שיהיו "פרירייד הארדטייל", ת'אמת המשקל מאוד חשוב לי"
 

ATOMIK

New member
אחי כנס

אתנה צריך להחלית עים0 אתה רוצה פרי רייד דאוןן איל אז תיקח סטינקי עים אתה רוצה סטריט אז תיקח או 604 או אסולט או כול ארטייל אחר רק על תיקח בעמצה כמו אוויל נרקו ססקאוצ שזה חרא ולא תציח לעשות כלום אני היתי אולך על ה 604 !!!!!!!!!!!!!111
 

urbanbiker

New member
אחיייי כנססססס....

שמע אחי שים עוד 1500 ש''ח בערך תביאאא את הפי 3 החדשותתתתת שיגידו מה שיגידו לךךךךך זה אופניים ברמההה אני עשיתי עליהם סיבוב במצמןןןןן אחייי אופניים ברמההה נוחותת חזקותתתת מפרטטט מצוייןןן פשוט אופנייםםם ברמה אחי....!!
 

ATOMIK

New member
הפי עולות 9700 שקל זה הרבה מאוד

זה לו שווה תמחיר לדעתי אבל מה שבא לו לדעתי יש אופניים זולות עים אחלה חלקים ועוד ישאר לא לשיפורים וכאלה !!! למשל ( דימונבק אסולט נורק 604 קונה סטאף
 

a line

New member
לדעתי לך על ה604

לא בגלל שאני רוכב על נורקו,אלא בגלל שאלה אופניים מטורפות, נוחות וטובות!
 

Pommi

New member
במחיר הזה אני כבר ישפר איזה זוג,

לא ייקנה פי 3....
 

the stinky

New member
לי יש קונה כוון..פשוט אופניי חלומות

בכל מקרה .. תהיה בקשר וקח סיבוב על שלי
 

Pommi

New member
טוב אחי, ובאיזה מידה הקוואן שלך?

ותוסיף אותי, יש לי איסיקיו חדש, 286973604
 

t h e pinky p

New member
לדעתי נוצר רושם קצת משקר לגבי

הפי 3! נכון,מחיר גבוהה גם אני אומר אבל! שימו לב! לאיבזור של פי 3! ולאיבזור של נורקו 604! להתעלם מהשילדה שזה עניין של טעם... בפי 3 שני ברקסים הידראולים בנורקו ברקס אחד מכאני בפי 3 ג'אנטים יותר טובים מב604.. בפי 3 (אם אני לא טועה ) בולם יותר טוב עם יותר אפשרויות... בפי 3 החלקים "קטנים"- פדלים מעביר סטם מערכת צ'יין ג'ייד (שזה מאוד איכותי בפי) וכו... אז לא ממש נכון לומר שהמחיר של הפי לא תואם למה שמקבלים,או שאני ינסח את זה יותר טוב= גם מה שמקבלים על ה-604 לא כזה משהו משהו יחסית למחיר (ברקס יחיד מכאני,ג'אנטים לא משהו ביכלל,איבזור "קטן" לא אי יא יאי שרמן (שאני אישית לא אוהב גם על הפי) אבל עדיין שני הזוגות ממש אופניים חלומיים,בעיקר הסטייל והשילדה החלומית (לפי מראית עין) של ה604.. ושלא תבינו לא נכון,למרות שאני רוכב על פי,אם היה לי 10 אלף ממש לא הייתי קונה את הפי. ואני גם מעדיף את השילדה של ה604.. אז לדעתי,אם אתה רוכב סטריט נקי,ויש לך 8 אלף ש'ח,כך את ה604,שים להם גלגלי 24 אינצ' (אני הייתי שם אטומיק) ושים להם ברקס אחורי הידראולי (xt ישתלב מצויין) וקיבלת את האופניים של המדינה!! (ועדיין עמדת בתקציב של 8 בלחץ חח)
 
למעלה