איזה דיסק של קליפורניה סאנשיין אתם הכי אוהבים?
X xofer New member 25/4/04 #6 אם ניקח את לכיוון אחר אולי קשה לבחור כי כולם דומים, ובעצם זה אומר שהם לא התפתחו ממש לאורך השנים הרבות שבהם ההרכב קיים.. אני יבחר אלבום שלא אהבתי במיוחד: sinking sand. בכלל כללית אני יותר אוהב חומר של הראל לבד או עם שותפים אחרים.
אם ניקח את לכיוון אחר אולי קשה לבחור כי כולם דומים, ובעצם זה אומר שהם לא התפתחו ממש לאורך השנים הרבות שבהם ההרכב קיים.. אני יבחר אלבום שלא אהבתי במיוחד: sinking sand. בכלל כללית אני יותר אוהב חומר של הראל לבד או עם שותפים אחרים.