איזה דיסק של קליפורניה סאנשיין

Hellen

New member
איזה דיסק של קליפורניה סאנשיין

אתם הכי אוהבים?
 

xofer

New member
קשה להחליט

לכן נראה לי האוסף הכפול, בגלל שרק שם יש את הרמיקס לקיץ 89.
 

xofer

New member
אם ניקח את לכיוון אחר

אולי קשה לבחור כי כולם דומים, ובעצם זה אומר שהם לא התפתחו ממש לאורך השנים הרבות שבהם ההרכב קיים.. אני יבחר אלבום שלא אהבתי במיוחד: sinking sand. בכלל כללית אני יותר אוהב חומר של הראל לבד או עם שותפים אחרים.
 
למעלה