איזה באסה!!!!!!

canary

New member
איזה באסה!!!!!!../images/Emo7.gif

היום הייתי בנען, היה כיף, עשיתי טיסה קיזזתי, הטיסן היה מקוזז!! איך שאני בא להמריא בפעם השניה הוא לא המריא לי ואיך שהוא המריא לי, הוא פנה באופן חריג למדי שמאלה! הוא נכנס באדמה למזלי נשבר רק פרופלור! אני בודק מה הבעיה, אני לא מבין! באתי לעלות שוב, אני בודק הכל תקין! אותו דבר קורה, ואיך שזה קרה משכתי את הסטיק ימינה עד הסוף וזה לא הגיב!
אני חושב שהיו לי הפרעות! אני בעצם לא חושב אני בטוח! איזה באסה! למזלי לא קרה כלום, חוץ מזה ששברתי שני פרופים..
 

לב ד

New member
עוד הפרעות אצבע...

אם היה לך הפרעות אז איך הוא העלה לפול מנוע ושלטת בהגה גובה??? יותר הגיוני שהמראת מהר מידי...
 

canary

New member
שלום לב,

אני באתי להמריא, פתחתי פול, והוא פתח, אחרי כמה שניות שהוא עוד רץ הוא הוריד לי בערך לחצי מטערת.. אז לא הייתה לי שליטה..
 

Ekrembo

New member
בדוק את...

תושבת הסרוו, את הפושרוד, את ראס הסרוו, ובכלל את הסרוו, אולי הלך גג"ש. אם אחרי הפעם הראשונה שאתה רואה שיש הפרעות תעשה בדיקת טווח.
 
מקור אפשרי להפרעות

גיא, מנסיוני הפרעות רדיו מסוג זה (אם אכן יש הפרעה) מקורן יתכן בפעולת המנוע עצמו. בעת פעולת המנוע נוצרים גלי רדיו בתדרים שונים. אלה אינם משפיעים על המקלט אלא אם נוצרים תנאים לכך. סיבה נפוצה להפרעה כזו נגרמת באמצעות חיבור פושרוד מתכתי עם לינק מתכתי להורן מתכתי של המנוע. כאשר מתקיים רצף כזה למעשה עוברת ההפרעה מהמנוע לתוך גוף הטיסן כאשר הפושרוד משמש אנטנה (בדרך כלל קרוב מאד למקלט). לי קרה מקרה בדיוק כזה. אך לדאבוני עד שהבנתי את התופעה ריסקתי את הטיסן. התרופה לבעייה זו. יש לשבור את הקשר החשמלי בין המנוע לפושרוד. אפשר על ידי לינק פלסטי. בדוק אצלך אם מתקיים כזה קשר. אל תטיס בספק. בהצלחה רון דלבה.
 

Ekrembo

New member
../images/Emo31.gif...

היה דיון בנושא ההורן המתכתי השיתוף אריה פישמן. המסקנה-אין קשר.
 
לי קרה היום משו דומה אז ככה:

אבא שלי הגיע הביתה רק בשלוש וחצי ואז נסענו עוד נסיעה של 10 דקות ועוד בדיקת טדרים במקום שקרוב ליד איפה שהלכתי להטיס ועוד זמן להרכבת הטיסן וכו'.. בסוף הגיע לזה שבארבע התנעתי רק את הטיסן ובארבע וחצי הייתי צריך ללכת(מסיבות כאלה ואחרות) אז מרוב טיפשוטי ומרוב המהירות לא בדקתי אם המאזנות והכל עובד תקין וכמו שצריך ושלא יהיה הפוך ובדקתי רק אם הכל עובד אוקי אני מריץ את הטיסן על המסלול(הפאן סטאר) נותן אפ אוקיי הטיסן עלה ו............ ההגהים הפוכים אני מטיבעי ניכנסתי ללחץ ובימקום לעשות עוד סיבוב כדי שאני יגיע לנחיתה סגרתי מנוע(שימו לב כל זה קורה שניה אחרי ההמראה) והטיסן צנח ולא היה מספיק אויר שיזרום על הכנפיים והאפ לא עזר במקרה הזה והטיס עשה את דרכו למטה מהגוף נחצה לשתיים ובכנף יש איזה 3 פגיעות קטנות ..
 

Ori Cohen

New member
הוא התכוון

למשהו אחר. הוא שאל איך יתכן שדבר כזה יקרה באמצע טיסה?
 

Sunlight Theory

New member
תאמת שגם אני היום חזרתי להטיס

המראתי את המסוק והמידי כל כמה זמן חלק מהסרוואים קיבלו נעילה חזקה לכיוון אחד שלא השתנה בכל הפעמים, מעניין פעם זה לא היה והמערכת תקינה כנראה הפרעות מחר אבדוק שוב.
 

Guy Z

New member
נסה לבדוק האם הגביש יושב טוב

מאוד יכול להיות שברמה מסויימת של ווברציות מנוע הגביש משתחר מעט ועושה לך בעיות. אםלא עוזר נשה להחליף גביש באותה סקאלת תדרים עם מישהו אולי הגביש הלך. גיא.
 

canary

New member
גיא תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!

באמת מה שקרה הגביש היה קמת משוחרר, וכניראה זה מה שקרה..! תודה רבה!!!!!
 
למעלה