אוהד אסטון
New member
איזה אנשים מוזרים יש בעולם הזה...
איזה אנשים מוזרים יש בעולם הזה...
אתמול או שלשום (חלא זוכר
), נסעתי ברכבת לת"א מבאר שבע, ביציאה מבאר שבע (אחרי בזק לפני הגר למי שמכיר), הנהג התחלי לצפור כמו איזה משוגע, ואני חשבתי לעצמי מה יש לנהג המשוגע הזה, פתאום אני רואה שהרבת עוברת ליד איזה בחורה מטומטמת, שכנראה אין לה מה לעשות בחיים, אז היא החליטה להגיע למקום הכי נידח בבאר שבע, ולעמוד על המסילה. (כשעברנו לידה היא הייתה מטר או שניים מהמסילה). וזה קורה לא פעם אחת, ריאתי אפילו מישהו שרצה לחצות את המסילה, וכשהנהג צפר אז הוא קפץ אחורה (יענו הוא לא ראה את הרכבת). אין לאנשים מה לעשות בחיים
איזה אנשים מוזרים יש בעולם הזה...
אתמול או שלשום (חלא זוכר