איזה אוטובוס הכי בטוח לרמלה 460 או איזה אוטובוס הכי בטוח לרמלה 460 או 450 סופרבוס!
א אלכסיי מוקדון New member 6/4/05 #1 איזה אוטובוס הכי בטוח לרמלה 460 או איזה אוטובוס הכי בטוח לרמלה 460 או 450 סופרבוס!
O OMER G17 New member 6/4/05 #2 מה זאת אומרת הכי בטוח ומאיפה? נכתב ע"י אלכסיי מוקדון: איזה אוטובוס הכי בטוח לרמלה 460 או 450 סופרבוס! לחץ כדי להרחיב... מה זאת אומרת הכי בטוח ומאיפה?
מה זאת אומרת הכי בטוח ומאיפה? נכתב ע"י אלכסיי מוקדון: איזה אוטובוס הכי בטוח לרמלה 460 או 450 סופרבוס! לחץ כדי להרחיב... מה זאת אומרת הכי בטוח ומאיפה?
Image of me New member 6/4/05 #3 אולי הוא התכוון נכתב ע"י OMER G17: מה זאת אומרת הכי בטוח ומאיפה? לחץ כדי להרחיב... אולי הוא התכוון באיזה קו היו פחות פיגועים (הומור שחור, מקווה שאף אחד לא נפגע, סליחה אם כן ) ברצינות, השאלה לא מובנת. הכי מהיר? הכי תדיר? לכל הקווים יש לוחות זמנים באתר של סופרבוס, אז אפשר לבדוק את התדירות.
אולי הוא התכוון נכתב ע"י OMER G17: מה זאת אומרת הכי בטוח ומאיפה? לחץ כדי להרחיב... אולי הוא התכוון באיזה קו היו פחות פיגועים (הומור שחור, מקווה שאף אחד לא נפגע, סליחה אם כן ) ברצינות, השאלה לא מובנת. הכי מהיר? הכי תדיר? לכל הקווים יש לוחות זמנים באתר של סופרבוס, אז אפשר לבדוק את התדירות.
M mister K New member 6/4/05 #4 הכי בטוח? נכתב ע"י אלכסיי מוקדון: איזה אוטובוס הכי בטוח לרמלה 460 או 450 סופרבוס! לחץ כדי להרחיב... הכי בטוח? ברור ש-460! אלא אם אתה מעדיף לנסוע "בביטחה" עם סופרבוס.
הכי בטוח? נכתב ע"י אלכסיי מוקדון: איזה אוטובוס הכי בטוח לרמלה 460 או 450 סופרבוס! לחץ כדי להרחיב... הכי בטוח? ברור ש-460! אלא אם אתה מעדיף לנסוע "בביטחה" עם סופרבוס.
א אלכסיי מוקדון New member 6/4/05 #5 אני נוסע ממושב צפריה איך אני מגיע! נכתב ע"י mister K: הכי בטוח? ברור ש-460! אלא אם אתה מעדיף לנסוע "בביטחה" עם סופרבוס. לחץ כדי להרחיב... אני נוסע ממושב צפריה איך אני מגיע!
אני נוסע ממושב צפריה איך אני מגיע! נכתב ע"י mister K: הכי בטוח? ברור ש-460! אלא אם אתה מעדיף לנסוע "בביטחה" עם סופרבוס. לחץ כדי להרחיב... אני נוסע ממושב צפריה איך אני מגיע!
M mister K New member 6/4/05 #6 קו 18 אגד עד צומת בית דגן נכתב ע"י אלכסיי מוקדון: אני נוסע ממושב צפריה איך אני מגיע! לחץ כדי להרחיב... קו 18 אגד עד צומת בית דגן ומשם את אחד הקווים לרמלה.
קו 18 אגד עד צומת בית דגן נכתב ע"י אלכסיי מוקדון: אני נוסע ממושב צפריה איך אני מגיע! לחץ כדי להרחיב... קו 18 אגד עד צומת בית דגן ומשם את אחד הקווים לרמלה.
א אלכסיי מוקדון New member 6/4/05 #7 במקום סופרבוס אעדיף קווי שירות! נכתב ע"י mister K: קו 18 אגד עד צומת בית דגן ומשם את אחד הקווים לרמלה. לחץ כדי להרחיב... במקום סופרבוס אעדיף קווי שירות!
במקום סופרבוס אעדיף קווי שירות! נכתב ע"י mister K: קו 18 אגד עד צומת בית דגן ומשם את אחד הקווים לרמלה. לחץ כדי להרחיב... במקום סופרבוס אעדיף קווי שירות!
M mucool2 New member 6/4/05 #8 זאת היתה שאלה או הכרזה? נכתב ע"י אלכסיי מוקדון: במקום סופרבוס אעדיף קווי שירות! לחץ כדי להרחיב... זאת היתה שאלה או הכרזה?
זאת היתה שאלה או הכרזה? נכתב ע"י אלכסיי מוקדון: במקום סופרבוס אעדיף קווי שירות! לחץ כדי להרחיב... זאת היתה שאלה או הכרזה?