|אט| מתחיל להזכיר את ישראל...

AYELET1

New member
|אט| מתחיל להזכיר את ישראל...

אוירת החשדנות, הדכדוך, הפחד לצאת מהבית...
 

AYELET1

New member
וביטוי נוסף לפחד...

בלינק המצורף. כשביקרתי בארה"ב, הדבר שבלט לי על כל צעד ושעל היה חוסר הפחד. נכנסתי לסופר או לקניון, איש לא חלם לבדוק לי את התיק. פשוט להכנס וזהו... עכשיו יש להניח הדברים ישתנו (או השתנו...).
 

bimbo.

New member
הכתבה אכן מעניינת מאוד, ומי

כמונו מבין אותם. עצם העובדה שהם התמקדו בבעיות הכלכליות ברגע שנפתחה הבורסה, מוכיחה שהחיים חזקים מהכל. חבל רק שכתבות מסוג זה (על הפחד באוויר), משרתות את השונאים. כנ"ל גם אצלנו.
 

AYELET1

New member
בימבו יקרה, אל תשכחי שהכתבים

צריכים להתפרנס. אם אין נושאים לכתבה, אזי צריך למצוא... אבל מעבר לזה, נראה לי שלא ניתן לעצור כתבות כאלו. את רוצה כתבים מטעם?... ומלבד זה אם אותם שנאים ירצו לדעת על אוירת הפחד הם ידעו גם בלי הכתבים. איך תסתירי את גל הפיטורים (מחברות תעופה, בתחום התיירות ועוד)? איך תסתירי שיחות בנושא דרך האינטרנט? וכו´
 

bimbo.

New member
איילת, את צודקת בהחלט, אני ../images/Emo5.gif

רק מציינת את העובדה, שהכתבות (שאין להמנע מהן) מקלות על חיי השונאים.
 

גלי®

New member
אנחנו התרגלנו ? גם הם יכולים !!! לא

יקרה כלום , אם המדינה השאננה ביותר בעולם , תחוש מידי פעם , את מה שמרגיש פה כל ילד בן 4 בישראל .... צר לי , אם נשמעת נימה של שמחה לאיד מדברי , אני פשוט פורקת שנים של תסכול על כך שהדוד סם השמן והשאנן ישב שם וחילק לנו הוראות של איך "להתכופף" בפני הטרוריסטים על מנת להשיג שלום עולמי .... עכשיו נראה אותם מבליגים ! או שמא הם לא חייבים , כי להם אין מי שיכתיב הידברות ?
 

bimbo.

New member
גלי תמימה שלי, גם עכשיו הם ../images/Emo46.gif

מחלקים לנו הוראות.
 
למעלה