אטקינס

הילית111

New member
אטקינס

שאלת אטקינס..... רציתי לדעת מה בעצם אסור לפי דיאטת אטקינס. כמו כולם אני יודעת שחלבונים ושומנים כן פחמימות לא זה בכלליות . הנקודה היא האם אני מגדירה נכון שעל פי שיטת אטקינס כל מזון אשר יש בו יותר מ-20 גרם פחמימות ל-100 גרם הוא מחוץ לתחום בדיאטה הזו? האם פירושו של דבר שכל דבר שיש בו פחות מ-20 גרם פחמימות ל-100 גרם מותר בלי הגבלה כמו אגוזי פקאן אבוקדו וכו? כי הכללה כמו אסור פחמימות קשה לי לתרגם בפועל מאחר וכמעט בכל דבר מזון יש אחוז מסויים של פחמיצות ושומנים וחלבונים אז לפי זה מה נחשב פחמימה ? בנוסף אשמח לקבל קישור על כל המזונות ובו פירוט חלבונים שומנים ופחמימות ב-100 גרם ממנו עדשים לדוגמא או שעועית ירוקה זה בסדר לפי אטקינס? שוקולד מריר שאין בו הרי קמח האם מותר ? כל מוצרי הסויה של טבעול נקניקיות סויה שניצל טופו מותר לפי אטקינס? הרי הם מצופים בפירורי לחם אם לקצר אני רוצה להבין איזה חישוב עלי לעשות בסופר כשאני מסתכלת על ערכים תזונתיים ל-100 גרם מוצר מה שרשום היום בכל מוצר אז איזה חישוב אני צריכה לעשות כדי לדעת האם מותר או אסור את המוצר הזה בדיאטת אטקינס? אשמח לקבל קישור בעברית על מתכונים לפי דיאטת אטקינס נקודה נוספת האם אחרי לידה על מנת להוריד משקל מותר לעשות דיאטת אטקינס ? בהנחה שאני לא מניקה או מניקה חלקית. ובתקופת ההריון מותר לעשות אטקינס לייט אני קוראת לזה כלומר ללכת לפי הדיאטה אבל בבוקר או פעם ביום כן לאכול פחמימה כמו לחם קל נניח תודה מראש
 

The Sane

New member
בלי להכנס לויכוח

אם דיאטת אטקינס בריאה או מזיקה, אני מציע שאם את חושבת "לעשות" אטקינס, תשיגי את הספר ותקראי בפירוט על הדיאטה, השלבים, מה מותר וכמה, ומה אסור בכל שלב. דיאטה על סמך פיסות מידע ששמעת, היא בלתי יעילה (במקרה הטוב) ומסוכנת (במקרה הרע)
 

moran f

New member
ועוד יותר חשוב

להתייעץ עם איש מקצוע. במיוחד בהריון והנקה, אבל זה תמיד דבר שמאוד כדאי לעשות. דיאטנית והרופא שמבצע את מעקב ההריון או מטפל אחרי הלידה יוכלו למנוע פגיעה גם בעובר/תינוק.
 
למעלה