אח חיים יפים... היא מדהימה...

BoByBiRd

New member
אח חיים יפים... היא מדהימה...

אוקיי יש לי חברה מדהימה... פשוט מדהימה... אני מת עליה (זה עדיין לא אהבה, אנחנו רק חודש ביחד, אני לא מאמין שאני אוהב אותה, ואני חושב שזאת צביעות, אני מאוד אוהב להיות בחברתה, אני מת עליה מבחינה רגשית, אבל זאת עדיין לא אהבה...) ותמיד אבל תמיד כשאנחנו מתנשקים אנחנו פשוט לא רוצים להפסיק. כאילו תמיד יש את המשהו הגדול הזה שאומר לנו ש"די צריך לגמור" (את הפגישה, חרמנים...), ופשוט לא בא לנו, וזה כל כך מבאס... אני יודע שזה מעולה לקשר (הציפייה ואי הרצון לסיים [טוב לכם?!!]) אבל זה כל כך מבאס...
אחחח... אני אוהב את החיים האלה...
 

BoByBiRd

New member
למה הלוואי עלייך?

זה מכיוון שלא מצאת את בן זוגך האידאלי לבינתיים?
 
תאמת אני מאוהבת עד מעל הראש

ויש לי מישהו שבחיים לא הרגשתי ככה לאף בנאדם בדיוק כמו שאתה מתאר...כשהוא לידי אני נושמתתת כשהוא מנשק אותי אני לא רוצה להפסיק את זה ! כייף לי :):) פשוט היו כמה בעיות....אבל נעבור גם את זה :)
 
חח איזה חמודדד

ככה זה גם כשאני עם החבר שלי שאנחנו צריכים להפרד כאילו שכול אחד ילך לביתו זה קשהההההה=\ כאילו גם אם הצלחנו להגיד שלום אחרי 5 דקות הוא מתקשר אלי נוייייייי אני מתגעגע עליך חחחח.... ככה זה אהבה קשה איתה וקשה בלעדיההה!!!!
 

Shexy potato

New member
איזה פנאן..חח

יאו גם לי בא ס'עמק..חח טוב..[אני מפסיקה לקנאות] בהצלחה שיהיה לכםםם =)
 

BoByBiRd

New member
לקנא...

פייי... נראה לי שזה פעם ראשונה שמישהו באמת מקנא בי בקטע הזה (שיש לי חברה... אני תמיד הייתי זה שאין לו חברה עד גיל מאוחר...)
 
למעלה