אח, איזו שנה זו היתה 1976...(ר"ש)

Abbe Faria

New member
היית מתה לאלטר-אגו חובב פאנק...

(מנסה להכניס משפט כלשהו לתחרות האמירה הכי מטומטמת שנכתבה היום בפורום... היות שלא היה לי שום סיכוי לנצח עם כל 10 המקומות הראשונים שמורים לאותו בנאדם, החלטתי לחכות עד אחרי חצות)
 

Miss CB

New member
גם לא של השבוע וגם לא של השנה

תן כבוד, גרימבל.. אז מה אם אתה יודע לכתוב, אם יכולת לשיר לא היית צריך בכלל לטרוח לכתוב, השנינות (ובוב דילן..) הייתה מחכה לך מחוץ לדלת, מתחננת שתעשה לקריירה שלה טובה
 

Abbe Faria

New member
התגעגעתי אליך צ'יבי...

לאן נעלמת בתקופה האחרונה? איך אומר האפיפיור למיכאלאנג'לו במערכון של מונטי? I may not know much about art, but I know what I like!
 

Miss CB

New member
Three Christs?!

כמובן, השניים הרזים מאזנים את השמן (או, משהו). אני פה, פשוט אין לי מה לומר, אלא אם כן תרצו לפתוח בשרשור סגידה לניל יאנג או משהו דומה. אם אני כבר פה, שנתחיל בהימורים? כמה אתם שם שתוך שבוע השרשור פה למעלה (או למטה, תלוי איך מסתכלים על זה) נכנס למאמרים בקטגוריית "הודעות יוסי"?
 

Abbe Faria

New member
לא יכנס ולא נעליים...

יש לי הרגשה שהבוס נקעה רגלו (ונפשו) מהשרשור המדובר והוא ישמח כשהשרשור הזה יעלם מהדף הראשי של הפורום למעמקי השיכחה יחד עם רוברט פלאנט, בוב דילן ושאר הלוזרים שהיו צריכים לכתוב לעצמם שירים...
 

Miss CB

New member
וול - הוא ישאר לנצח בליבנו.

עמוק, עמוק, בליבנו. איפשהו לצד החיבה לגאנזזזז וסלאש השולתתתת!!!111 (שהוא אגב, לא כתב מילים, וגם לא שר.. לאיזה קטגוריה זה מכניס אותו לעזאזל?!)
 
בדיוק אתמול בלילה

דיברתי עם חבר שלי שכל מה שאיגי פופ נגע בו היה משופע באנרגיות מטורפות של רוק, כמו שאפחד אחר לא יכל. (חוץ מאולי פורטיס:)
 

giba70

New member
וכשהגעתי ל-77, לא יודע עוד מה...

כבר אמרנו שאלביס התפוצץ ממתקים? מכבי מנצחת את הרוסים? (טוב, טאו ויטוריה עשו להם השנה את העבודה...) הפאנק עושה מהפכה - כבר הזכרתם את הקלאש והסקס פיסטולס ראשים מדברים על רוצח משוגע - 77 - אלבומם הראשון - הזכרתם. אין לי הרבה מה להוסיף, ומן הסתם לא דברים בכיוון של הפאנק...
דיוויד בואי הוזכר כבר עם Heroes, אבל הוא גם הסתגר בברלין (כמו חברו לו ריד שהקליט באולפני האנזה בעלי הסאונד המיוחד) והוציא משם את אלבום הדיכאון המקביל שלו - Low. בואי בשפל המדרגה מבחינת התמכרותו לסמים וככה זה גם נשמע.
ג'וני מיטשל
ממשיכה עם אלבומי הפולק-ג'אז שלה והפעם Don Juan's Reckless Daughter, המתכבד בסוללת אמני ג'אז מעולים, חלקם חברי "תחזית מזג האוויר", כגון ז'אקו פסטוריוס הבסיסט הגדול (בכל הזמנים?), אלכס אקוּניה הפרקשניסט, מאריו באדרנה ודון אליאס.
פיטר גבריאל כמובן, מוציא את אלבומו הראשון (לא ב-76, אז הוא עוד התאושש מהעזיבה של ג'נסיס ואיך שהם ירדו עליו בשיר Sqounk...) אז, הנה בא המבול (חיקוי מוצלח ל"גשם" של מאיר בנאי?...)
החזיקו חזק... בוב מארלי (Poet & a Prophet) מוציא את "שמות" או בשמו המקורי Exodus, עם סוללת קטעים גדולים כגון שיר הנושא,Jammin', Waiting in Vain Three Little Birds וכמובן One Love/People Get Ready. שווה אזכור לדעתי.
משום מה שכחתי (שכחנו?) להזכיר ב-76 את Gong שהוציאה את האלבום Shamal, שמאוד מוצא חן בעיניי. אולי נדחוף אותו ל-77?
 

John Barleycorn

New member
הדבר הראשון

שחשבתי כששמעתי את "גשם" של בנאי היה - זו הגירסה העברית לשיטפון של גבריאל.
ומה עם שרשור לילה של אלבומים להשבוע?
 

Metheny

New member
../images/Emo45.gif

האמת לא שמתי לב לזה עד עכשיו. בכל מקרה, גבריאל הוא אחד האומנים שהשפיעו על מאיר בנאי , לפי מומה.
 

giba70

New member
לגבי לילה של אלבומים

אין לי מקורות מלבד האתר של 88Fצ, ושם העמוד לא התעדכן גם כשבדקתי אתמול. אולי בועז כהן יכול לעזור לנו בעניין.
 
../images/Emo45.gifראשים מדברים../images/Emo45.gif

להקה שלא מקבלת מספיק יחס בפורום וחבל שכך. ממש להקה משובחת ומומלצת.
 
למעלה