אחת ולתמיד

MissNusha

New member
מניסיון (בעעע)

קודם כל יש לי ה-מ-ו-ן! כאילו מצב של אני לא יוצאת מהבית בלי מייקאפ, והיו תקופות שגם הייתי חוזרת הביתה בהפסקה מבצפר רק כדי להוריד ולשים מחדש כי זה לא החזיק כ"כ הרבה זמן. ניסיתי הכל, הייתי על גלולות "קלות" - מינוצילין או משהו כזה ופשוט לא עזר, משחה של דיפרין גם לא ממש עזרה, אוקי לא עזר. ניסיתי בצורה טבעית כי שמענו שזה עובד, אז אמא שיפרה לי את התזונה, לא יותר מ2 ביצים בשבוע (שגם את זה הפסקתי בגלל הטבעונות), לא לאכול מוצרי חלב. הבעיה בשוקולד זה החלב. חלב לא מתאים לגוף זה בני אדם. וגם ניסיתי להוריד בכמויות של שמן, לדוגמא צ'יפס. וזה עזר בערך. זה השתפר המון אבל עדיין יש לי הרבה אז עוד כמה ימים אני מתחילה טיפול של איזה כדורים, משהו שמתחיל בר' אני לא זוכרת את השם=/ אה ומשהו שתמיד עוזר לי: לוקחים קערה, ממלאים במים רותחים ושמים 2-3 טיפות של tea-tree, שמים מגבת מעל הראש, עוצמים עיניים ונותנים לאדים להיות על הפרצוף. ככה למשך 5-10 דקות פעם בכמה זמן זה מצויין לדעתי. תמיד זה עוזר לי טיפונת.
 

greeneye

New member
ואם זה במקום לא כלכך קונבנציונלי..?

למשל... ברך?
 
תודה כפרות ../images/Emo13.gif

ואני לא צריכה רופא עור ועניינים סתם יצאו לי כמה חצ'קונים ואני לא אוהבת אותם
 
טאגליין? זה חשוב

והרב צריכות טיפים כאלה חוץ ממני יש לי עור עבה אז אם יש חצקון אז זה פעם בחצי שנה.
 

josie1986

New member
טוב.. בתור מישהי שיש לה והיו לה מלא

אז יש כל מיני. תרופות סבתא- משחת שיניים. שמים נקודתית על הפצעים וזה מייבש אותם. תרופות אחרות- אני משתמשת כל ערב בסבון גרגירים של דאב, וכל בוקר בסבון פנים של welda או משהו כזה (עשוי מתמציות צמחים והוא מצוין). מקרצפים עם ספוג קשה וזה מפוצץ אותם תוך כדי חיטוי. אחרי זה אני שמה כל ערב וכל בוקר חומצה שנקראת ספירט סליציל וזה מייבש מחטא כדי שלא יהיו צלקות. זהו בערך. עכשיו אני בתקופה ממש נוראית כי התחלתי לקחת גלולות וזה אמור להעלים את הפצעים, אבל כמו לדוגמה ראוקוטן- זה קודם מוציא את ה-כ-ל החוצה ורק אז מעלים אותם... אז בתקווה לחודשים חלקים יותר- בהצלחה!
 
מי שרוצה להתעורר מחוצ'קנת שתיכנס../images/Emo10.gif

תאכלי שוקולד והרבה !! רק אם בא לך להתעורר עם 80 חצ'קונים! אכלתי לפני יומיים 3 כדורי שוקולד קטנים, התעוררתי יום למחרת עם 4, לא אחד אלא 4!!!!, חצ'קונים על הסנטררררררר!!
צפופוים כאלהף אדומה, מכוערים
אחי ירד עליי כל השבוע. בננות תתרחקו מהשוקולד! עזבו את הקטע של הקלוריות, נכון שזה משמין, אבל - החצ'קונים היא הסיבה העיקרית שכדאי להתרחק מזה. ומי שלא אומר שאין קשר בין אוכל לפצעונים טועה!! כל פעם שאני אוכלת קצת שוקולד, אני מתעוררת עם חצ'קונים. עכשיו אני בגמילה, והעור שוב חלק. אז הטיפ שלי - להתרחק משוקולד !! עוד טיפ - פשוט לא לגעת לדעתי. ובטח שלא לפוצץ.
 

לילווש

New member
מה פתאום שוקולד לא עושה ככה חצ'וקונ

ים.... אני גם אוכלת שוקולד וזה לא קשורר אם כבר בד"כ יש לי יותר חצ'קונים לפני המחזור אבל לא ממש נראלי שזה קשור לשוקולד...
 

shirly adda

New member
בקשר לשוקולד!!!!! ובכלל חשוב לכולן!

יש 2 סוגים של חצ'קונים! יש את האקנה= פצעי בגרות. שזה קשור להורמונים, את זה יש יותר למשל בסביבות המחזור, או כל הזמן, וזה יותר קשור לבת עצמה זתומרת לסוג עור... לא לשוקולד וכאלה! ויש את החצ'קונים האחרים= פצעים קטנים שהם נוצרים בגלל: שוקולד, צ'יפס וכל מיני מאכלים עם שמן...או שלא מנקים טוב את הפנים וכ"ו... וזה לא קשור לגיל! זתומרת זה יכול להיות גם למישהי בת 30 שאוכלת מלא שוקולד! ואגב, אני חושבת (אבל לא בטוחה) שהחצ'קונים שכתבתי למעלה (האקנה) הם החצ'ונים המוגלתיים האלה שמפוצצים המגעילים האלה.. והחצ'קונים האחרים הם יותר קטנים כאלה... ואני למשל היו לי חצ'קונים של אקנה והשתמשתי ברוקיטן וזה ממש עזר זתומרת הפנים שלי נהיו ממש חלקות אבל עדיין כשאני אוכלת מלא שוקולד אז יום אחרי יש לי חצ'קונים קטנים כאלה למשל על האף! (חצ'קונים שלפני מחזור אין לי בכלל)
 

MissNusha

New member
../images/Emo124.gif בקשר לשוקולד

זה גם הקטע של השומן, אבל זה המון בגלל שזה מחלב פרה, שיש בו המון הורמונים שלא מתאימים לבני אדם.
 
>>

עור שלי 2 דברים אחת זה כמו נוזל עם ספוגית שמורחים על המקום ואת פשוט מרגישה איך העור שלך מתייבש וזה אפילו לפעמים קצת שורף והשניה זה משחה גם היא עוזרת מאוד יום אחרי כל החצ'קונים מתנחפים, ורצוי לא לגעת ואחרי כמה זמן של טיפול החצ'קונים באמת נעלמים הקטע אצלי שאני לא מצליחה להתמיד- ברגע שאין לי אני מפסיקה להשתמש ואז הם חוזרים שוב. עוד משהו- יש את הסבונים של דאב/ג'ונסון שזה לנקות את הפנים, וככה לא נוצר לכלוך על העור. גם את זה אני לא עושה- אבל זה כן עוזר:)
 
אממ../images/Emo185.gif../images/Emo1.gif

שמים מי סבון בוקר וערב, ולי יש 2 חומרים שהקוסמטיקאית נתנה לי
 

MaddyD

New member
הפוך

לי אין חצ'וקנים ולא היו לי יש לומר מזל? פעם כן היום לא העור שלי יבש בטירוף למישהי יש טיפים לזה? אני שותה המון מורחת קרם לחות יקר 10 פעמים ביום ואני עדיין כולי מתקלפת]:
 

EVE Lights

New member
המממ

איזה קרם לחות את שמה? חשוב לנקות את הפנים בבוקר עם סבון עם לחות (שלא מייבש את העור) ובמשך היום להתמיד עם פני פנים (לא על בסיס אלכוהול). לי זה עזר בכל מקרה.
 

svety

New member
אוי. נקודה כואבת.

אצלי הגלולות דיי ניקו הכל. חוצמזה. אני שוטפת פעמיים ביום את הפנים בג'ל כתום כזה של ג'ייד, מיוחד לעור מעורב או שמן. פעם או פעמיים ביום מנקה את הפנים עם מי פנים של ג'ייד, גם- לעור מעורב או שמן. וכל יום לפני השינה ולפני שאני יוצאת מהבית לכל מקום שהוא, קרם לחות לעור שמן, גם של ג'ייד. ולפעמים, אם יש משהו שואתי לחלוטין, אז אני שמה מסכה כזאת של ג'ייד באופן נקודתי על השואה ללילה, וזה מייבש. חוצמזה. במשך הזמן לומדים להכיר את עצמך, ויודעים מה עושה לך חצ'קונים ומה לא [זה משתנה מבנאדם לבנאדם] ונמנעים ממנו.
 
קרם לחות לפני השינה זה לא טוב.

בלילה הפנים שלך פעילות יותר ומפרישות נוזל שומני או משו כזה, יותר מהיום. זה מה שהקוסמטיקאית שלי אמרה לי. תפסיקי עם זה, זה פשוט לא טוב.
 
למעלה