אחת ולתמיד אני חייבת לשאול...

white owl

New member
אחת ולתמיד אני חייבת לשאול...

למה בחושך??? יש לכם הסבר לעניין הזה? הבחור נראה טוב, העניינים מתחממים, ואז הוא קם והולך לכבות את האור. כשאני מתעקשת הוא מוכן לעשות טובה ולהדליק נר... אתם אנשים של אור או חושך? ואם אתם אנשי חושך - אז למה?
 
אולי כי זה יותר רומנטי..

ואולי כי מרגישים יות רבטוחים בחושך מאשר באור כשרואים את כל הפגמים.. לי זה לא ממש משנה:)
 
דעתי היא שזה עבור הבחורה

בדרך כלל לנו אין בעיה עם אור, הדעה הרווחת היא שבנות מרגישות יותר בנוח בחושך, לפחות בשלבים הראשונים, אז עוזרים לה להרגיש בנוח ו "לקדם" עניינים
.
 

white owl

New member
או שלא

כשהוא הלך לכבות את האור בפעם הראשונה החלקתי. בפעם השניה ביקשתי שלא יכבה. הוא אמר שזה מפריע לו, היה קשה לו להסביר מה בדיוק מפריע לו. ניסיתי להלחם... זה לא ממש עזר לי... נשארתי עם התסכול הזה... אני רוצה לראות!!!!
 
אז מהסטטיסטיקה הפרטית שלי

שזה מה שאני עברתי עם מה שחברים וחברות סיפרו, המקרה שלך הוא מקרה פרטי מאוד ביחס לכלל. אולי עבורו זה עניין של הרגל מהעבר שממשיך ללות אותו כי הוא לא מבין עד כמה את שונה בהתייחסות שלך לנושא מהפרטנריות הקודמות שלו?
 
הגמירה זה לא האישיו

מסכים איתך שלראות זה נפלא וזה מאצים את החוויה תליקי קצת יותר נרות וקטורת תראי לו שאת חופשיה ומעריכה את החיצוניות שלו תתדברו על הנושא הוא ילמד להנות מזה .
 

Sex Instructor

New member
בדיחה...

בעל ואשה מקיימים יחסי מין בחושך מאז שהכירו. אחרי כמה שנות נישואין האשה מחליטה לעשות שינוי ולהדליק את האור. היא מגלה את בעלה עם דילדו ומייד נכנסת להלם וצועקת: "מה זה ? איך אתה מסביר את זה ?". בעלה נשאר רגוע ואומר:"אני אסביר לך הכול... תחילה תסבירי לי את עניין הילדים שלנו...".
 

Sex Instructor

New member
אני מאמין שעם הזמן זה ישתנה...

יש אנשים שפשוט לא מרגישים נוח באור או שנלחצים, לאו דווקא אם יש להם פגמים, במיוחד עם אנשים חדשים. אם את רוצה לעשות את זה באור, המלצה שלי, לא ללחוץ יותר מדי. תגרמי לו להרגיש יותר בנוח, כך הוא יפתח אליך.
 

bazm27

New member
אני דווקא בעד אור - ליראות לך

סליחה אותך
ואם כבר - אז גם רצוי שלא תיהיי בשקט
 

Bitchhh

New member
דווקא לדעתי

בחושך יש יותר עיניין לגעת.. אין לי בעיה עם אור, אבל חושך זה יותר כזה...במיוחד עם יש טראקים מפוצצים ברקע. בכלל יש לי פנטזיה חביבה בזמן האחרון, לקשור למישהו מטפחת, ולעצמי, ואז פשוט לגשש אחד כלפי השני ולעשות הכל ככה בלי יכולת לראות. יותר מעניין.
 

gizobo

New member
לעוף

הדבר הכי סקסי לראות את הבחורה "במלוא הדרה" בזמן הסקס ועוד כשאני יורד לה, פשוט רואה איך היא עפה...וכשהא מגיע למצב כזה........"מעדיפה לסגור את האור".........ושיבוא הבחור שיגרום לך לרצות לסגור את האור ויעיף אותך
 

ביג שחר

New member
אולי זה בגלל שבחושך קל יותר לדמיין?

באופן אישי אני גם אוהב לראות... אבל אם יש לך איזה פנטזיה שרצה לך בראש אז לכי תדעי... חוצמיזה.. מה עושים עם סקס של בוקר? וצהריים? או שהוא מגביל את עצמו לסקס של לילה בלבד או מרתפים אטומים..
לא מת על אור מנורות, תלוי איזה ולא סביר להניח שאני לא אלך על ניאונים.. :D נרות ד"א - יוצרים יופי של אוירה בעיקר בגלל שהאור מרצד ומשחק ויוצר משחקי אור/צל מעניינים.. בקיצור - אם יש מה לראות ואם את לא שוכבת לך כמו גוויה - אור עדיף.
 
למעלה