אחת ולתמיד אני חייבת לשאול...

ביג שחר

New member
עם ישראל, אשתו וילדיו מודים לך ...

על האישור...
אם רק תוכלי לחתום לי בת.ז. - גרב גרב אני מאד אודה..
ושתהיה שבת נהדרת..
 

daniella1980

New member
אור וחושך - אני רואה בשניהם

איכויות משלהם. אור תורם לויזואליות שהיא דומיננטית לגירוי המיני ולהנאה שלי מלראות זה את זה בשיא העונג, חושך תורם לחידוד התחושתיות ולתחושת עירפול ומסתוריות שיכולה להיות מענגת לא פחות.
 
באנו חושך לגרש?

ממש לא! עם נורות ניאון שמפיצות אור רע וסינטטי בחדר שלי, קניתי שלל נרות בכל מיני ריחות שמחדדות את החושים ומיצידי להדליק את כולם. ורצוי גם ללגום איזה כמה כוסות של יין, ג'וינט או שניים ולעוף למחוזות רחוקים..
 

janet wise

New member
ככה לימדו אותו כשהוא היה קטן:)

אור נרות סבבה. אור יום זה מעולה.
 
מה...באמת נתקלת

באנשים שמפריע להם לשמוע מוזיקה בזמן סקס? כלומר, לא שזה חובה אבל אם כבר יש מוזיקה ברקע, אז בכיף לדעתי. ואם כבר במוזיקה לשעת סקס עסקינן, אני ממליצה על מאסיב אטאק כלהקת רקע. מחרמן לאללה, מומלץ..
 
אור עדין

אני נגד חושך מוחלט. אם הגוף של מישהי לא מושך אותי מספיק בשביל שאני אעדיף לא לראות אותו בזמן המשגל - אני בכלל לא אכנס איתה למיטה מראש. מצד שני, אני לא אוהב אור מלא. יש לי מנורה חזקה בחדר, ואני משתמש בה אך ורק ללימודים. יש לי נר גדול אחד, שנותן אחלה אור (עדין) ואחלה אווירה, ואם זה לא מתאים אז מנורה קטנה או משהו. אור גדול וחזק זה בכלל לא חיובי באף סיטואציה מבחינתי... רק כשצריך לקרוא משהו.
 
לא כתבת על הקשר בינכם-

איך היחסים מחוץ למיטה?האם הוא פתוח איתך בתקשורת המילולית? ובמיטה- איזה תנוחות הוא מעדיף? -לעיתים הקושי לקיים יחסי מין באור יכול להעיד על קושי באינטימיות. אם הוא נוטה לתנוחות "מנוכרות" בהן אין לו קשר עין איתך, כמו למשל מאחור, זה יכול לחזק את ההשערה. בכל מקרה לא כדאי לדעתי להתעקש. חשוב שכולם ירגישו נוח. בסופו של דבר רואים אילו דברים בקשר קריטיים, ומה שולי ואפשר לחיות איתו.
 

tryme 2 m

New member
אור....ואפילו רצוי אור יום.....

אם אפשר אפילו באויר הפתוח (גם נוכחות אנשים בסביבה לא מהווה בעיה) אורררררררררררררררר!!!!!!!!!! אפילו זוגתי מקבלת את האור (סוף סוף) באהבה.
 
למעלה