אחת הברביות שלי התחפשה לפרח
ה האמא הסורגת New member 6/9/10 #14 יופי של דברים וטוב שחזרת , ישר כח על הדברים המקסימים שעשויים בטוב טעם.
ט טליטל60 New member 6/9/10 #15 אמא של דפנה - אני ישנה בלילות כמו תינוק ובימים החמים של הקיץ בקור המזגן אני סורגת להנאתי
M miklush1 New member 6/9/10 #17 אני מבינה שאת עובדת על סוללות נטענות. הכל עשוי בטוב טעם וההספק אדיר.
ס סנטה היחידה New member 7/9/10 #24 ../images/Emo9.gif../images/Emo99.gif../images/Emo41.gif../images/Emo47.gifאהבתי כוכולם../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif
../images/Emo9.gif../images/Emo99.gif../images/Emo41.gif../images/Emo47.gifאהבתי כוכולם../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif