אחר 55 שנה קו 5 משנה את פניו

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
אחר 55 שנה קו 5 משנה את פניו

אחר 55 שנה קו 5 משנה את פניו
לאחר 55 שנה - קו 5 "ההיסטורי" של חברת "דן" בתל אביב משנה את פניו ואת מסלול נסיעתו. בשורה לתושבי תל אביב המשתמשים בתחבורה הציבורית. לאחר כמעט 55 שנה עובר קו 5 המיתולוגי של חברת "דן" בתל אביב שינוי דרמטי. החל מ - 1 בינואר 2003 קו 5 ישנה את פניו ואת מסלול נסיעתו ויסתיים מסוף ארלוזורוב שצפון תל אביב, במקום ברחוב פנקס. הקו ההיסטורי, הפועל ללא הפסקה מאז קום המדינה, התחיל את מסלול נסיעתו מרחוב פנקס בתל אביב ועורר לא פעם את התנגדותם של דיירי הרחוב שסבלו מהרעש ומזיהום אויר של האוטובוסים שחנו בסמוך לביתם. החל מהשבוע הבא ייצא קו האוטובוס מהתחנה המרכזית החדשה בתל אביב ויחלוף בדרכו דרך רח´ דיזינגוף, שדרות נורדאו, רח´ פנקס, רח´ ויצמן, רח´ יהודה המכבי, דרך נמיר ויסיים את מסלול נסיעתו במסוף ארלוזורוב שבצפון תל אביב. בכך יוכלו גם נוסעי הרכבת להשתמש בכרטיס משולב של הרכבת וקו 5 ולהגיע ישירות ממסוף ארלוזורוב לרח´ דיזינגוף או לדרום תל אביב. עם שינוי המסלול יוחלף צי הרכב של הקו באוטובוסים חדישים, נמוכי רצפה שיאפשרו עליה וירידה נוחה לנכים עם כסאות גלגלים. כמו כן הם יהיו בעלי רמת זהום אויר נמוכה במיוחד (יורו – 3 ) .האוטובוסים שיפעלו בקו 5 ייצבעו בשלל צבעים, שיבליטו את נוכחותם בכבישים. שינוי מסלולו של קו 5 מבוצע במסגרת רה – אירגון של קווי התחבורה הציבורית בתל אביב, שנועד להקל על תושבי תל אביב ולשפר את רמת השירות למשתמשים בתחבורה הציבורית. משרד התחבורה מבצע בימים אלה סקר נוסעים מקיף במטרופולין תל אביב, במטרה ללמוד על צרכי התושבים והשינויים שחלו בשנים האחרונות בביקושים לתחבורה הציבורית. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

seffic

New member
עם כל הכבוד, אסור להטעות את הציבור

אחר 55 שנה קו 5 משנה את פניו
לאחר 55 שנה - קו 5 "ההיסטורי" של חברת "דן" בתל אביב משנה את פניו ואת מסלול נסיעתו. בשורה לתושבי תל אביב המשתמשים בתחבורה הציבורית. לאחר כמעט 55 שנה עובר קו 5 המיתולוגי של חברת "דן" בתל אביב שינוי דרמטי. החל מ - 1 בינואר 2003 קו 5 ישנה את פניו ואת מסלול נסיעתו ויסתיים מסוף ארלוזורוב שצפון תל אביב, במקום ברחוב פנקס. הקו ההיסטורי, הפועל ללא הפסקה מאז קום המדינה, התחיל את מסלול נסיעתו מרחוב פנקס בתל אביב ועורר לא פעם את התנגדותם של דיירי הרחוב שסבלו מהרעש ומזיהום אויר של האוטובוסים שחנו בסמוך לביתם. החל מהשבוע הבא ייצא קו האוטובוס מהתחנה המרכזית החדשה בתל אביב ויחלוף בדרכו דרך רח´ דיזינגוף, שדרות נורדאו, רח´ פנקס, רח´ ויצמן, רח´ יהודה המכבי, דרך נמיר ויסיים את מסלול נסיעתו במסוף ארלוזורוב שבצפון תל אביב. בכך יוכלו גם נוסעי הרכבת להשתמש בכרטיס משולב של הרכבת וקו 5 ולהגיע ישירות ממסוף ארלוזורוב לרח´ דיזינגוף או לדרום תל אביב. עם שינוי המסלול יוחלף צי הרכב של הקו באוטובוסים חדישים, נמוכי רצפה שיאפשרו עליה וירידה נוחה לנכים עם כסאות גלגלים. כמו כן הם יהיו בעלי רמת זהום אויר נמוכה במיוחד (יורו – 3 ) .האוטובוסים שיפעלו בקו 5 ייצבעו בשלל צבעים, שיבליטו את נוכחותם בכבישים. שינוי מסלולו של קו 5 מבוצע במסגרת רה – אירגון של קווי התחבורה הציבורית בתל אביב, שנועד להקל על תושבי תל אביב ולשפר את רמת השירות למשתמשים בתחבורה הציבורית. משרד התחבורה מבצע בימים אלה סקר נוסעים מקיף במטרופולין תל אביב, במטרה ללמוד על צרכי התושבים והשינויים שחלו בשנים האחרונות בביקושים לתחבורה הציבורית. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
עם כל הכבוד, אסור להטעות את הציבור
כדי להגיע מרכבת ארלזורוב לדיזנגוף ולדרום ת"א, בשום אופן אין להמליץ לאנשים לעלות על קו 5. העתקת תחנת הקצה מרח´ פנקס לשם, היא בעיקר מסיבות תפעוליות (תמיד עדיף לסיים בטרמינל גדול, מאשר להחזיק מבנה שירות קטן ברח´ פנקס), וגם כדי לתת שירות לתושבי הצפון הישן. ולמה אני מדגיש זאת? בתור תושב העיר, אני זוכר שעם העתקת תחנת הקצה של קו 11 מרח´ שלמה המלך למסוף ארלזורוב, "דן" הבליטו בפירסומים אז שקו זה מגיע לקריה, למרות שלמעשה הוא מגיע רק לרח´ שאול המלך, ולאחר סיבוב שלם במרכז העיר לרח´ קרליבך מהצד השני של הקריה. למי שמכיר את האיזור- בלאגן שלם ולדעתי גם הטעייה (לא מכוונת, חס ושלום).יש המון קוים לאיזור הקריה בתדירות יותר גבוהה מקו 11. בקיצור,ממסוף ארלזורוב ישנם מספיק קווים ישירים הפועלים בתדירות גבוהה לכל האיזורים בת"א, ועם כל הכבוד שאני רוחש ל"דן" על הרמה הגבוהה של הפירסומים שלהם וההסבר לציבור, יש לרכז ולבנות מפת יעדים יותר מדויקת ממסוף זה לטובת כולם.
 

K85

New member
בהחלט

עם כל הכבוד, אסור להטעות את הציבור
כדי להגיע מרכבת ארלזורוב לדיזנגוף ולדרום ת"א, בשום אופן אין להמליץ לאנשים לעלות על קו 5. העתקת תחנת הקצה מרח´ פנקס לשם, היא בעיקר מסיבות תפעוליות (תמיד עדיף לסיים בטרמינל גדול, מאשר להחזיק מבנה שירות קטן ברח´ פנקס), וגם כדי לתת שירות לתושבי הצפון הישן. ולמה אני מדגיש זאת? בתור תושב העיר, אני זוכר שעם העתקת תחנת הקצה של קו 11 מרח´ שלמה המלך למסוף ארלזורוב, "דן" הבליטו בפירסומים אז שקו זה מגיע לקריה, למרות שלמעשה הוא מגיע רק לרח´ שאול המלך, ולאחר סיבוב שלם במרכז העיר לרח´ קרליבך מהצד השני של הקריה. למי שמכיר את האיזור- בלאגן שלם ולדעתי גם הטעייה (לא מכוונת, חס ושלום).יש המון קוים לאיזור הקריה בתדירות יותר גבוהה מקו 11. בקיצור,ממסוף ארלזורוב ישנם מספיק קווים ישירים הפועלים בתדירות גבוהה לכל האיזורים בת"א, ועם כל הכבוד שאני רוחש ל"דן" על הרמה הגבוהה של הפירסומים שלהם וההסבר לציבור, יש לרכז ולבנות מפת יעדים יותר מדויקת ממסוף זה לטובת כולם.
בהחלט
גם לאחר השינוי המיוחל בקו 5. לא יהיה כדאי לנסוע בו מרכבת מרכז לדיזנגוף משום שהוא יעשה סיבוב גדול מאוד. כמובן שיהיה עדיף לנסוע באחד מהקווים: 11, 18, 20, 61, 62 או 64 שמגיעים הרבה יותר מהר לכיכר דיזנגוף. ולדיזנגוף סנטר גם קו 32. מרכבת מרכז לתחנה המרכזית ולדרום תל אביב ברור שכדאי לנסוע באחד הקווים שנוסעים על דרך פתח תקוה (בגין) ולא בקו 5. מה גם שנוסעי הרכבת שצריכים להגיע לדרום העיר יורדים בכלל בתחנת ההגנה ולא בארלוזרוב.
 

אדיה

New member
מסלול משונה!

אחר 55 שנה קו 5 משנה את פניו
לאחר 55 שנה - קו 5 "ההיסטורי" של חברת "דן" בתל אביב משנה את פניו ואת מסלול נסיעתו. בשורה לתושבי תל אביב המשתמשים בתחבורה הציבורית. לאחר כמעט 55 שנה עובר קו 5 המיתולוגי של חברת "דן" בתל אביב שינוי דרמטי. החל מ - 1 בינואר 2003 קו 5 ישנה את פניו ואת מסלול נסיעתו ויסתיים מסוף ארלוזורוב שצפון תל אביב, במקום ברחוב פנקס. הקו ההיסטורי, הפועל ללא הפסקה מאז קום המדינה, התחיל את מסלול נסיעתו מרחוב פנקס בתל אביב ועורר לא פעם את התנגדותם של דיירי הרחוב שסבלו מהרעש ומזיהום אויר של האוטובוסים שחנו בסמוך לביתם. החל מהשבוע הבא ייצא קו האוטובוס מהתחנה המרכזית החדשה בתל אביב ויחלוף בדרכו דרך רח´ דיזינגוף, שדרות נורדאו, רח´ פנקס, רח´ ויצמן, רח´ יהודה המכבי, דרך נמיר ויסיים את מסלול נסיעתו במסוף ארלוזורוב שבצפון תל אביב. בכך יוכלו גם נוסעי הרכבת להשתמש בכרטיס משולב של הרכבת וקו 5 ולהגיע ישירות ממסוף ארלוזורוב לרח´ דיזינגוף או לדרום תל אביב. עם שינוי המסלול יוחלף צי הרכב של הקו באוטובוסים חדישים, נמוכי רצפה שיאפשרו עליה וירידה נוחה לנכים עם כסאות גלגלים. כמו כן הם יהיו בעלי רמת זהום אויר נמוכה במיוחד (יורו – 3 ) .האוטובוסים שיפעלו בקו 5 ייצבעו בשלל צבעים, שיבליטו את נוכחותם בכבישים. שינוי מסלולו של קו 5 מבוצע במסגרת רה – אירגון של קווי התחבורה הציבורית בתל אביב, שנועד להקל על תושבי תל אביב ולשפר את רמת השירות למשתמשים בתחבורה הציבורית. משרד התחבורה מבצע בימים אלה סקר נוסעים מקיף במטרופולין תל אביב, במטרה ללמוד על צרכי התושבים והשינויים שחלו בשנים האחרונות בביקושים לתחבורה הציבורית. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
מסלול משונה!
בכיוון אל תחנת הרכבת: העיקוף דרך יהודה המכבי הפקוק והרמזור הקצר בפניה לנמיר יחד עם העומס בנמיר הופכים מה שיכול היה להיות נסיעה קצרה לארוכה ומיגעת. המסלול ההגיוני: מפנקס ימינה בוייצמן דרך כיכר המדינה ומזרחה בזבוטינסקי ולאחר חצית דרך נמיר כניסה לחניון. מסלול זה גם חופף טוב יותר למסלול בכיוון השני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה