אחרי שרעננה הצליחה לחסל את הקו הורוד, סוחרים ברעננה עוברים

מצב
הנושא נעול.
אחרי שרעננה הצליחה לחסל את הקו הורוד, סוחרים ברעננה עוברים

אחרי שרעננה הצליחה לחסל את הקו הורוד, סוחרים ברעננה עוברים
לשלב הבא: טירפוד הנת"צים המתוכננים בעיר.
[URL]http://www.local.co.il/raanana/127774/article.htm[/URL]

עיריית רעננה, מחסלת הקו הורוד, "לומדת את תכניות משרד התחבורה ומצויה בשיח מקצועי בכל הנוגע לתכנית הארצית לפיתוח נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית במרכזי הערים במטרה לשפר את התשתיות המשרתות את העיר ותושביה''.
האם העירייה זוכרת שבתמורה לביטול הקו הורוד העומד בראשה הבטיח נתיבי העדפה לתח"צ?

אולי פשוט צריך להעביר את כל התחבורה הציבורית ב-531 ולהשאיר את הרעננים ללא תחבורה ציבורית.
שיתחננו שיכניסו חזרה תח"צ ל"אחוזה שלהם".
 

oshlick1

New member
זה הבעיה שהמדינה היא זאת שמתכננת

אחרי שרעננה הצליחה לחסל את הקו הורוד, סוחרים ברעננה עוברים
לשלב הבא: טירפוד הנת"צים המתוכננים בעיר.
[URL]http://www.local.co.il/raanana/127774/article.htm[/URL]

עיריית רעננה, מחסלת הקו הורוד, "לומדת את תכניות משרד התחבורה ומצויה בשיח מקצועי בכל הנוגע לתכנית הארצית לפיתוח נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית במרכזי הערים במטרה לשפר את התשתיות המשרתות את העיר ותושביה''.
האם העירייה זוכרת שבתמורה לביטול הקו הורוד העומד בראשה הבטיח נתיבי העדפה לתח"צ?

אולי פשוט צריך להעביר את כל התחבורה הציבורית ב-531 ולהשאיר את הרעננים ללא תחבורה ציבורית.
שיתחננו שיכניסו חזרה תח"צ ל"אחוזה שלהם".
זה הבעיה שהמדינה היא זאת שמתכננת
ראשי ערים רוצים לעשות שרירים מול המדינה כדי להיבחר.
אם התח''צ ברעננה הייתה באחריות התושבים ונציגיהם לא היה להם למי לבוא בטענות ומול מי לעשות שרירים. הם היו חייבים לדאוג לעצמם.
 
אז כשיהיה 531, אפשר ליצור מצב בו הם יצטרכו לדאוג לעצמם

זה הבעיה שהמדינה היא זאת שמתכננת
ראשי ערים רוצים לעשות שרירים מול המדינה כדי להיבחר.
אם התח''צ ברעננה הייתה באחריות התושבים ונציגיהם לא היה להם למי לבוא בטענות ומול מי לעשות שרירים. הם היו חייבים לדאוג לעצמם.
אז כשיהיה 531, אפשר ליצור מצב בו הם יצטרכו לדאוג לעצמם
להוציא את כל התח"צ הבינעירוני מרעננה למעט קו אחד שיכנס מכיוון מערב לבית לוינשטיין וייצא מאותו כיוון.
שלא תהיה תחבורה ציבורית מטרופולינית ובינעירונית בתוך רעננה.
תושב רעננה שירצה לנסוע בתח"צ להרצליה, לכפר סבא, לתל אביב או לכל מקום אחר מחוץ לרעננה, שיסע בקו עירוני לצומת רעננה ויחליף שם קו, או שיסע בקו עירוני לרכבת.
אם זה מה שתושבי רעננה רוצים על מנת לשמור על ה"אחוזה" שלהם, שיהיה...
ואם זה לא מה שהם רוצים, אז מצופה מצידם לטרפד את מהלכי אותם אנשים מקרבם שעושים הכל על מנת לקדש את הרכב הפרטי ברעננה ולתקוע מקלות בגלגלי התחבורה הציבורית.
על הקו הורוד הם לא שמרו. אם לא ייאבקו גם למען הנת"צים, כנראה הם לא יהיו ראויים לתח"צ נוחה.
אבל תושבי כפר סבא והוד השרון שרוצים להגיע להרצליה לא צריכים לסבול בגללם.
 

amit1270

New member
אי אפשר לתכנן תח"צ, או תחבורה בכלל, ברמה של עיר

זה הבעיה שהמדינה היא זאת שמתכננת
ראשי ערים רוצים לעשות שרירים מול המדינה כדי להיבחר.
אם התח''צ ברעננה הייתה באחריות התושבים ונציגיהם לא היה להם למי לבוא בטענות ומול מי לעשות שרירים. הם היו חייבים לדאוג לעצמם.
אי אפשר לתכנן תח"צ, או תחבורה בכלל, ברמה של עיר
כמו ביוב, חשמל או כל תשתית אחרת, הקווים לא מסתיימים בגבולות מוניציפליים. עיר שהיא חלק ממטרופולין לא יכולה לתכנן תחבורה ציבורית לעצמה.
 

jp3raptor

New member
כתושב רעננה כל העניין הזה פשוט מעלה זעם

אחרי שרעננה הצליחה לחסל את הקו הורוד, סוחרים ברעננה עוברים
לשלב הבא: טירפוד הנת"צים המתוכננים בעיר.
[URL]http://www.local.co.il/raanana/127774/article.htm[/URL]

עיריית רעננה, מחסלת הקו הורוד, "לומדת את תכניות משרד התחבורה ומצויה בשיח מקצועי בכל הנוגע לתכנית הארצית לפיתוח נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית במרכזי הערים במטרה לשפר את התשתיות המשרתות את העיר ותושביה''.
האם העירייה זוכרת שבתמורה לביטול הקו הורוד העומד בראשה הבטיח נתיבי העדפה לתח"צ?

אולי פשוט צריך להעביר את כל התחבורה הציבורית ב-531 ולהשאיר את הרעננים ללא תחבורה ציבורית.
שיתחננו שיכניסו חזרה תח"צ ל"אחוזה שלהם".
כתושב רעננה כל העניין הזה פשוט מעלה זעם
תושבים נורמלים היו מעיפים את ביילסקי על טיל על ביטול הקו הוורוד
 

עומר247

New member
בעיה אחת, התושבים שאתה מדבר עליהם הם אלה שהתנגדו לקו הוורוד

כתושב רעננה כל העניין הזה פשוט מעלה זעם
תושבים נורמלים היו מעיפים את ביילסקי על טיל על ביטול הקו הוורוד
בעיה אחת, התושבים שאתה מדבר עליהם הם אלה שהתנגדו לקו הוורוד
היתה קבוצה גדולה של תושבים שהריצו את ביילסקי בבחירות כדי שהוא יבטל את התוכניות לקו הוורוד, וזה בדיוק מה שהוא עשה
 

jp3raptor

New member
הקו הוורוד מעולם לא עלה כנושא בבחירות המוניציפליות

בעיה אחת, התושבים שאתה מדבר עליהם הם אלה שהתנגדו לקו הוורוד
היתה קבוצה גדולה של תושבים שהריצו את ביילסקי בבחירות כדי שהוא יבטל את התוכניות לקו הוורוד, וזה בדיוק מה שהוא עשה
הקו הוורוד מעולם לא עלה כנושא בבחירות המוניציפליות
לפחות לא שזכור לי.
&nbsp
ההתנגדות של ביילסקי הופיעה לפתע לאחר מספר חודשים
 

עומר247

New member
הזיכרון שלך מטעה אותך לגמרי..

הקו הוורוד מעולם לא עלה כנושא בבחירות המוניציפליות
לפחות לא שזכור לי.
&nbsp
ההתנגדות של ביילסקי הופיעה לפתע לאחר מספר חודשים
הזיכרון שלך מטעה אותך לגמרי..
היתה קבוצה גדולה של סוחרים מאחוזה שהקימה ארגון פעולה ותמכה בביילסקי. כבר במהלך הבחירות הוא רמז שיתנגד להעביר את הקו באחוזה
כמובן שאין התנגדות לקו הוורוד כולו, אלא רצון להעביר אותו ברח' וויצמן ברעננה.
 
זה כבר לא רלוונטי. הוא הרג את הקו הורוד לחלוטין.

הזיכרון שלך מטעה אותך לגמרי..
היתה קבוצה גדולה של סוחרים מאחוזה שהקימה ארגון פעולה ותמכה בביילסקי. כבר במהלך הבחירות הוא רמז שיתנגד להעביר את הקו באחוזה
כמובן שאין התנגדות לקו הוורוד כולו, אלא רצון להעביר אותו ברח' וויצמן ברעננה.
זה כבר לא רלוונטי. הוא הרג את הקו הורוד לחלוטין.
ביטול הקו הורוד רשום על שמו ועל שם תושבי רעננה.
את כביש 531 תושבים מרעננה לא הצליחו להרוג. את הקו הורוד כן.
נראה מה יקרה כעת עם הנת"צים, שכבוד ראש העיריה הבטיח בתמורה לביטול הקו הורוד. נראה האם סוחרי רעננה יצליחו להרוג גם אותם.
 

oshlick1

New member
יש אבל משהו שאני יכול להבין אותם

זה כבר לא רלוונטי. הוא הרג את הקו הורוד לחלוטין.
ביטול הקו הורוד רשום על שמו ועל שם תושבי רעננה.
את כביש 531 תושבים מרעננה לא הצליחו להרוג. את הקו הורוד כן.
נראה מה יקרה כעת עם הנת"צים, שכבוד ראש העיריה הבטיח בתמורה לביטול הקו הורוד. נראה האם סוחרי רעננה יצליחו להרוג גם אותם.
יש אבל משהו שאני יכול להבין אותם
ציר וייצמן - אחוזה - סוקולוב זה לא בדיוק ציר ז'בוטינסקי - בגין. פוטנציאל הבניה לגובה שם מוגבל ואין יותר מדי מוקדי תעסוקה רציניים על הציר הזה (כמו בס''ר, הבורסה, הקריה ורוטשילד).
מספיק אוטובוס ארוך בתדירות גבוהה עם תחנות חכמות וכרטוס אוטומטי.
 
ומה היה אמור להיות הקו הורוד?

יש אבל משהו שאני יכול להבין אותם
ציר וייצמן - אחוזה - סוקולוב זה לא בדיוק ציר ז'בוטינסקי - בגין. פוטנציאל הבניה לגובה שם מוגבל ואין יותר מדי מוקדי תעסוקה רציניים על הציר הזה (כמו בס''ר, הבורסה, הקריה ורוטשילד).
מספיק אוטובוס ארוך בתדירות גבוהה עם תחנות חכמות וכרטוס אוטומטי.
ומה היה אמור להיות הקו הורוד?
לא מספיק אוטובוס ארוך בתדירות גבוהה אם האוטובוס הזה צריך להיאבק עם כלי רכב אחרים הן בנסיעה והן בגישה לתחנות החכמות.
נתיב תח"צ הכרחי על מנת שזה יהיה אפקטיבי.
אבל רעננה רוצה לקדש את כלי הרכב הפרטיים.
סוחרי אחוזה לא רוצים אוטובוס ארוך ותחנות חכמות באחוזה. הם רוצים נתיבים פנויים לכלי רכב פרטיים שיוכלו להגיע עד שני מטר מכל עסק.

הכדור עובר לתושבי רעננה. אם הם רוצים תחבורה ציבורית טובה ויעילה, הם צריכים לסמן לסוחרים ולעיריה "עד כאן". אם לא יעשו כן - משמע שתושבי רעננה לא רוצים תחבורה ציבורית.
 

oshlick1

New member
נכון, אבל אני לפעמים שואל את עצמי אם הסיבה שאנשים

ומה היה אמור להיות הקו הורוד?
לא מספיק אוטובוס ארוך בתדירות גבוהה אם האוטובוס הזה צריך להיאבק עם כלי רכב אחרים הן בנסיעה והן בגישה לתחנות החכמות.
נתיב תח"צ הכרחי על מנת שזה יהיה אפקטיבי.
אבל רעננה רוצה לקדש את כלי הרכב הפרטיים.
סוחרי אחוזה לא רוצים אוטובוס ארוך ותחנות חכמות באחוזה. הם רוצים נתיבים פנויים לכלי רכב פרטיים שיוכלו להגיע עד שני מטר מכל עסק.

הכדור עובר לתושבי רעננה. אם הם רוצים תחבורה ציבורית טובה ויעילה, הם צריכים לסמן לסוחרים ולעיריה "עד כאן". אם לא יעשו כן - משמע שתושבי רעננה לא רוצים תחבורה ציבורית.
נכון, אבל אני לפעמים שואל את עצמי אם הסיבה שאנשים
לא עוברים לתח''צ זה באמת העדר נת''צים.
הרי הטענה שהאוטובוס עומד בפקק - גם המכונית עומדת בפקק.
אם ככה אז למה לנסוע במכונית? שניהם עומדים בפקק לא? מה זה משנה?
לדעתי מה שמונע מאנשים לעבור לאוטובוס זה לא הפקקים, אלא נוחות הנסיעה ויותר מכך נוחות ההמתנה.
אף אחד לא רוצה לחכות בתחנה מלוכלכת, לא ממוזגת, לאוטובוס מלוכלך, צפוף, בתדירות נמוכה ובמסלול הזוי.
כשכל הפרמטרים האלה ישתפרו אנשים יעברו לתח''צ גם בלי נת''צים בכל מקום.
 
מי דיבר על נת"צים "בכל מקום"?

נכון, אבל אני לפעמים שואל את עצמי אם הסיבה שאנשים
לא עוברים לתח''צ זה באמת העדר נת''צים.
הרי הטענה שהאוטובוס עומד בפקק - גם המכונית עומדת בפקק.
אם ככה אז למה לנסוע במכונית? שניהם עומדים בפקק לא? מה זה משנה?
לדעתי מה שמונע מאנשים לעבור לאוטובוס זה לא הפקקים, אלא נוחות הנסיעה ויותר מכך נוחות ההמתנה.
אף אחד לא רוצה לחכות בתחנה מלוכלכת, לא ממוזגת, לאוטובוס מלוכלך, צפוף, בתדירות נמוכה ובמסלול הזוי.
כשכל הפרמטרים האלה ישתפרו אנשים יעברו לתח''צ גם בלי נת''צים בכל מקום.
מי דיבר על נת"צים "בכל מקום"?
מי אמר שהיעדר נת"צים זו "הסיבה"?

רחוב אחוזה ברעננה אינו "כל מקום".
מדובר בציר עירוני ומטרופוליני ראשי עתיר תחבורה ציבורית.
ונוחות ההמתנה כוללת גם את נוחות הגישה לאוטובוס, ללא צורך לתמרן בין מכוניות חונות על מנת לעלות לאוטובוס. "תחנות חכמות" לא יכולות להיות חכמות כשהן תלויות בחסדי כלי רכב פרטיים ובמקרה הגרוע יותר במשאיות פורקות סחורה.
וזה בלי להתייחס לשיפור שנת"צים מקנים ליעילות התח"צ בציר כמו אחוזה.
רחוב אחוזה ברעננה זה רחוב קלאסי לנת"צ.

לי אין בעיה לכתוב נגד נת"צ כאשר אני סבור שאינו נחוץ ואין בו תועלת ועשיתי זאת אתמול בקשר לנת"צ באיילון. אני לא בעד נת"צ לשם הנת"צ, אלא לשם שיפור השירות והיעילות של תחבורה ציבורית.
תחבורה ציבורית יעילה בציר מטרופוליני ראשי כמו אחוזה לא יכולה להתקיים ללא העדפה לתחבורה ציבורית.
 

oshlick1

New member
אני חולק עליך.

מי דיבר על נת"צים "בכל מקום"?
מי אמר שהיעדר נת"צים זו "הסיבה"?

רחוב אחוזה ברעננה אינו "כל מקום".
מדובר בציר עירוני ומטרופוליני ראשי עתיר תחבורה ציבורית.
ונוחות ההמתנה כוללת גם את נוחות הגישה לאוטובוס, ללא צורך לתמרן בין מכוניות חונות על מנת לעלות לאוטובוס. "תחנות חכמות" לא יכולות להיות חכמות כשהן תלויות בחסדי כלי רכב פרטיים ובמקרה הגרוע יותר במשאיות פורקות סחורה.
וזה בלי להתייחס לשיפור שנת"צים מקנים ליעילות התח"צ בציר כמו אחוזה.
רחוב אחוזה ברעננה זה רחוב קלאסי לנת"צ.

לי אין בעיה לכתוב נגד נת"צ כאשר אני סבור שאינו נחוץ ואין בו תועלת ועשיתי זאת אתמול בקשר לנת"צ באיילון. אני לא בעד נת"צ לשם הנת"צ, אלא לשם שיפור השירות והיעילות של תחבורה ציבורית.
תחבורה ציבורית יעילה בציר מטרופוליני ראשי כמו אחוזה לא יכולה להתקיים ללא העדפה לתחבורה ציבורית.
אני חולק עליך.
ברחוב אחוזה יש המון פניות ימינה שיפגעו בנת''צ ימני.
נת''צ באמצע הכביש הוא מסוכן ראה מקרה פ''ת (ומכער את העיר בגדרות).
נת''צ מופרד לחלוטין באחד מצידי הכביש לשני הכיוונים גוזל המון שטח.
לדעתי אפשר למנוע ממשאיות לפרוק סחורה בתחנות אוטובוס וגם מרכבים פרטיים
"לעצור רק לרגע" אם רוצים ואם מקצים לשם כך פקחים.
 
גם בז'בוטינסקי יש המון פניות ימינה, גם באבן גבירול יש המון

אני חולק עליך.
ברחוב אחוזה יש המון פניות ימינה שיפגעו בנת''צ ימני.
נת''צ באמצע הכביש הוא מסוכן ראה מקרה פ''ת (ומכער את העיר בגדרות).
נת''צ מופרד לחלוטין באחד מצידי הכביש לשני הכיוונים גוזל המון שטח.
לדעתי אפשר למנוע ממשאיות לפרוק סחורה בתחנות אוטובוס וגם מרכבים פרטיים
"לעצור רק לרגע" אם רוצים ואם מקצים לשם כך פקחים.
גם בז'בוטינסקי יש המון פניות ימינה, גם באבן גבירול יש המון
פניות ימינה.
מת"צ באמצע הכביש - ראה מקרה המטרונית בחיפה ובקריות. ראה מקרה הרכבת הקלה בירושלים. והמת"צ בפ"ת ישמש את הרכבת הקלה של הקו האדום (האם ב"ראה מקרה פ"ת" אתה מציע לשנות את תוכניות הקו האדום ולעצור אותו בבני ברק כקצה המזרחי של הקו?).

מי יקצה פקחים למנוע ממשאיות לפרוק סחורה בתחנות אוטובוס ומרכבים פרטיים לעצור לרגע?
עיריית רעננה בראשות שליח הסוחרים תשכור בכספי הארנונה של התושבים והסוחרים עשרות פקחים שיתעמתו עם הסוחרים, בוחרי ראש העירייה, על מנת לשמור על האינטרסים של משתמשי התחבורה הציבורית?
פקחים יכולים להסתובב כל היום בכל התחנות ברחוב אחוזה?

אין בעיה - אם רעננה רוצה להישאר מיוחדת ויוצאת דופן עם "אחוזה שלה" שתישאר, אבל שלא תצפה לתחבורה ציבורית טובה ויעילה.
אם רעננה תסכל את תוכנית הנת"צים אחרי שהרגה את הקו הורוד, היא תישאר העיר היחידה בגוש דן מחוץ למערכת התחבורה עתירת הנוסעים ותוכל לבוא בטענות אל עצמה בלבד.
אם רעננה רוצה להיות עיר של כלי רכב פרטיים ושל תחבורה ציבורית גרועה שתלויה בחסדי פקחים של עיריה בראשות שליח מסכלי התח"צ, שיבושם לה.
 

amit1270

New member
המכוניות עומדות בפקק, אבל ה"תחנה" שלהן היא לרוב מתחת לבית

נכון, אבל אני לפעמים שואל את עצמי אם הסיבה שאנשים
לא עוברים לתח''צ זה באמת העדר נת''צים.
הרי הטענה שהאוטובוס עומד בפקק - גם המכונית עומדת בפקק.
אם ככה אז למה לנסוע במכונית? שניהם עומדים בפקק לא? מה זה משנה?
לדעתי מה שמונע מאנשים לעבור לאוטובוס זה לא הפקקים, אלא נוחות הנסיעה ויותר מכך נוחות ההמתנה.
אף אחד לא רוצה לחכות בתחנה מלוכלכת, לא ממוזגת, לאוטובוס מלוכלך, צפוף, בתדירות נמוכה ובמסלול הזוי.
כשכל הפרמטרים האלה ישתפרו אנשים יעברו לתח''צ גם בלי נת''צים בכל מקום.
המכוניות עומדות בפקק, אבל ה"תחנה" שלהן היא לרוב מתחת לבית
"זמן ההמתנה" הוא אפסי, היא לא עוצרת בתחנות בדרך (למעט רמזורים שגם אוטובוסים עוצרים בהם), אין צורך להחליף מכונית באמצע הדרך והמסלול שלה (ביחוד מאז שוייז חדר לעולמנו) הוא הקצר ביותר עבור הנוסע שהוא במקרה גם הנהג. בקיצור - העמידה בפקקים היא רק חלק קטן מהעיכובים ולא תמיד המשמעותי שבהם.
&nbsp
עכשיו מול כל היתרונות שמניתי לנסיעה ברכב הפרטי (ולא הזכרתי את נוחות הנסיעה עצמה) התחבורה הציבורית בבעיה קשה, ואכן בישראל נסיעה באוטובוס נחשבת (עדיין) למוצר נחות שרק מסכנים משתמשים בו. הסיבה לכך היא שבנוסף לעמידה בפקקים יש זמן המתנה ממושך, אוטובוסים צפופים ועייפים, תדירויות נמוכות ומסלולים מפותלים וארוכים.
&nbsp
בדיוק את הבעיות האלה בא לפתור ה-BRT. ההעדפה מאפשרת לו לעקוף פקקים, העלייה המהירה מכל הדלתות מקצרת את זמני הנסיעה, התדירות גבוהה ולכן זמן ההמתנה מתקצר (וגם התחנות לרוב נוחות יותר) וגם המסלולים ישרים יחסית. ה"מחיר" הוא פחות נוחות לנוסעי הרכב הפרטי ש"נלקח" מהם נתיב, אבל זה מחיר היעילות, כי בנתיב הזה ייסעו פי 10 יותר בני אדם בזמן נתון מבנתיב המקביל לו המיועד לרכב פרטי. זו המשמעות של הסעת המונים - יותר מהר, פחות המתנה ופחות עיכובים.
 
במקרה של רחוב אחוזה אפילו לא "נלקח" מרוב כלי הרכב הפרטיים

המכוניות עומדות בפקק, אבל ה"תחנה" שלהן היא לרוב מתחת לבית
"זמן ההמתנה" הוא אפסי, היא לא עוצרת בתחנות בדרך (למעט רמזורים שגם אוטובוסים עוצרים בהם), אין צורך להחליף מכונית באמצע הדרך והמסלול שלה (ביחוד מאז שוייז חדר לעולמנו) הוא הקצר ביותר עבור הנוסע שהוא במקרה גם הנהג. בקיצור - העמידה בפקקים היא רק חלק קטן מהעיכובים ולא תמיד המשמעותי שבהם.
&nbsp
עכשיו מול כל היתרונות שמניתי לנסיעה ברכב הפרטי (ולא הזכרתי את נוחות הנסיעה עצמה) התחבורה הציבורית בבעיה קשה, ואכן בישראל נסיעה באוטובוס נחשבת (עדיין) למוצר נחות שרק מסכנים משתמשים בו. הסיבה לכך היא שבנוסף לעמידה בפקקים יש זמן המתנה ממושך, אוטובוסים צפופים ועייפים, תדירויות נמוכות ומסלולים מפותלים וארוכים.
&nbsp
בדיוק את הבעיות האלה בא לפתור ה-BRT. ההעדפה מאפשרת לו לעקוף פקקים, העלייה המהירה מכל הדלתות מקצרת את זמני הנסיעה, התדירות גבוהה ולכן זמן ההמתנה מתקצר (וגם התחנות לרוב נוחות יותר) וגם המסלולים ישרים יחסית. ה"מחיר" הוא פחות נוחות לנוסעי הרכב הפרטי ש"נלקח" מהם נתיב, אבל זה מחיר היעילות, כי בנתיב הזה ייסעו פי 10 יותר בני אדם בזמן נתון מבנתיב המקביל לו המיועד לרכב פרטי. זו המשמעות של הסעת המונים - יותר מהר, פחות המתנה ופחות עיכובים.
במקרה של רחוב אחוזה אפילו לא "נלקח" מרוב כלי הרכב הפרטיים
נתיב, כי רוב כלי הרכב הפרטיים שמשתמשים כיום באחוזה, ירוויחו שלושה נתיבים בכביש 531.
תעבורת כלי הרכב הפרטיים באחוזה תקטן משמעותית כשייפתח 531 ולכן אפילו לא מדובר כאן על מניעת פגיעה בכלי רכב פרטיים, אלא על אינטרסים צרים של קבוצת סוחרים שאיכשהו ומשום מה הצליחו להפוך לקבוצה המשפיעה ביותר על התנהלות עיריית רעננה.
 

סנוי

New member
ביילסקי עשה טעות פטאלית לעיר שלו. וברחוב ויצמן זה לא אפקטיבי

הזיכרון שלך מטעה אותך לגמרי..
היתה קבוצה גדולה של סוחרים מאחוזה שהקימה ארגון פעולה ותמכה בביילסקי. כבר במהלך הבחירות הוא רמז שיתנגד להעביר את הקו באחוזה
כמובן שאין התנגדות לקו הוורוד כולו, אלא רצון להעביר אותו ברח' וויצמן ברעננה.
ביילסקי עשה טעות פטאלית לעיר שלו. וברחוב ויצמן זה לא אפקטיבי
 
לי זה דווקא זכור היטב. אפילו שאלתי לפני הבחירות

הקו הוורוד מעולם לא עלה כנושא בבחירות המוניציפליות
לפחות לא שזכור לי.
&nbsp
ההתנגדות של ביילסקי הופיעה לפתע לאחר מספר חודשים
לי זה דווקא זכור היטב. אפילו שאלתי לפני הבחירות
וקבילתי תשובה ברוח הדברים שקרו בסופו של דבר
 

jp3raptor

New member
חבל שברעננה אין גוף חזק שתומך בתחבורה ציבורית

לי זה דווקא זכור היטב. אפילו שאלתי לפני הבחירות
וקבילתי תשובה ברוח הדברים שקרו בסופו של דבר
חבל שברעננה אין גוף חזק שתומך בתחבורה ציבורית
שהיה משכנע את התושבים לא להצביע לביילסקי
&nbsp
אני הצבעתי, לא ידעתי...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה