אחרי שח"כ סאמי אבו שחאדה אובחן כחולה קורונה

רק אתה הגזען כאן

אתה הכותב היחיד בפורום שמפריד את ישראל ל"ראשונה" ו"שניה" ואתה הכותב היחיד בפורום שמחלק את הכותבים בפורום ל"ראשונה" ו"שניה". את השיח הזה אתה הבאת לפורום ורק אתה. ולהפוך את ישראל למעצמה זו סיסמה. מה זה אומר בפועל עבור אזרחי ישראל (כל אזרחי ישראל לא משנה באיזה קיטלוג מספרי אתה מקטלג אותם)? שוטרים חופשי-חופשי בבתים פרטיים? מעקבי שב"כ קבועים וממוסדים אחר אזרחי "המעצמה"? אלה צעדים (שאתה תומך בהם) שקשורים להפיכת ישראל ל"מעצמה"? אם כן - אז כנראה עדיף לאזרחי ישראל לא להיות אזרחים של מעצמה אלא של מדינה צנועה שדואגת לאזרחיה ולא להאדיר את שם מנהיגיה. ואם לא, אז אולי תבהיר למה אתה מתכוון במטרת "המעצמה" שלך.
 
ישראל הראשונה ושניה משקף את המצב

הסצויולוגי האמיתי של מדינת ישראל אני לא יצרתי אותו אני רק מתאר אותו מעצמה זה אומר כלכלה חזקה צבא חזק רמת חיים גבוהה השכלה רחבה וגורם משפיע בזירה הבנלאומית הקורונה מפריע לי ולכן כל הצעדים הנ"ל נחוצים כדי להתגבר עליה מה לעשות שצריך לפעמים ניתוח כואב כדי להבריא
 
הוא משקף את המצב שחלק מהאנשים רוצים לשקף לעצמם

מי שמתעקש "לשקף" מצב כזה זה רק מי שיש לו איזה מניע נסתר לעשות זאת ויש לו אינטרס להנציח את ההפרדה הזו. חלק מהמניעים הנסתרים לעשות את זה אלה מניעים גזעניים. כשלאדם יש אינטרס חזק להפריד בין "השניה" ל"ראשונה", גם אם הוא מתיימר להציג עצמו כ"שניה" הוא בעצם גזען נגד מה שהוא מקטלג כ"ראשונה". מאוד קל לנסות להסתיר גזענות על ידי האשמת אחרים בגזענות. אבל הגזענות טבועה אצלך והאשמת אחרים בגזענות זו חלק מהגזענות הטבועה בך. אתה גזען נגד כל מה שאתה מזהה כ"ישראל הראשונה". גזען עד כדי רצון עז "להעלים" בלי הצבת גבולות...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אתה בטח מתכוון למכתב הבא
-

בקשה מהנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על BB
 
אם לא היה המכתב הבא הייתם שניכם טוענים כלפיו טיעוני יזבק

לא משנה מה היה עושה, בכל מקרה הייתם תוקפים אותו או מלגלגים עליו... "רק לא ביבי" - לא טוב. לחבור לממשלה עם ביבי - לא טוב. אין שום סיטואציה בה תכבדו יריבים פוליטים שלכם. זו עובדה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הייתי מכבד אותו אם לא היה שולייה של גנץ, כך גם היה נחסך

למדינה כספים רבים, היה ממשלה צרה ולא מס' אסטרונומי של שרים וסגני שרים, 2 מעונות ראש ממשלה ועוד ...
 
הוא לא שוליה של גנץ, הוא מיקסם את כוחו הפוליטי המצומצם

בנסיבות שנוצרו אחרי ההחלטה של גנץ לחבור לממשלה עם נתניהו. ולא הוא גרם למספר האסטרונומי של השרים וסגני השרים ולשני מעונות. גנץ קבע עובדה ופרץ היה צריך להחליט כיצד להתמודד עם העובדה הזו. משנקבעה העובדה על ידי גנץ, לא היה לו טעם להישאר באופוזיציה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
התכוונתי שהוא היה צריך להצטרף לממשלה ללא תלות בגנץ

אם היה עושה זאת, לגנץ לא היה כוח סחיטה, כי BB היה יכול להרכיב ממשלה בלעדיו.
 
הוא לא יכול היה לעשות את זה וגם לא היה מצליח לגייס את תמיכת

מפלגתו לכך. אם היה מנסה היה קורה לו מה שקרה לאבי גבאי. לא היה לו שום מנדט ציבורי ופוליטי להקים לנתניהו ממשלה. גם איציק שמולי היה מתנגד למהלך כזה. יש הבדל גדול מבחינת עמיר פרץ בין הצטרפות לממשלת ליכוד - כחול לבן לבין הצטרפות לממשלת ימין כסרח עודף ועלה תאנה שמעניק לנתניהו ולימין את השלטון.
 
אבי גבאי חושב בדיעבד כשהוא מחוץ לפוליטיקה שזו הייתה טעות

עמיר פרץ חשב וחושב גם היום שמה שאבי גבאי שקל לעשות זו טעות. לעמיר פרץ לא היה שום גיבוי פוליטי להעניק לנתניהו ממשלת גוש נתניהו שאין לו שום יכולת להשפיע בה. לא הייתה לו שום לגיטמציה להצטרף לממשלה כזו. המקסימום שהוא היה יכול לעשות זה לתמוך מבחוץ בממשלת חירום ימנית כדי לטפל בקורונה, אבל לא הייתה לו שום יכולת פוליטית להצטרף לממשלת גוש נתניהו. והוא גם לא רצה לעשות את זה. עמיר פרץ ואיציק שמולי מדגישים כל הזמן שהם הצטרפו לממשלה של גנץ וכחול לבן. את ההסכם הקואליציוני הם חתמו עם כחול לבן. השותפות הפוליטית שלהם היא עם גנץ וכחול לבן, לא עם הליכוד ועם נתניהו. וזה גם מה שנותן להם איזשהו אופק פוליטי עתידי. כי אם היו מצטרפים לנתניהו לבד, היו בבחירות הבאות נשארים ללא פלטפורמה פוליטית ונכחדים לגמרי. כך יש להם סיכוי להתמודד בבחירות הבאות ברשימת כחול לבן ואולי להצליח להישאר בפוליטיקה. לא הייתה להם שום סיבה להעניק לגוש נתניהו שלטון בלבדי.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הטעות שלך שאתה לא מבין שגנץ יעלם והם איתו ביחד

אם הם היו עושים את הצעד הנועז והיו מצטרפים לממשלת ימין צרה, היה להם סיכוי לצאת מהברוך שהם מצויים בו.
 
מאוד יכול להיות שגנץ ייעלם והם יחד איתו

אבל אם הם היו מצטרפים לגוש נתניהו, הם היו נעלמים הרבה יותר מהר. אין שום סיכוי שהם היו שורדים פוליטית אם היו מעניקים לנתניהו ולגוש שלו שלטון ימין בלעדי. דווקא בחיבור לכחול לבן ולגנץ יש להם סיכוי. אגב, אפשרות סבירה היא שגנץ ייעלם מהפוליטיקה ואילו כחול לבן לא תיעלם. בהחלט יכול להיות שלא גנץ יוביל את כחול לבן בבחירות הבאות. לפרץ ושמולי לא היו נשארים בוחרים בכלל אם הם היו מעניקים לנתניהו קואליציית ימין וגם לא היו נשארות להם אופציות לחיבורים פוליטים. הטעות שלך היא שאתה לא מבין שלפוליטיקאים מהשמאל אין אופציה לצאת מברוך בגוש הימין. מצביעי גוש הימין לא צריכים אותם ומצביעי מרכז-שמאל לא היו מסתכלים עליהם אם היו מעניקים לנתניהו את מה שאתה רצית שיעניקו לו. תיזכר מה עלה בגורל מפלגת "העצמאות" וכל הפוליטיקאים שלה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הם היו מבינים שהוא רוצה להציל את הכלכלה ועם 4 שנות עשייה

באותו תפקיד, זה יכל לתרום לו רבות. &nbsp חוץ מזה, רוב מצביעי מרכז-שמאל נגד חבירה לסיעת הטרוריסטים והעדיפו ממשלה חסכונית על פני מה שיש היום.
 
רוב מצביעי מרכז-שמאל לא רצו ולא רוצים ממשלת גוש נתניהו צרה

לו רצו, לא היו מצביעי מרכז-שמאל... אם מצביעי גוש נתניהו לא מצליחים להשיג רוב בכנסת עבור ממשלת גוש נתניהו, מצביעי מרכז-שמאל ונבחריהם לא צריכים לספק להם את זה. זו ציפיה חוצפנית מצדך. אם תשיגו לפחות 61 מנדטים תהיה לכם ממשלת גוש נתניהו צרה. לא תשיגו - לא תהיה לכם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
דיברתי עם כמה שמשתייכים למחנה הזה והם אמרו לי שהם מאוכזבים

מאוד מגנץ לממשלת אחדות הגרנדיוזית שיצר עם בזבוז נוראי של תקציב המדינה ע"ח דברים שיצטרכו לקצץ בעקבות כך. מנגד הם מאוכזבים מלפיד, שהלך עם המשותפת למרות שהכריז שלא יילך. בשורה תחתונה, הרע במיעוטו שהם רואים שהיה טוב למדינה היא ממשלה צרה ימנית עם העבודה וגשר למיתונה.
 
ועוד מהלך דיקטטורי נבלם ונעצר:

איכון שב"כ ייפסק והחוק נבלם, ראש השב"כ: פתחו אפליקציה אזרחית גם בשב"כ לא מוכנים לשתף פעולה עם דיקטטורה.
 
יש לי חדשות בשבלך כל האקר מתלמד

יכול לאיכן את הטלפון שלך ולהעביר את זה למי שהוא וכל אפליקציה הכי מעפנה יודעת איפה אתה והשב"כ השמאלני ידע שאם משהו ידבק בקורנה בגלל זה הדם זה על הידיים שלו
 
"השב"כ השמאלני"...

כשמשהו לא מסתדר לימין הפופוליסטי הוא מייד הופך לשמאלני... ומה שכל האקר מתלמד יכול לעשות, לא יגרום לי לקבל שהמדינה תהפוך להאקר. אגב, האם אתה רומז משהו למשל על אפליקציית "אלקטור"? גם לי יש חדשות בשבילך: שום האקר, שום אפליקציה ושום שב"כ לא יכול להכריח אותי לקחת איתי את הטלפון שלי תמיד. הצעדים האלה שאתה תומך בהם כבר גרמו לי לא לעשות את זה בחלק מהמקרים בהם אני יוצא מביתי. יש כל מיני אפשרויות להתגונן מפני דיקטטורה.
 
למעלה