הקווים הם:
41,40,367,46,45,43,44. שכל אחד מהם נוסע בממוצע פעם בשעה, וזה לא שיש פיזור נכון של היציאות שלהם מנהריה (אני לא מדבר מהמוצאים), כך שניתן לחכות יותר מחצי שעה, ואז 2 או 3 קווים יוצאים ביחד. ואפילו אני שוזכר יחסית טוב קווים, יהיה לי כמזדמן קשה לזכור מי מקווי ה-40 כן נכנס ומי לא נכנס.
פתרון אפשרי:
קיצור הקווים הבאים למעלות מהמוצאים המזרחיים שלהם: 40,45,53,
לבטל: 44 (בית ג'אן צריכה ש-14-/15 יהיו קווי הזנה כדי לשפר בה את התח"צ), 50 (367 בתדירות יותר טובה לקח את הנוסעים של 50), 46 (אף אחד לא עולה עליו במקטעים הייחודים שלו), 43 (ביאנוח, אנשים לא עולים עליו. אלא על 53). ולאחד את המסלולים של 39 ו-42 לקו אחד.
תדירות ראויה לקווים המקוצרים:
40 כל 30 דקות
45 לאחד עם 52: כל 45 דקות
ולהפעיל את 41 כל 15 דקות: ככה אתה מקבל שירות אמין יותר ממעלות לנהריה, וההפך.
ככה אתה מבטיח שירות תדיר יותר, ובהיר יותר מנהריה, מאשר כל הרסיסי קווים האלה.
41,40,367,46,45,43,44. שכל אחד מהם נוסע בממוצע פעם בשעה, וזה לא שיש פיזור נכון של היציאות שלהם מנהריה (אני לא מדבר מהמוצאים), כך שניתן לחכות יותר מחצי שעה, ואז 2 או 3 קווים יוצאים ביחד. ואפילו אני שוזכר יחסית טוב קווים, יהיה לי כמזדמן קשה לזכור מי מקווי ה-40 כן נכנס ומי לא נכנס.
פתרון אפשרי:
קיצור הקווים הבאים למעלות מהמוצאים המזרחיים שלהם: 40,45,53,
לבטל: 44 (בית ג'אן צריכה ש-14-/15 יהיו קווי הזנה כדי לשפר בה את התח"צ), 50 (367 בתדירות יותר טובה לקח את הנוסעים של 50), 46 (אף אחד לא עולה עליו במקטעים הייחודים שלו), 43 (ביאנוח, אנשים לא עולים עליו. אלא על 53). ולאחד את המסלולים של 39 ו-42 לקו אחד.
תדירות ראויה לקווים המקוצרים:
40 כל 30 דקות
45 לאחד עם 52: כל 45 דקות
ולהפעיל את 41 כל 15 דקות: ככה אתה מקבל שירות אמין יותר ממעלות לנהריה, וההפך.
ככה אתה מבטיח שירות תדיר יותר, ובהיר יותר מנהריה, מאשר כל הרסיסי קווים האלה.
נערך לאחרונה ב:
