אחרי שבוע בבית , קפצתי לביקור- הודעה אופטימית

Pecan Pie

New member
אחרי שבוע בבית , קפצתי לביקור- הודעה אופטימית

אז קצת דברים משמחים של אחרי לידה (אולי שייך יותר לפינת הסבבה).. אני מדגישה את הדברים הטובים.

-אפשר להשתחרר אחרי יומיים בלבד מביה"ח
- אפשר לצאת מלידת תאומים בלי תפרים בכלל וגם ללכת לשירותים מייד כמו שצריך.
- ההנקה הפעם יותר קלה מההנקה של הבכורה שלי, וגם הבנות לאט לאט מתחברות יותר טוב ולא פוצעות (הן מאוד פצעו בהתחלה, כי הפה קטן), נעזרתי ביועצת הנקה (והכרית הזו של מאמאסיטה אכן מומלצת)
-לכל החוששות מירידה במשקל, הנקה זאת הדיאטה הכי טובה בעולם. 17 קילו ירדו בשבוע ואני מתחת למשקל ההתחלתי ואני אוכלת ממש רגיל.

כרגע אנחנו עושים משמרות כשבעלי נותן בקבוק אחד של הערב ב-21-22. ואני ישנה משמונה ובערך בחצות המשמרת שלי מתחילה. כיוון שהשבוע כולם כבר חוזרים לשגרה , היה חשוב להתארגן מראש על עזרה בתשלום שתתחיל מחר כל יום לכמה שעות.

לפעמים אני מסתכלת על הבנות ונזכרת באולטראסאונד הראשון כשהודיעו לי שזה תאומות וחשבתי שהטכנאית מסתלבטת עליי, איזו דרך ארוכה מאז, עם כל כך הרבה חששות ולחצים ומה יהיה ואיך נסתדר ובסוף מסתדרים. כל ההתעסקויות הקטנות וטכניות כל כך מתגמדות מול האושר הזה. ווואללה בינתיים אמנם קשה אבל לא בלתי אפשרי.

שיהיה שבוע מעולה.
 

רוני223

New member
תודה על השיתוף

נחמד לשמוע איזה כייף...המון המון מזל טוב
אין על הפורום הזה...
 

שירישי

New member
פקאן היקרה - איזה כיף לקרוא


בהחלט הודעה אופטימית.
מאחלת שימשיך ככה
 

אודי345

New member
איזה כייף לקרוא אותך ולשמוח איתך, אבל השאלה

שלי היא איך מורידים כ"כ הרבה במשקל בזמן כ"כ קצר אחרי ההריון? קראתי כאן כבר הודעות של מס' בנות שאמרו כי הן ירדו מאוד זמן קצר לאחר הלידה והגיעו למשקל ההתחלתי שלהן. הענין הוא שאנחנו אוגרות שומנים בגוף (לפחות אני) בצידי האגן למשל...שלא יורדים כ"כ בקלות...אז איך?
 

Pecan Pie

New member
בחישוב משוער

5 קילו התאומות, 3 קילו השליה,1-2 מי שפיר. כבר 9-10. השאר בצקות, מהירכיים הפנים והרגליים שהיו מאוד מאוד נפוחות, דימומים ושאר שריפת קלוריות. לא נראה לי שנשרף שומן כל כך עדיין יש בטן דל חודש שלישי רביעי.
 

קירין

New member
כל הכבוד!

במיוחד על ההנקה, אני מפנטזת על זה אבל יודעת שזה ממש לא ריאלי :( בכל מקרה מתכוונת לתת לזה סיכוי ונראה מה יהיה....
 
למעלה