אחרי שאני אבדוק את המפות

אסף עטר

New member
אחרי שאני אבדוק את המפות

אני אומר לכם בוקר טוב - (תלוי במצב רוח)
 

idansof

New member
אסף, אני מניח שממש לא מעניין

אותך מה קורה ב72 השעות הקרובות
 

m70

New member
מרב עצים לא רואים את היער../images/Emo145.gif

בואו נהנה מהמערכת הקרובה,אח"כ נדבר על נוספות דרך אגבמה יהיה ביום הבחירות?
 

אסף עטר

New member
במיוחד עבור דוד שהמי

שלא יגיד שאני לא מפנק אותו במפות יפות מפה ליום שלישי בבוקר
 

m70

New member
הוא בעבודה. עד שיסיים ההודעה שלך

תעלם כמה דפים מאחור.
 
בוקר טוב,שאלה לצוות המומחים של

הפורום,הבוקר שרון ווקסלר בגל"צ,גשם לא משמעותי השבוע,כלומר יום שני גשם יום שלישי נחלש,רביעי מתחזק שוב. לעומתה בשמ"ט יום ב´ וג´ גשם רביעי נחלש ופזור. בפורום,חברי הפורום שיברו על גשם משמעותי יותר במהלך הימים הקרובים. מישהו יכול בבקשה לעשות קצת סדר בבלכגן,בתודה מראש.
 

אסף עטר

New member
לדעתי הגירסה של השמ"ט נכונה יותר

אם אני מסתמך על מרף אז שני שלישי גשומים כולל התחזקות מסויימת בלילה של יום שלישי ומיום רביעי בבוקר כבר חלה התמעטות בגשמים
 

אסף עטר

New member
מאוד מוזר... כי התאריך היה 19.1

ובמפה משום מה באמת רשום 18.1 (טוב עכשיו אנחנו תיקו) והנה עכשיו זה הסתדר - מפה לעוד 60 שעות
 

אסף עטר

New member
זו לא פאשלה שלי - מרף הטעו אותי

אל תדאג - אני כבר מכין כתב תביעה אם הם יטעו גם בתחזית הלך עליהם
 
../images/Emo13.gif פינקת אותי במפה יפה

משה, הייתי בטוח ששמעתי אותך מתעטש אז לבריאות.
 
למעלה