אחרי זמן ארוך כצופה, עדיין שותקת.

טרודי

New member
פעם אחרונה ודי

שאלת "מה זה אנחנו לא רוצות לדבר על זה יותר?" עובדה. כתבת הודעה ואף אחת לא ענתה "תשובה עניינית". איזו הוכחה יותר מזה את צריכה לכך שלא רוצות לדבר על זה? נכון, הקבוצה דינמית. ואולי בעוד שנה או שנתיים תיווצר פה "מסה קריטית" של משתתפות שהמדיניות הקיימת לא מוצאת חן בעיניהן, והן מרגישות מספיק בטוחות בעצמן ובמקומן בפורום כדי להעלות את הנושא לדיון. כרגע, זה כנראה לא המצב. כל טוב גם לך.
 

carmitz

New member
לדובדבנית רבת התובנית ../images/Emo24.gif

אישה דובדבן
ביצוע: דני גרנות מילים: דודו ברק לחן: דני גרנות
אישה ללא בושה כל כך אישה כל כך גדושה דובדבנים ורימונים וציפורים ואזורים וקימורים ובקעות עשן בהיר וסימטאות אני גמור אני שבור
אני נכנע - להתראות. אישה ממש בושה להיות אישה להיות אישה כזאת
. אישה ללא בושה כולה חשמל איזה משקל משקל כבד כבד מאוד וארובות ואכזבות ואהבות ושושנים ואנחות ועניינים אני נמס אני גוסס אני הולך לעננים.
אישה ממש בושה להיות אישה להיות אישה כזאת. אישה ללא בושה כל כך גמישה ורגישה בסיסית כולה ועסיסית ומתוקה ועמוקה כל כך אישה כל כך אישה מכף רגלה ועד ראשה אני נוחת אני סוחט אני כבר מת מרוב בושה. אישה ממש בושה להיות אישה להיות אישה כזאת.
 
שרי, אני לא עינינית כמו טרודי וגם

לא שנונה כמו ליביתי. אני בסך הכל כלבה, שיותר משלושים שנה לא פגשה קרציה כמוך. איריסונת האלילה העריצה, תודה לך על שפטרת אותנו מעונשה של זו.
 

תומילי

New member
אנסה להגיד לך למה יש נעלבות

כי בפורום הזה חי ותוסס כבר כמה שנים. יש הכרויות אישיות ברמות שונות. נכון שזה אינטרנט והרבה דברים רעים נאמרו עליו, אבל לרבות מהבנות כאן זה מקור של תמיכה ודיבור שרק בו יבינו. נכנסת חדשה (שזכותה כמו כל אחד ברחבי הרשת) ומצפה שתוך שניה ישתפו אותה בחששות, פחדים, התלבטויות וכו. אנחנו לא רק דמויות וירטואליות, אנחנו בנות אדם בשר ודם. אי אפשר כל פעם מחדש להחשף ברגע שיש מתלבטת חדשה. לפעמים יש כאלה שמתרצות ויש כאלה שיתרצו בפעם אחרת. אין לי שום כוונה לחשוף את סיפורי האישי שבע פעמים בשבוע כי זה יעזור למישהי שנמצאת במקום שאני הייתי בו לפני עשר שנים. אז היום אני נחשפת ומחר מישהי אחרת נמצאת ב mood לעשות זאת. וכשהבנות נפגשות עם הילדים שלהן זה יותר מברור שיעשו כל דבר להגן על פרטיותן. אם לא מכירים לא מזמינים.זה לא דבר של מה בכך. כבר היו כאן לא מעט משמיצים ותוקפנים למיניהם,עתונאים, סופרים שהענין מסקרן אותם, אז למה שלא נעשה כל שביכולתנו להגן על עצמנו??
 
תומילי, בנושא הזה דעתינו אחת היא

אינני חולקת על שום מילה מדברייך ואפילו מרגישה שהמציאות מחייבת שכך יהיה. אני רק חושבת, שכדאי לפנות אל חדשות בצורה כזאת שלא תפגע, תרתיע ותחסום אותן. יש אמהות ואמהות שבדרך, שנמצאות כאן כי הן רוצות להתלבט בקול עם מי שעשוי להבין אותן ואפילו להיות שותף להתלבטויות שלהן. חבל שאומרים יפה "ברוכה הבאה" עם פרח. ואם היא מנסה להשתתף בדיון לפעמים יש פה דרך אמירה וירטואלית כזאת שפירושה, מה את מעזה לפתוח את הפה. תגידי נכון, יופי, בוקר טוב, תסכימי איתנו או שתלכי לדרכך. נכון אני לא נמצאת פה שנים, אבל קראתי דפים רבים אחורה. וזו תופעה חוזרת. אני באופן אישי הייתי רוצה למצוא את מקומי פה. להשתתף בדיונים בלי להרגיש שמקישה על ביצים טריות, אלא לדפוק בחופשיות על המקלדת ולהביע.
 

tutik1

New member
איילת, בעיקרון את צודקת, אבל

בפועל, מה היה לנו? אני זוכרת שהתפקדת למפגש, ואח"כ נעלמת (אולי גם הצגת עצמך לפני כן, לא זוכרת) והפעם הבאה ששמענו ממך היתה בהתיחסויות נוזפות לתגובות הבנות והודעה על תחושותיך הלא טובות מהפורום. אף אחת מאיתנו לא אמורה לדעת שאת קוראת הרבה אחורה. כבר כתבה לך מישהי (בשרשור הדובדבנית הארוך) שמה לעשות, תמיד כשנכנסים למקום חדש לומדים קצת את המטריה ונזהרים קצת בהתחלה... כך גם במקום עבודה למשל. אז חכי קצת עם ביקרתך, תלמדי קצת מי זו מי וכד' וגם תשתפי אותנו את! את יכולה למשל להצטרף להודעות הנחמדות (מזל טובים, ברכות וכד') הרי את בעד אלא, לא?
 
מקבלת את העצות בברכת תודה

רק שתדעו שהסיבה לכך שאני צצה ונעלמת, היא שאין לי מחשב נגיש במהלך היום וגם לא כל לילה, כך שאני צריכה להתעדכן בדיעבד. שיהיו לנו יומים יפים פה לכווולללנננו.
 

טרודי

New member
עוד עצה (או בקשה)

תוכלי אולי להחליף ניק? כבר יש לנו איילת בפורום (אילת 11), היא כאן כבר שנים ומאוד פעילה, וכולן רגילות שכשאומרים "איילת" הכוונה אליה. זה מאוד מבלבל שיש עוד איילת בפורום, והכי מבלבל שדווקא האיילת החדשה מתקראת "איילת המקורית". איכפת לך מאוד להחליף ניק? (ועוד סיבה שכדאי לך: יש כאן אופנה של החלפת ניקים בזמן האחרון, ככה תוכלי להיות "אין"...)
 

יגביע

New member
../images/Emo127.gif אני לא מפסיקה ../images/Emo6.gif

כי ההודעה שלך נשמעת כל כך רכה ועדינה חלילה לא לפגוע ורק עם כוונה טובה. ולך טרודי שהעלת צחוק על פניי (כל כך אוהבת לצחוק) אני שולחת
ענק. יגביע
 
כן שמתי לב שאיילת הוא שם נפוץ בפורו

כבר נתבקשתי לעשות זאת בעבר, אבל יש לי קושי, תבינו, הניק איילת הוא שם שאימצתי במקום שמי, שאותו אינני אוהבת. הכינוי איילת התאים לי כבר בשנת 96 כשנכנסתי לפורומים לראשונה. איתו גלשתי ואיתו אני גולשת בכמה פורומים. אז תפוז היה בחיתוליו (עוד במידה מיני). בשלש השנים האחרונות לא גלשתי ולכן הניק נלקח ממני. התפשרתי על איילת המקורית 1, בכל זאת יש הבדלים אני רואה אילת (י' אחת)ו- ayellet . מקווה שנצליח להסתדר עם זה, אתן מוזמנות לקרוא לי צביה בפורום. לא אוהבת אבל רגילה.
 

אילת 11

New member
אני לא יכולה לכפות

עלייך דבר, אבל לא אהבתי את התשובה. אם איילת היה שמך אזי לא היה לי זכות לבקשך לשנותו. אבל מכיוון שזהו ניק מאוד קל והתרגל לניק אחר. אילת זהו שמי ולכן גם אין אפשרות שינוי. בעבר היו פה כמה פעמים חדשות שניכנסו בניק דומה מידי לניק אחר, ותמיד נענו לבקשה לשנות. אנחנו נצליח להסתדר אבל זה יגרום לבלבול ואי נוחות....חבל
 

יגביע

New member
בטח נסתדר - קטן עלינו ../images/Emo24.gif

אצלי ביום יום יש בעבודתי מישהי עם אותו השם. אנחנו עובדות יחד ותחת אותו מנהל. מתבלבלים, אני מקבלת אימלים שאמורים להגיע אליה (אימלים דווקא מעניינים.....
) ולהיפך כמובן. קטן עלינו. יגביע
 

ליביתי

New member
../images/Emo2.gif מה, יש עוד אחת בעולם עם

השם "יגביע"
ממש הצטרפות מקרים מדהימה, כפי שלימור היתה נוהגת לומר.
 

אילת 11

New member
יש הבדל

עם אותו שם אין ברירה אלא לחיות. אותו ניק אינו מחויב המציאות, ונהוג פה בפורום לא ל"דרוך" על ניקים קיימים.
 

תומילי

New member
יש רבות שמשתלבות ויש גם כאלה שלא.

נורמלי לחלוטין לדעתי. כך בכל מקום וחברה.יש כאן הרבה ויכוחים בין חדשות לותיקות בין ותיקות לותיקות והכל יש כאן. לא נכון מה שאת טוענת שרק אם תגידי מה שרוצים לשמוע תתקבלי. השאלה היא מה זה לדעתך להקליד בחופשיות על המקלדת?? על המקלדת אפשר תמיד להקליד בחופשיות, הבעיה היא שצריך לערוך לפני שלוחצים על "שלח/י" מקווה שתכירי ונכיר אותך כמו ששני הצדדים היו רוצים.
 
למעלה