אחרי הקשבה לגרסאות ראשונות של ספרד

Mikey Weiss

New member
אחרי הקשבה לגרסאות ראשונות של ספרד

(למישהו יצא לשמוע?) זה פשוט קטעים מתוך חזרות שלהם, כוריאוגרפיה, ו runthroughs ככה שהם לא ממש שרים, והשירים לא ממש שלמים, ובהרבה מההקלטות שומעים את הדמו רץ ברקע עם קול של מישהו אחר, אבל זה נותן רעיון לגבי איך השירים נשמעים. בכל מקרה, נשמע שהולך להיות אחלה קדם - או לפחות כזה שמאד מתאים לטעם שלי, אהבתי כמעט את כל השירים ששמעתי עד עכשיו ברמה זו או אחרת. צריכה לשמוע את השירים כמו שצריך כדי להחליט, אבל יש פוטנציאל. התלהבתי משני השירים של הפופ הלטיני של מיגל ורמון. הדאנס של דוויניה אחלה, ובפורומים הספרדיים כבר מהמרים עליו, למרות שזה לא לגמרי הסגנון שלי, אבל יום רביעי יכול לשנות הכל. הדאנס של מיגל מזכיר לי קצת את הדאנס של בוסטמנטה מ 2001. מויסנטה שמעתי רק שיר אחד, פופ לטיני. זה היה מתוך חזרה עם אחד המורים אז יש רק ליווי פסנתר ואין את הבקינג טראק, דווקא די אהבתי, למרות שהרבה מאד קטלו, אבל קצת מיושן. אהבתי את הפופ של דוויניה. גם קצת מיושן אבל מתוק. הבלדה שלה מקסימה. את הבלדה של מיגל גם אהבתי, מזו של רמון לא ממש התלהבתי. וסו פאר הפייבוריט שלי זה Todo Vuelve a Importa של רמון, שזו גם בלדה, אבל עם פזמון מידטמפו. שמעתי אותו רק עם הפסנתר מאחורה, מעניין אותי לדעת איך זה ישמע עם יותר ליווי וזמרי ליווי.
 

Mikey Weiss

New member
אה, והלינק לקבצים.

מזכירה לכם שוב, קבצים באיכות נמוכה (הוקלטו מתוך ערוץ OT), לא ממש בגרסאות שנועדו לשמיעה, ממש מתוך כל מיני חזרות שלהם כשהם רק ממש לומדים את השירים או את התנועות, אז אין יותר מדי שירה ויש הרבה זיופים, אבל שמענו את החבר'ה שלנו שרים אז אני לא דואגת. :)
 

Itzik200

New member
זוועה

ממה שניתן לשמוע, נשמע לי נורמלי רק הדאנס של דאביניה ושל מיגל כל שאר השירים נשמעים מיושנים ולא משהו דאביניה מנצחת
 

Mikey Weiss

New member
מוקדם מדי לזה

ואני גם מנסה להיות אופטימית. אי אפשר באמת לדעת עד שנשמע את הביצועים ביום רביעי. גם "Dime" היה יכול להיות מיושן, אבל היה לו באקינג טראק מצוין. נראה איך העיבודים המוזיקליים ביום רביעי.
 

DukiMan

New member
תודה רבה על הקישור../images/Emo70.gif

כל השירים מעכשיו אצלי בסולסיק, שם משתמש - golan01, ואפשר למצוא את זה בתוך ESC 2004. לגבי השירים, באמת אי אפשר לדעת לפני שנשמע (וביחוד נראה) את זה חי ביום רביעי. אבל בינתיים אהבתי את: Obsesion של דאביניה (מעולה) Hoy te quiero mas של מיגל (לא רע) Para llenarme de ti של רמון (מיושן, אבל נשמע לי סלסה נחמד) וגם Se me va la vida הסלסה של ויסנטה נשמע קצת מיושן, ופחות טוב מהסלסה של רמון. ולסיכום - דאביניה היא המלכה!
 

Mikey Weiss

New member
כולם ממש מתלהבים מדוויניה

ועד כמה שאני מתה עליה, ואוהבת דאנס, לא מצליחה להתחבר לזה. נו, כבר יום רביעי???
 

מיק ל2004

New member
אני חייב לציין ש.......

התאכזבתי משיר הפופ-לטיני של מיגל.....זול כזה.......לעומת זאת, יש לו שיר מיד-טמפו אחד ממש חמוד ועוד בלדה נחמדה. הפופ-לטיני של ויסנטה די סתמי. כבר התחלתי לבנות על דביניה אחרי שני אלה, אבל מי יודע? אולי מיגל יצליח לגרום לי לשנות את דעתי על השירים בגאלה ביום רביעי.
 
דביניה - mi obsession

זה בתור התחלה הפייבוריט שלי (למרות שלא שמעתי את שני השירים האחרונים של ויסנטה).... מן הסתם זה גם הפייבוריט שלי מהשירים של דבינייה.... מבין השירים של מיגל, אחרי התלבטות קשה בחרתי בMueveme שתופס את המקום השני אצלי..... מבין השירים של רמון, אחרי התלבטות קשה (ולא בגלל שאהבתי שני שירים, אלא בגלל שלא סבלתי את שלושתם כך...) בחרתי את Cuestion de alma... רק כדי ללכת על בלדה אחת....למרות שהקצבי שלו quiero llenar משהו.. לא זוכר.. נשמע כמו סגנון מנצח.. מחכה לשמוע את שני השירים האחרים של ויסנטה, לא אהבתי את מה ששמעתי.
 
ולדעתי..

עוד לפני ששמעתי את זה בערב עצמו בצורה נורמלית... לא בטוח שספרד הולכת להיות פייבוריטית השנה...
 

Mikey Weiss

New member
מצד שני...

זה שארץ פייבוריטית או לא לפני הערב עצמו לא אומר כלום, כידוע. לא זכרתי בכלל ש fly on the wings of love קיים עד הערב עצמו. ושמעתי אותו קודם כמה וכמה פעמים. יו נבר נואו.
 
אבל לי יש אובססיה לספרד

אני תמיד אוהב את השירים הספרדיים... בשלוש שנים האחרונות השיר הספרדי היה אצלי במקום הראשון.................
 

Mikey Weiss

New member
אז אתה לוקה במחלה מוכרת אחרת,

שקוראים לה פסימיות. :) אני מסרבת לאבד תקווה. לא עד שנשמע את השירים לפחות, ובטח לא עד שיבחרו משהו. וחוץ מזה, שאפילו הדברים המאד ראשוניים ששמענו כאן יותר מוצלחים לדעתי מכמה קדמים שכבר שמעתי השנה. הזוועות ששמעתי מליטא, הקדם ההולנדי שנראה די מזעזע עד עכשיו, וגם פולין ולטביה לא משהו. וגם לי יש אובססיה לספרד. וכל השירים פה, בלי יוצא מן הכלל - וזו דעה אישית, אל תסקלו אותי ברוזה - מוצלחים יותר מ Europe's living a celebration ובאופן כללי מהקדם של 2001, שהיה די זוועתי.
 
ממש לא.. אני מאוד אופטימי

אני עדיין מקווה שאחרי שאני אראה את השירים בערב עצמו אני אתלהב מאוד מmi obsession....... אני פשוט חושב שהשירים השנה פחות טובים מDIME ומEUROPE'S LIVING A CELEBRATION.............. אחרי שייבחר השיר הספרדי אפרסם את הדירוג שלי לשירים הספרדיים בשנים האחרונות.
 

Mikey Weiss

New member
אני לא חושבת שאפשר לדעת

מלשמוע חמישים שניות של שיר. למרות שכששמעתי את Dime בפעם הראשונה בשנה שעברה - במהלך אחת החזרות, עשרים שניות של בעיקר שירה של בת' וקצת פסנתר, היה ברור לי שזה השיר שלי. בכל מקרה, למרות שהיה שיר אחד שעשה לי את אותו אפקט השנה, אני באמת חושבת שאי אפשר להכריע כבר עכשיו שבשנים קודמות היה יותר טוב. מה גם שתמיד נדמה לנו שבשנים קודמות היה מוצלח יותר, אנו נוטים להתרפק על ההיסטוריה ולזכור אותה. איכשהו אף אחד לא זוכר שבזמנו כולם קטלו את כל השירים בקדם של 2002, פתאום כולם טוענים שהם דווקא נורא אהבו אותם. בקדם הספרדי עוד שלוש שנים כולנו נדבר על הקדם הנפלא מ 2004. מה גם שלדעתי כל השירים בקדם הזה יותר מוצלחים מכמה יציאות באמת מזעזעות שהיו לספרדים בשנים האחרונות. ואני מבטיחה לכם שכל אחד מהילדים ישיג תוצאה יותר מוצלחת מלידיה. ואפילו אם הם לא יזכו, אני משוכנעת שהם ימשיכו לחזק את מעמדם כנוכחים קבועים בטופ 10, ובימינו, ארבע הגדולות או לא, גם זה משהו.
 

maanu

New member
אז אני מבין שאין מה לדבר על פלמנקו?

שום שיר מעניין ושורשי לדאוויניה? נורא קיוויתי שיכנס לפחות קצת פלמנקו...
 

Mikey Weiss

New member
גם אני, אבל

אני מקווה שהיא לפחות תיתן לעצמה להוסיף גוונים פלמנקואים לשירה שלה. זה יכול לתת את האפקט של שילוב של פופ / דאנס עם משהו ספרדי אמיתי.
 

Mikey Weiss

New member
אפשר בנדידו רק עם אנשים שיודעים

לשיר ולא יחליטו לעשות אחורה פנה שניה אחרי שהפלייבק מתחיל?
 
למעלה