אחרי ארוחות האלף-הנה 10 ש"ח../images/Emo187.gif
אני לא רוצה חס ושלום לפצוע את רצף ההתפרעות בפורום על הפרובוקציה שוברת המוסכמות ,של גובה החלומות המותר בימים אלה .ואשר אדוני הלורד מהר לפתות ולחוף אותנו לשם. מכל מקום נחזור לרגע לחלומו של התפרן הממוצע ונכין ארוחה צנועה וזולה בחרתי הפעם ללכת על משהו פשוט עם שילוב טעמים המנה אחת פונקציונלית. סמי רולדה ,חציל. תפ"א ,ובשר בתנור סלט ירקות קטן ולחם קלוי ברוסקטה עגבניות. להכנת המנה הבשרית חציל יפה פרוס לאורכו כך שנקבל 6-7 פרוסות על קליפתם.נטגן דקה מכל צד מ-6 תפ"א נכין פירה ,נוסיף הרבה בצל מטוגן. לוקחים 500 גרם בשר טחון ומטגנים בשמן זית עם בצל וטימין טרי מתבלים בפלפל ומלח ולסיום הטיגון הקצר מוסיפים בצל ירוק קצוץ ושום טרי. בתבנית מאורכת ומשומנת מניחים בחפיפה את החצילים ועליהם מחצית הפירה, עכשיו מוסיפים את הבשר ומעליו את שארית הפירה, סוגרים עם החציל. מורחים מעל שמן זית ,ומכניסים לתנור על 180 מעלות ל45 דקות. מכסים בנייר אפיה וסוגרים עם אלומיניום. סלט פשוט קצוץ דק עם הרבה לימון מטגנים על מחבת פרוסות של לחם לבן. מעל מפזרים קוביות של עגבניות ,שמן זית ומלח גס, ומכניסים מתחת לגריל ל - מכת חום קלה. שבו ותהנו מנחת על ים של טעמים וריחות. טוב אולי לא ממש 10 ש"ח אבל גם 20 זה בסדר וחוץ מזה המתכון בנוי ל-6 קובי
אני לא רוצה חס ושלום לפצוע את רצף ההתפרעות בפורום על הפרובוקציה שוברת המוסכמות ,של גובה החלומות המותר בימים אלה .ואשר אדוני הלורד מהר לפתות ולחוף אותנו לשם. מכל מקום נחזור לרגע לחלומו של התפרן הממוצע ונכין ארוחה צנועה וזולה בחרתי הפעם ללכת על משהו פשוט עם שילוב טעמים המנה אחת פונקציונלית. סמי רולדה ,חציל. תפ"א ,ובשר בתנור סלט ירקות קטן ולחם קלוי ברוסקטה עגבניות. להכנת המנה הבשרית חציל יפה פרוס לאורכו כך שנקבל 6-7 פרוסות על קליפתם.נטגן דקה מכל צד מ-6 תפ"א נכין פירה ,נוסיף הרבה בצל מטוגן. לוקחים 500 גרם בשר טחון ומטגנים בשמן זית עם בצל וטימין טרי מתבלים בפלפל ומלח ולסיום הטיגון הקצר מוסיפים בצל ירוק קצוץ ושום טרי. בתבנית מאורכת ומשומנת מניחים בחפיפה את החצילים ועליהם מחצית הפירה, עכשיו מוסיפים את הבשר ומעליו את שארית הפירה, סוגרים עם החציל. מורחים מעל שמן זית ,ומכניסים לתנור על 180 מעלות ל45 דקות. מכסים בנייר אפיה וסוגרים עם אלומיניום. סלט פשוט קצוץ דק עם הרבה לימון מטגנים על מחבת פרוסות של לחם לבן. מעל מפזרים קוביות של עגבניות ,שמן זית ומלח גס, ומכניסים מתחת לגריל ל - מכת חום קלה. שבו ותהנו מנחת על ים של טעמים וריחות. טוב אולי לא ממש 10 ש"ח אבל גם 20 זה בסדר וחוץ מזה המתכון בנוי ל-6 קובי