אחרוג מהחרם לדיווח רטוב מבת ים

אחרוג מהחרם לדיווח רטוב מבת ים../images/Emo41.gif

אני לא יודע אם זה ממש יעניין אתכם ואם בכלל תקראו אבל בכל זאת. בטח תביעו פליאה ותלגלגו שהנה שוב אני כותב - אז לכל הלגלגנים ורוחשי המזימות - תירגעו ואתם לא חייבים לקרוא: היום היה אחד המרגשים והרטובים שזכורים לי בשנים האחרונות והזכיר לי את חורף 1992. זה התחיל הבוקר עם גשמים לסרוגין וס"ר באזור בת ים -ראשלצ בדרך לבית הספר עם ענן CB מרהיב וממטיר במערב ראשל"צ וס"ר וקצת ברד. ואז לקראת 12 בצהריים הגיע "החושך" מכיוןן צפון מערב. הייתי בשיעור והגשם החל להתגבר. ברקים פילחו את השמיים לאורך ולרוחב ומלמעלה למטה וברק אחד ממש נחת על חלון הכיתה. הרעמים היו מחרישי אזניים. לכיוון צפון לא ניתן היה לראות הרבה בשל מסך הגשם הכבד שהלך והתקרב לראשל"צ. ואז הגיע הברד הכבד שהזכיר לי את אוקטובר השנה ואת פברואר 92 - מסת ברד אדירה. כל בית הספר החל להלבין וערימות הברד הצטברו. הדשא הפך לבן. התלמידים שלי התלהבו בדיוק כמו המורה המחורפן שלהם ואז יצאנו כולנו להשתעשע בכדורי הברד. בהמשך השיעור כבר נטשתי את החומר הרגיל בגיאוגרפיה של תעשיות והתחלתי להסביר להם על ענני CB שקעים ברומטריים והיווצרות תאי סופר CB והיווצרות הברקים והרעמים והברד. כולנו הצטערנו שהגשם הכבד הזה ברובו הולך חזרה לים בשל הפעילות האנושית והאורבניזציה (ריבוי אספלט ומדרכות ומיעוט שטחים פתוחים לחילחול). בסוף השיעור מהירתי הביתה כשברקים ורעמים ממשיכים ללא הפסק ורחובות ראשל"צ מוצפים. ברדיו שמעתי על ההצפות בבת ים ברחובות בלפור והרצל - היכן שאני גר (אצל ההורים). הגעתי ולא האמנתי למראה עיניי - הכל מוצף, משטרות, רכבים כבדים של העיריה, מחסומים, עובדי עיריה עם סרבלים צהובים מסייעים אזרחים ומחלצים אותם וגם סירת חיל הים - ממש כמו שהיה באוקטובר 92 בבת ים. ההיסטוריה חוזרת על עצמה. חדר המדרדגות של הביניין הוצף לאחר שחלק מתיקרת גג הבניין קרס ומים החלו לזרום מטה לחדר המדרגות. עליתי במהירות במדרגות הרטובים והשוצפים במים וחששתי למצוא דירה מוצפת (למרות שאנחנו בקומה שניה) וחששתי גם שהמחשב נשרף מעוצמת הברקים אבל לשמחתי המחשב עובד והדירה יבשה. ניגשתי למרפסת אל מד הגשם. לא האמנתי - הוא היה כבד מאוד. הבוקר רוקנתי אותו ומדדתי עד 7 בבוקר 30 מ"מ. וכשפתחתי אותו כולו היה מלא - המד עמצו יכול למדוד עד 50 מ"מ - הכל היה מלא וגם מים רבים בתוך הפח שמסביב. בסה"כ 82 מ"מ מאז הבוקר - שיא שזכור לי רק פעמים אחדות - באוקטובר 2000 ירדו בבת ים מעל 100 מ"מ ב 12 שעות, בחורף 92 היו מספר אירועים כאלה וגם בינואר 2000 היה אירוע של יותר מ 100 מ"מ ביממה. פשוט שיא רטוב ומאוד מענג. אני מתמוגג מנחת. כעת הכל נרגע אך עדיין מעונן. יום חורף מקסים לכולם שגרם לי לשבור שתיקה זמנית. אז תמשיכו להנות.
 
בסה"כ 112 מ"מ מאז יום ראשון. 82 מ"

מ"מ מתוכם ירדו משעה 7 בבוקר ועד 1 בצהריים בבת ים - וזה שיא רטוב מאוד נחמד. אני חוזר לרחוב המוצף ואל סירת חיל הים. ביי
 

אסף עטר

New member
סתכלו רגע במכ"ם - פעם ראשונה

שיש משהו טוב בסביבות ירושלים ולא איזו נקודה אפורה זעירה
 

קרס.

New member
איזה אחלה סיפור!

בכלל, צריך להתחיל ללמד מטאורולוגיה לבגרות. 5 יח´
 

אסף4יי

New member
מסכים... ואם כבר, אז אפשר גם לשלב

את זה בקורסים ל"מדעי ההתנהגות". והמבין יבין.
 

yariv71

New member
נוירופסיכולוגיה של בת-ימים...

אולי פעם אעשה על זה דוקטורט
 
אפשר לדעת מה בדיוק הבעיה שלכם?

אתם יכולים להמשיך ללגלג ולצחוק ולגחך חופשי. הכל עובר רחוק ממני - לא מולי ולא לידי אז תמשיכו חופשי
 
../images/Emo140.gifאני סתם דיברתי על מקצוע העריכה

שבשלב כלשהו ממש נמאס ומתחיל לשעמם. אני שולחת לך מסר.
 

הזוג

New member
ערן, תודה על המידע, גם בק. אונו 72

ממ היום ו105 מהתחלת העיסק.
 
למעלה