אחים שלי יש לי התלבטות מאוד קשהההה
יש לי p.3 ואני רוצה כבר להחליף את השילדה (יש לי ת'שלידה עוד מעט שנה!) ואני רוצה את השילדה הזאת .....>>>>>>>>>>>>>>>> ואני לא יודע עם כדאי לי לקנות אותה עכשיו או בעוד חצי שנה שנה ... ועם הכסף שעד עכשיו חסחתי לשפר כל מיני חלקים באופניים שלי עכשיו כמו קראנק ציר מרכזי וכל זה .. מה אתם אורמים שכדאי לי לעשות לפני !?
יש לי p.3 ואני רוצה כבר להחליף את השילדה (יש לי ת'שלידה עוד מעט שנה!) ואני רוצה את השילדה הזאת .....>>>>>>>>>>>>>>>> ואני לא יודע עם כדאי לי לקנות אותה עכשיו או בעוד חצי שנה שנה ... ועם הכסף שעד עכשיו חסחתי לשפר כל מיני חלקים באופניים שלי עכשיו כמו קראנק ציר מרכזי וכל זה .. מה אתם אורמים שכדאי לי לעשות לפני !?