ואני לא מבינה מה הבעיה להעיף את
כל הזבל הזה שנקרא טלנובלות מהארץ וזהו? זה מן סבב כזה. מגיעה טלנובלה, ילדים ובני נוער נהיים מטורפים עליה, היא נגמרת, ההייפ נעלם, מגיעה עוד טלנובלה וכך הלאה. נכון, זה מביא הרבה רייטינג, אבל אם כל הערוצים יפסיקו לשדר את זה, אז ככה זה יפסק. זה עדיף. מספיק שיש את "ויוה". וערוץ 10, במקום לקנות את הזבל הזה, צריך לקנות את הסדרות של וורנר ולא לשדר פרסומות בזמן השידור שלהן.