יורם גלבוע
New member
אחח.. טבריה טבריה.... אם היית צפת
140 קילומטרים של קרב עם רוחות ללא הפסקה של רגע. רוחות צד אימתניות על כביש הסרגל,רוחות נגדיות לאורך כל הדרך במקום הירידה לפוריה אחרי כפר תבור המשכנו לצומת גולני בעיקר בגלל סכנת רוחות הצד. התחלנו את המסע ב- 9:00 היינו בטבריה בשעה 18:30 כמובן שעצרנו לקפה ולסתלבט שלוש פעמים אבל הרוחות..הרוחות..אויש.... את הטיול הייתי יכול לסכם בשתי מילים : יומן מלחמה. אבל,,אבל,, היה גדול !! שנינו חזרנו על הרגלים לא מפורקים לא סחוטים ואפילו..לא עייפים . תודה גדולה לעקיבא פשוט כייף לרכב איתו.
פתאום באוטובוס בעפולה אני מקבל צלצול על הנייד. הלו, אני אומר , עקיבא על הקו..הייתי בשוק !!!! יורם,תגיד לנהג שיפתח את תא המטען הוא נעל אותי בפנים עם האופניים.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח היית גדול,עקיבא.
יורם
140 קילומטרים של קרב עם רוחות ללא הפסקה של רגע. רוחות צד אימתניות על כביש הסרגל,רוחות נגדיות לאורך כל הדרך במקום הירידה לפוריה אחרי כפר תבור המשכנו לצומת גולני בעיקר בגלל סכנת רוחות הצד. התחלנו את המסע ב- 9:00 היינו בטבריה בשעה 18:30 כמובן שעצרנו לקפה ולסתלבט שלוש פעמים אבל הרוחות..הרוחות..אויש.... את הטיול הייתי יכול לסכם בשתי מילים : יומן מלחמה. אבל,,אבל,, היה גדול !! שנינו חזרנו על הרגלים לא מפורקים לא סחוטים ואפילו..לא עייפים . תודה גדולה לעקיבא פשוט כייף לרכב איתו.